Series & Netflix #3

Ik heb deze week s2 gekeken van Dirty John over Betty Broderick. Ik schommel echt een beetje tussen sympathie voor Betty en ´Betty waarom ben je zo scorned, get over it`.

2 likes

Ik kom Cobra Kai even tippen. Is een serie dat een vervolg is op de oude Karate Kid film. En vanuit het perspectief van de bad guy, maar dan 30 jaar (ofzo) later. Met de originele acteurs van de film. Hij kijkt heel lekker weg! Denk wel dat het alleen leuk is als je de film van vroeger ook kent, want daar is het hele verhaal op gebaseerd

1 like

Begonnen met The Woods. Het verhaal is geschreven door Harlan Coben maar het speelt zich af in Polen en is ook Pools gesproken. Er zitten wel een paar heftige thema’s in. Het verhaal is tot nu toe mysterieus genoeg om verder te blijven kijken en de scènes zijn mooi in beeld gebracht. Ik heb nog geen idee wie “het” gedaan heeft dus ik ben benieuwd naar de laatste afleveringen!

2 likes

Eindelijk Jane The Virgin seizoen 5 aan het kijken. Zit aan aflevering vijf:

• Rogelio is nog steeds fantastisch
  • Petra is zo leuk met JR
  • nog steeds #teamMichael
6 likes

Jaa deze vond ik ook heel tof! Het boek waar de serie op gebaseerd is, is overigens ook een aanrader!

1 like

Dank je voor de tip! Ik zet het boek op mijn to read lijst :smiley:

1 like

Is hij ook van The Stranger?

Ja

2 likes

Na ‘After Life’ ook ‘Derek’ gekeken van Ricky Gervais. Dikke aanrader!

4 likes

Ik kon de hele serie voor helemaal niemand sympathie opbrengen, vond iedereen verschrikkelijk. Heb het net eindelijk afgekeken en ben blij dat ik er nu vanaf ben lol.

1 like

Oh ja het is wel even wat meer opletten inderdaad! Maar ik vond het het wel waard (heb de serie inmiddels af) :+1:

Antwoord over The Woods

Ja, ze hoorden allebei die schreeuw en toen is die jongen (Paweł) de ene kant op gerend om te kijken wat er aan de hand was en het meisje (Laura) de andere kant omdat Paweł haar aanspoorde terug naar haar huisje te gaan. Op een gegeven moment zien we dat Paweł die schreeuw noemt tijdens het politieverhoor, maar Laura ontkent dat ze iets gehoord heeft.

1 like

Dat zeeuwse accent in undercover :joy::joy::joy:

1 like

Ik kan dus echt niet naar Undercover kijken, hoe “goed” het ook mogen zijn.

Ik haat echt al die neppe accenten en versta er geen hol van.
Wat een ongelofelijke kut serie.

1 like

Ik heb ondertiteling aan :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Ik vond er ook niks aan

Ze gaf zelf ook moeite er mee te hebben. Ik vond vooral de r heel erg duidelijk dat ze niet Zeeuws-Vlaams was. Nou weet je zelf ook wel dat ik niet zo’n r heb maar een echte Zeeuw pik je er echt uit door de rare R.

En dat leutig!!! Wtf, dat zegt mn moeder soms en je weet hoe zij kan praten

1 like

I am the cool mom

Ik heb eerste afleveringen gekeken maar vind het zo ontiegelijk slecht geacteerd

1 like

Ik heb alles op 1 middag uitgekeken! Vond het heel leuk, haar zwartgalligheid/weirdness en de outfits :ok_hand:

1 like