Series & Netflix #3

Ja het is gebaseerd op een boek en daar lopen fictie en feiten gewoon door elkaar heen. Hoe vind jij dit seizoen?

Jaa ik kom er idd nu pas achter dat er een boek is haha. Maar ik had die docu van John van de heuvel gezien en toen dacht ik vaak heey dit was ook in de serie.
BijvDat die pistool haperde toen ze die journalist stagaire wouden neerschieten
Jaa ik vind dit seizoen ook weer tof. Fijn dat er eindelijk wat achtergrond info is over de personages enzo. Maar ik mis muis wel haha.

Heb jij trouwens de mini serie mocromaffia komt goed ook gezien?

Ohh ja ja die serie moet ik nog zien! Komtgoed heb ik wel gezien, ik vind zakaria zo’n leuk ventje. Idd jammer van Muis, maar er zijn dit seizoen weer zoveel ontwikkelingen dat ik hem bijna vergeet. Ik verwacht :tokyo_tower: (snap je haha) ook nog wel terug eigenlijk.

1 like

Jaa die mini serie is leuk dan zie je een beetje waarom komt goed zo jong al zulke dingen doet.
Eiffel bedoel je?

Jaa ik dacht ik doe het als ‘spoiler’ hahaha

1 like

Bij welke aflevering ben je ?

( ik dacht eerst huh vuurtoren? Wie is dat hahah)

Die van vandaag heb ik net gezien, heb ik iets over het hoofd gezien!?

Ja ik wil niet je hart breken maar eiffel is dood toch?

dat dachten we ook van mo toch

jaa okee maar daarvan zagen we toen heel lijk. Ben trouwens wel blij dat mo nog leeft :heart:

Als je van true crime stories houdt is het wel een mooie film! Wel heftig, maar mooi neergezet

Ik ben nu de laatste aflevering van Don’t F*** with Cats aan het kijken en word echt zo kwaad elke keer dat die moeder in beeld komt - “is this about the cat videos?” :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Bij aflevering 5 van Behind her eyes
benieuwd naar het einde na alle verhalen

Edit: inmiddels afgekeken. Wow
Iemand vergeleek die projectie met de clip vd Spice girls (Viva forever). Cant unsee now haha

3 likes

Trailer! En release 28 april. #zinan

12 likes

Ziet er echt veelbelovend uit! Ben benieuwd.

1 like

Ja

Het is niet dat ze vanuit astrale projectie Adele’s lichaam had kunnen optillen vanuit het brandende huis dus wat was het plan erachter?
Is volledig uitgesloten dat het een vervolg krijgt? Jammer

Ik kan Ginny echt niet aan wat is ze vervelend. Dat je moeder zo kan haten.

Oooh ik vond behind her eyes echt top!

Wel echt zieke mindfuck die laatste aflevering haha. Deed me trouwens echt erg denken aan ‘Us’ van Jordan Peele, volgens mij eindigt dat vrijwel het zelfde (ook zo’n zoom op die ogen). Ik vond het ook echt zielig voor Adam :frowning:

4 likes

Ik vond dit heel leuk! Leuker dan verwacht, alleen jammer dat het bij 1 seizoen blijft.

1 like

Dacht idd dat het eerst wel meerdere seizoenen zou hebben en later is ingetrokken. Dat klopt niet zie ik nu:

Netflix also reportedly released the show as a limited series, meaning it was intended to be standalone. However, the thriller’s huge success, twist ending, and a possible plot thread left over from the book might mean a Behind Her Eyes season 2 could potentially be announced in the future.

2 likes