Series & Netflix #3

Ja ik! Heb er pas een gezien maar lijkt me hele goeie serie.

1 like

Ik ben het door je bericht aan het bekijken, super mooi zeg!

1 like

Ik gebruik TV Guide voor televisie en nieuwdezeweek.nl voor alle stream platforms.

1 like

Prachtig he…

(ik zie trouwens dat ik de titel verkeerd heb: My octopus teacher is het)

1 like

Gister begonnen aan ‘Away’ omdat hij in trending stond en het idee van een ruimte/sci-fi serie wel aansprak. Maar heb ‘m helaas halverwege de eerste aflevering afgezet. Eigenlijk gewoon een cliché familiedrama verpakt in een sci-fi jasje. Las op IMDb dat het er later in de serie ook niet beter op wordt. Zonde!

Daarna begonnen aan dirty John en dat pakte me wel meteen.

Ben begonnen aan Luther! Vind het normaliter heel moeilijk om een serie te kiezen waar ik direct lekker in zit, maar deze heeft wel echt mn aandacht te pakken. Ben erg benieuwd of hij ook leuk blijft, want hij heeft 5 seizoenen zag ik?

Ik ben afgehaakt. Vind Idris Elba en die meid echt geweldige acteurs, maar elke aflevering losse verhalen met een klein beetje rode draad vond ik niks.

1 like

Inderdaad een aanrader! Ik vond de moeder ook echt goed acteren. Maar ben sowieso wel van de absurde films haha

2 likes

Ik heb trouwens laatst de animatiefilm I lost my body (J’ai perdu mon corps) op Netflix gezien, al weet ik niet of ie er nog steeds opstaat. En mijn vriend en ik zaten op het einde echt met tranen in de ogen? Gebeurd echt niet vaak. Zooo’n mooie muziek en zo triest maar toch ook mooi, zeker de tweede helft. De moeite om te kijken als ie er nog opstaat.

5 likes

Heb je haar ook in Hereditary gezien?

Ja die vond ik ook goed, ze speelt in best wel wat goede films. Little Miss Sunshine en Velvet Buzzsaw vond ik ook leuk

1 like

Ik vind dat ook nog steeds een beetje raar inderdaad!
Vind de serie zelf heel leuk, al vind ik seizoen 1 vele malen leuker dan seizoen 2. Bij seizoen twee duurde het echt een paar afleveringen voor ik er lekker in zat.

1 like

Ah ja snap ik wel! Vind het zelf wel leuk om elke aflevering een nieuwe case te hebben! Vond daarom Sherlock Holmes erg leuk, maar ik snap je punt wel, want de rode draad is wel heel minimaal

Ik keek m toen ik vaak met een groep tv keek, durf m in m’n eentje niet meer te kijken :rofl:

Thanks voor deze tip! Heb echt gebiologeerd zitten kijken.

En nooit verwacht dat ik ooit nog een traantje zou laten om een octopus.

1 like

Dat had ik ook!

En dat “knuffelen” na het spelen met de vissen. Zo aandoenlijk. Voor een octopus. (eindelijk de spoiler gevonden)

Staat die op netflix?

Yes!

1 like

Heeft iemand een goeie link naar watchseries? Blijkbaar is mijne broken

Oh hebbes, nav een post van mezelf hahah

Heb het gekeken naar aanleiding van je post! Heel mooie beelden! Moest op het einde wel een traantje wegpinken. Circle of life etc maar zo triestig.

1 like