Love the Americans! Zo leuk hoe het ze het sfeer hebben gemaakt icl geen mobieltjes, alleen maar ouderwetste dikke computers. Fax apparaten. Geweldig.
Iemand toevallig die docu over Britney gezien (free Britney geloof ik?) mijn god als je terug kijkt wat zij voor vragen /oordelen kreeg in die tijd. Vragen als: ben je nog maagd en over haar boobs etc. Bizar. Zij kreeg ook vooral de schuld van de breuk met Justin Timberlake.
Heb Bridgerton afgekeken. De seksscènes vond ik echt ruk en het was al zo snel duidelijk wie die schrijfster was. Seizoen 2 hoef ik niet te zien
âBehind her eyesâ afgerond.
Vond de plottwist echt sterk, ik dacht de hele tijd dat ik precies wist hoe alles ging eindigen maar niet dus. Wel deprimerend.
Oh en even spoilerfree: ik vond het een aardige serie, keek lekker weg, prima acteerwerk en uiteindelijk best een interessant plot. Het is wat traag maar ik hou daar persoonlijk wel van, het is een goeie serie om te kijken als je niet teveel wil nadenken maar toch een beetje wil raden.
The Americans is een van mân favo series! Ben heel spaarzaam met de afleveringen van S6 want dan is het echt gedaan
Ik ben begonnen met Ginny & Georgia en ik vind het leuk! Kijkt lekker weg
Ik kijk Girls op HBO. Ik wil weer naar NYC als ik dit kijk.
Free Britney heb ik onlangs gezien.
Vind het een bizarre situatie. Ze staat onder curatele (wat eigenlijk betekent dat ze vinden dat je niet âcapabelâ genoeg bent) maar ze kan wel honderd optredens geven?
Nou precies, bedacht ik mij ookâŚ
Ik heb deze al uit gekeken! Vond m heeeel leuk, wordt ook steeds spannender maar blijft lekker weg kijken.
Weet iemand nog series die de moeite waard zijn? Beetje feel good achtig? In het straatje van Grace & Frankie, the duchess, dead to me, Emily in paris, sex education, atypical, ginny & georgia.
Iemand al begonnen met teenage bounty hunters? Ik heb de eerste aflevering gezien en vind het verrassend leuk! Lekker over the top en Amerikaans en tot nu toe wel hele sympathieke hoofdpersonen.
Good Girls misschien?
Ook aan begonnen, leuk tot nu toe. Wel dat highschool gedeelte weer zo overdreven stereotype maar goed
Ik heb het afgelopen zomer gekeken! Het niveau was iig wel constant haha (als in: aan het einde werd het niet ineens veel stommer of zo). Ik vond vooral die gast heel grappig!
Net voor het eerst âAlmost Famousâ (film, 2000) gekeken en ik ben echt opslag verliefd. Automatisch in mân top 20 favoriete films.
Ik ben bij afl 4 van Behind her eyes en ik bedenk me nu pas dat ik het boek een keer heb gelezen
Haha dat klopt wel, maar op zân tijd houd ik daar wel van
Ben nu lost girls aan het kijken en ben benieuwd of meer mensen hem gezien hebben! Vind hem tot nu toe wat traag, maar toch wel interessant
De makers van Mocro maffia zeggen steeds dat het fictie is enzo. En een groot deel is dat ook wel, maar veel dingen zijn echt gebeurt of geinspireerd op de echte mocro maffia.
Ik ben begonnen aan Ted Lasso, comedyserie van Appletv met Jason Sudeikis in de hoofdrol. Is echt best leuk! Grappig, eigen, leuke personages, gewoon een leuke comfort comedy om te kijken. Wel een aanrader vind ik