Series & Netflix #3

Gebaseerd op je lijstje en je voorkeur (niet allemaal Netflix):

• The Boys
  • Good Omens
  • American Gods
  • Preacher S01 (daarna kun je afhaken)
  • Fringe
  • Misfits

Al genoemd, en echt de moeite:

• Orphan Black
  • Umbrella Academy (alhoewel S02 meh was, hoop dat S03 weer beter wordt)
  • Stranger Things

Ben ook net begonnen aan Tales from the Loop (Prime), pas 1 aflevering gezien, maar die past iig ook al wel bij je wensen

3 likes

Kijk behind her eyes, nu 3e aflevering. Leuke acteurs en een beetje donkere vibes, vind dat wel tof.

2 likes

Nee joh! Ik zit nu in seizoen 3 nog steeds te genieten hahaa

2 likes

Oeh Fringe is leuk! Vet lang geleden dat ik die gezien heb, ook niet zo’n populaire serie geloof ik aangezien ik echt niemand ken die die heeft gezien.

3 likes

Ja, Fringe was echt heel leuk!

1 like

Ik ben vandaag begonnen aan New Amsterdam. Vind dokters series altijd wel leuk. Leuk om foute diagnoses te horen of veel te veel medicatie wat gegeven wordt. Leuk dat er een bollywood acteur erin speelt een hoofdrolspeler is die ene van the Blacklist.

4 likes

Oh echt? Ik ben ergens in S02 afgehaakt omdat ik er wel klaar mee was… misschien toch nog eens een kans geven

Ja het wordt wel echt gekker en gekker, maar ik hou daar wel van

1 like

Ik vind het ook vermakelijk en meteen 2 seizoenen! Vind Max af en toe wel té lief maar ach

1 like

Ik keek even naar het toegevoegde aanbod op Disney+ van Star. Veel van Netflix overgenomen, wow!
Wat mij interessant lijkt: 24, American Horror Story, Buffy The Vampire Slayer, Cougar Town, Desperate Housewives, Firefly, Love Victor, Scream Queens, Sons of Anarchy
Grey’s Anatomy heb ik ook nog nooit gezien, is dat nog leuk zo veel jaren later?

Ohja en Lost maar dat heb ik nog maar net herbekeken.

3 likes

Die laatste vraag geldt ook wel een beetje voor 24 denk ik. Wij zitten in seizoen 2 en het is nu nog zooo voorspelbaar en een beetje ouderwets, haha. Sons of Anarchy is ook zooo goed!

1 like

Ik ben blij dat ik scandal eindelijk weer verder kan kijken

1 like

Lekker gebinged. Zes afleveringen dus prima te doen. Dikke aanrader!

Ah ja ik ook! Echt een van mn favo series ever :smiley:

1 like

Nee eigenlijk niet :frowning:

Ik ben met mijn moeder samen Grey’s aan het kijken (we zijn nu halverwege seizoen 7, voor mij een tweede keer en voor haar de eerste! - maar is ook mijn favoriete serie dus daarom wil ik het graag nog een keer zien) maar daardoor heb ik echt al vet lang niks meer in m’n eentje gekeken.
Nu ben ik begonnen aan Behind Her Eyes, daar lees ik wel positieve dingen over dus hopelijk is het iets!

Ik ben met Behind her eyes begonnen en vind het eigenlijk heel vermakelijk. Hou wel van die slowburners. Mooie actrice die Louise speelt ook :heart_eyes: Heel benieuwd hoe t zal uitpakken allemaal!

7 likes

(Vind alleen die mannelijke hoofdrolspeler en de sexscenes een enorm ‘voor de wanhopige huisvrouwen/Hallmark’ gehalte hebben, verder vind ik het nog steeds leuk, ben bij ep. 3

Behind her eyes gekeken, prima miniserie wel. :ok_hand:t2:

Ik ben door hier aan the Americans begonnen en ben door seizoen 1 heen gevlogen!

5 likes