Series & Netflix #3

Over de live action Mulan, dus spoilers.

Nou ik heb hem gekeken. Wat een ontiegelijke kut film. Goed dit is alleen mijn mening maar, dus ga hem vooral kijken als je wil. Het voelt alleen als een Chinese propoganda film met een heel onrealistisch feministisch sausje erover heen gegooid. De hoofdpersonen zijn slecht geschreven. De muziek voelt misplaatst en wordt alleen gebruikt voor de nostalgie. Alleen de sets zijn mooi en ik vind het lied van Christina Aguilera cool. Dus een 4?

1 like

Kijkt iemand hier The Boys? Staat nu weer een nieuw seizoen op Amazon Prime. Echt een fantastisch leuke serie, in ieder geval mn favoriete serie van de afgelopen jaren. Aanrader :smile:

Ik heb gister ook I’m thinking of ending things gekeken en ik vond m vet!

Ik heb sowieso wel oog voor continuĆÆteit dus zag al snel dat er steeds dingen veranderden (kapsels, het eten dat op de tafel stond, kleding, de pleister van die vader zat dan weer links dan weer rechts en verschilde in grootte). Erna ook wat dingen erover gelezen en ik denk vooral dat je gewoon uit het verhaal kan halen wat je wilt/ziet, maar dat het geen hapklare film is vind ik juist echt tof. Raar en een beetje creepy, love it. Vond het ballet ook echt prachtig!

3 likes

Ja daar heb je gelijk in, het zijn maar 3 afleveringen :cry: . Wat een onzin, ik wil lekker alles in 1 dag kijken en nu moet ik elke keer een week wachten.

1 like

Ik weet dat veel mensen hem boycotten (of gewoon illegaal kijken) omdat de actrice die mulan speelt pro Hong Kong politie is. Dus ja verbaast me niets dat die film als propaganda voelt. Disney is opzich een kontlikker van China en anderre concervative landen/bedrijven waar ze geld aan verdienen

1 like

Ik ben laatst begonnen aan the umbrella academy want m’n vriend wou het graag kijken. Dacht dat ik het helemaal niks zou vinden maar vind het echt leuk! We zijn nu ergens bij het begin van seizoen 2.

Maar

Samenvatting

ik blijf de relatie van Allison en Luther toch wel heel raar vinden? Oke, ze zijn natuurlijk biologisch gezien geen familie van elkaar, maar ze zijn wel opgegroeid als broer en zus. Idk, vind het toch een beetje ongemakkelijk om naar te kijken.

Undercover gaat vanavond verder :heart:

4 likes

Vanavond? Hoe laat? Zie nog geen seizoen 2 nu.

Volgens mij pas vanaf half 10 of kwart voor 10

Op de Belg wordt het om half 9 uitgezonden (omdat het een samenwerking van Netflix en VRT is) en volgens mij heb ik ergens voorbij zien komen dat het direct nadat die uitzending is afgelopen op Netflix staat. Je zou ook nu naar EƩn kunnen zappen, dan kan je het al eerder zien

@Trenchcoat en @Bubbless Ah, bedankt!

1 like

21:45 idd

1 like

Jaaa vind het nu alweer helemaal leuk.

Ik ook!!!

Spoiler Undercover

Vond het ook weer super leuk! Lijkt wel een hele andere kant op te gaan dan vorig seizoen, ik vraag me af of Elise Schaap nog terug komt? Zou wel heel leuk zijn. En ook wel kut dat Anna Drijver meteen dood ging :cry:

5 likes

Ik ben zo blij dat The bold type nu op Videoland staat! Echt mijn favoriete serie, dus zeker een aanrader voor iedereen :blush:

5 likes

spoiler ivm Undercover en Elise Schaap

Ja ze komt terug (heb haar in de preview van het nieuwe seizoen gezien, iig kwam ze toch op bezoek bij Ferry)
Vond het ook jammer dat Anna Drijver dood ging, had ik eigenlijk niet verwacht. Maar dat maakt het wel onmiddellijk spannend

2 likes

Jaaa The Bold Type is heel leuk!

Toevallig iemand die met de serie commando’s begonnen is? Ik las er net iets over dat het echt een hele goede serie is, zijn er al twee afleveringen van geweest.

Waar volgen jullie nieuws over nieuwe series die op tv en zo komen? Voor films kijk ik op tv gids of FilmTotaal maar ik zoek eigenlijk een overzicht website met series. (Zoiets als Patrick bremmers doet. Al is hij gericht op Britse series en zoek ik meer algemeen)

My Octopus Teacher is echt een prachtige documentaire over een man die bevriend raakt met een octopus. Waanzinnig beeldmateriaal. Ik ben al heel lang fan van octopussen, maar dit was echt spectaculair om te zien.

8 likes