Series & Netflix #3

Ja dat gevoel had ik ook en wtf dat einde :open_mouth:

‘Wrong Turn’ remake gekeken. Ik verwachte een upgrade van moordende hillbillies en ik kreeg een pretentieuze attempt zonder de mutanten en minder bloed en ingewanden, om de serie ‘serieuzer’ te maken, it failed.

Ja het is saai geworden helaas, ik kom totaal niet door seizoen 5 heen. Ik mis Schotland denk ik haha.

2 likes

Away

1 like

Ik las hier ook al dat het vijfde seizoen tegenviel. Vind het zelf ook wel saai worden, maar ik denk dat er mettertijd ook gewoon minder te vertellen is. Roger kan me echt niet boeien.

1 like

Defenders? Aangezien je de losse al wel hebt gezien.

1 like

Ik vind seizoen 5 juist echt zooooveel beter dan seizoen 4. Zeker de tweede helft van het seizoen gebeuren er echt heftige dingen, maar wel heel goed gespeeld en mooi gefilmd. Kijk weer echt uit naar seizoen 6. Maar heb de boeken ook allemaal gelezen dus ik weer wat ik kan verwachten

2 likes

The legends
Orphan Black
Once upon A time

Nu kijken wij samen “in to the night”.

1 like

Oh dan moet ik misschien even doorkijken! Heb net de vierde episode achter de rug.

1 like

Whaha nou ik ben Bridgerton aan het kijken en het wordt redelijk Fifty Shades? Wat is dit :joy:
Tell me what you want :wink: :wink: :eggplant:

5 likes

Ik heb nu bijna alle boeken gelezen die tot nu toe zijn uitgekomen en daar is seks ook een heel ding. Allemaal perfect en happy happy happy.

Nu land Girls aan het kijken. Soap achtig maar zeer vermakelijk.

1 like

Ja ik heb in een maand alle afleveringen gekeken op Videoland helaas :cry: Ik vind het wel een makkelijke serie om te kijken. En fijn dat het zo veel inclusiever is dan de standaardserie!

Ik ben nu bij de vierde aflevering van Behind Her Eyes en durf niet verder te kijken :joy: Wordt morgenmiddag weer als het niet donker is buiten. Vind het tot nu toe wel spannend en ben vooral erg nieuwsgierig naar wat er echt is gebeurd.

2 likes

Arrow en The 100? Beide vond ik na een aantal seizoenen niet meer leuk, maar beide hadden zeker 2 a 3 goede seizoenen in het begin!

1 like

The 100, of 3%?

2 likes

Ik ben begonnen met Hollywood en denk dat het wel leuk is maar merk dat ik een beetje serie moe ben. Heeft iemand nog leuke film tips op Netflix?

Het liefst niet te zoetsappig, actie is goed maar horror en te eng niet. Oh en ik hou van Franse en Duitse films (of welke taal ook).

1 like

Demain tout commence is leuk!

1 like

Wat leuk, er komt een speelfilm van Anne+! En de serie is vanaf 4 maart in België en Nederland op Netflix te zien.

8 likes

Nou gisteren inderdaad afgekeken. Vond het wel vermakelijk om naar te kijken. Ben benieuwd naar seizoen 2

Gisteravond bridgerton voor de tweede keer gezien en ik ben obsessed!!! De kleding en sets vind ik zo mooi gemaakt. Bovendien lijkt het makkelijk weg en is het lekker hersenloos vermaak.

Anthony is zoooo heet!! The duke mag er natuurlijk ook wezen maar zo heet als Antony wordt het niet.
Daphnes pony is echt verschrikkelijk.
De seksscĂšnes vind ik maar kort. 3 keer op en neer en ze zijn weer klaar. Weinig uithoudingsvermogen hadden die regency mannen.
I love Penelope, Eloise, queen Charlotte en lady Danbury
Ik wil ook ‘promonading’ door de mooie tuinen daar
Marina is vervelend
Ik denk dat ik aan deze show een sideburn fetisj heb overgehouden
Tot slot hier een foto van de burggraaf zelf. You are welcome

16 likes

Haha maar er zijn in ieder geval wel véél seksscÚnes op het moment dat ze intrekken haha

1 like