Series & Netflix #3

Oh echt… Props dat je het midden in de nacht keek dan! Nu ben ik wel echt bang :joy: Misschien dat ik de laatste aflevering bewaar voor als m’n vriend er is. Ik ga morgenmiddag de eerste aflevering kijken :grin:

Dat versneld kijken klinkt enerzijds ideaal maar anderzijds heb ik al niet genoeg series te kijken dus niet zo handig denk ik… Of misschien voor trash TV, daar spoel ik best vaak door. Volgens mij kan het niet op een smart TV he?

1 like

Heb net ‘behind her eyes’ afgekeken. Zijn maar 6 afleveringen ( gesloten verhaal, dus er komt geen nieuw seizoen)

Vond het echt best aardig!

De eerste 2/3 afleveringen zijn behoorlijk traag, maar daar hou ik persoonlijk wel van.
Het was in ieder geval heel verrassend en een prima tijdverdrijf.

5 likes

Hier niet, of ik moet iets gemist hebben.

Op telefoon en tablet zelf werkt het wel, maar als ik hem cast pakt hij de normale snelheid.
Ook via de app op de tv zelf kan ik helaas geen snelheid instellen

Ik wilde reality tv zien, dus ik ging “Are you the one?” kijken op netflix. Nou hoewel dit uit 2014 stamt lijkt het wel 2003 in deze serie, maar dan niet op de goede manier maar op de meest kutte manier.
Maar goed heeft iemand nog aanraders voor reality tv op netflix/prime? Of moet ik ook over op videoland.

Below deck al gezien?

4 likes

Gisteravond aan Fate:the winx saga begonnen.
Maar vond t niet echt lijken op de tekenfilm versie, nu is het er natuurlijk ook op gebaseerd en was t sowieso al niet de bedoeling dat alles hetzelfde was. Of ik heb de tekenfilmversie niet goed genoeg onthouden, dat kan ook haha.
Vind t verder wel vermakelijk om naar te kijken, kijkt lekker weg ook. Denk gezien het aantal afleveringen dat ik er vanavond wel doorheen ben :joy:

1 like

Jaa ik ben hier ook weer mee begonnen, heb vroeger al die seizoenen wel gezien op MTV destijds. Ik moet zeggen dat ik sommige latere seizoenen leuker vind! Er is 1 seizoen waarin iedereen op alle genders valt, die vond ik wel heel leuk (en extra moeilijk natuurlijk haha).

1 like

Die psychologische thriller Rebecca is verfilmd, maar ik vind deze nieuwe versie echt zo langdradig, heb hem na 30 minuten afgezet. Ben benieuwd of mensen hem afgekeken hebben en of hij later wel beter was haha. Vond hem zo traag

hahahha oke ik ging zoeken in dit topic en ik zie dat ik niet de enige ben, mooi

Ik vind die film wel leuk eigenlijk! Maar heb het origineel nooit gezien, miss dat dat nog scheelt

Heeft er iemand behind her eyes gezien?

Ja! Leuke serie.

Jep! Wel vermakelijk voor tussendoor.

Ik heb nog slechts een uurtje te kijken van Sense8 en vind het zo jammer dat ik er bijna doorheen ben☹

2 likes

Oh man, sense8 is echt mijn favoriete serie ooit. Zo jammer dat er geen vervolg op is gekomen.

2 likes

Ja ik heb de laatste aflevering nu al 5x aan en uit gezet. Ben aan t uitrekken haha.

En ik wil ook een homo sensorium zijn😆

Heeft iemand The Good Doctor gezien? Ik nu een paar afleveringen maar ben er nog niet helemaal over uit of ik verder ga kijken…

Ja, vind het echt wel goed. Ging wat traag in het begin maar laatste 2 afl maken het voor mij allemaal goed. was echt van eh wow??!?!

Aargh ik kijk below deck s1 e5 en ik word echt helemaal gek. Die gasten praten echt achterlijk over de borsten van een van de crew members en die fucking Adrienne neemt het gewoon niet voor haar op. Nee ze was er niet bij, ze weet niet wat er gezegd is en ze is toch een sterke vrouw, zeg er gewoon wat van. Echt niet ok dit wtf ik kook

Heeft iemand nog een suggestie voor een leuke serie, ik en mn vriend zijn voor mn gevoel door bijna alles op netflix heen haha. We houden van actie/sci-fi/thriller/marvel achtige series en hebben onderstaande al gekeken.

• jessica jones / the punisher / daredevil
  • gotham
  • lucifer
  • lupin
  • snowpiercer
  • queens gambit
  • alle narcos en narcos gerelateerde series :sweat_smile:
  • casa de papel

Ja ik vond hem wel leuk, maar ze hebben wel echt een vrij extreme vorm van autisme gekozen in de serie en dat maakte de hoofdpersoon wat stereotyperend.