Series & Netflix #3

Geen prime, maar op netflix vond de frankenstein chronicles wel een beetje alienist achtig.
En als je GoT leuk vind misschien Vikings ?

Ow ken ik niet. Zo opzoeken. Er is altijd een donkere tegenhanger nodig idd :sweat_smile:

Ik vind new Amsterdam echt heel erg leuk. M’n favo ziekenhuisserie. Welke aflevering ben je?

Doe zo aub review! Ik kan vanavond pas kijken

Jaa ik zal spoilertje doen straks.

Bij ep 7. En jij?

Ik vind Anne+ echt leuk! Eerste Nederlandse serie met acteerwerk waarbij niet alles ingestudeerd klinkt

16 likes

Jaaa ik vind het ook echt heel leuk!

1 like

Ik vind het ook zo leuk voor ze dat het op Netflix komt (is?), volgens mij doen queerfilms/series het best goed op Netflix dus hopelijk kunnen ze dan een groter publiek aanspreken! En er is ook een film in de maak

Alles al gezien :stuck_out_tongue:
Einde van eerste seizoen is heel goed vind ik.

Jaa toevallig eergister aan begonnen. Jouman fattal is ook heel leuk!

Mocromaffia laatste aflevering spoiler.

Holy quacamoly. Ik had wel verwacht dat de paus vrij zou komen maar niet op deze manier. En wtf ineens is romano nog in the picture… Ik vind Ice (weet ff niet zn naam in de serie) zo leuk. Hij speelt echt zichzelf maar dan als crimineel haha.
Ben wel echt benieuwd hoe t verder gaat. Gaat de paus tatta vergeven , gaat hij potlood vermoorden. Komt het goed met komt goed. Zoveel vragen haha

3 likes

Oh! Ik ben echt na 1 aflevering gestopt omdat ik juist het acteerwerk super geforceerd vond…
De moeite waard om verder te kijken dus?
Ik moet echt binnen 10 minuten gegrepen worden door een serie anders stop ik.:sweat_smile: Misschien wat te veeleisend
Haha.

2 likes

Ik ben voor de 4de keer maar weer aan The Crown begonnen, nu bij aflevering 6 van seizoen 1 hahaha. Sinds The Crown uit is dus maar 6 afleveringen gekeken (waarvan er 1 gisteren).

Wat een heerlijke serie is Ginny and Georgia. En een relatief diverse cast. Ik had trouwens een lichte crush op Marcus en omdat hij 16 is in de serie voelde ik me heel fout. Maar de acteur blijkt even oud als ik te zijn gelukkig :upside_down_face:

Spoiler einde

Vond het wel jammer dat het einde zooo open was. De relatie met Ginny en Georgia en Ginny en haar vriendinnen stond de hele serie toch wel centraal. Nu was het zo van: “oh Marcus en Ginny zijn weer bij elkaar en verder zie je het volgend seizoen wel bye”.

4 likes

Respect. Ik vind echt niets grappig aan Fleabag.

5 likes

Ohh en hij is ook nog australisch, love it. Even een interview kijken om z’n accent te horen :heart:

1 like

Shoo

4 likes

Ik heb alle 16 seizoenen van greys anatomy gebinched dit jaar (omg maar ja Corona).

Nu ben ik begonnen aan American housewife, weer even wat simpels, om weer even los te komen van greys. Maar het is eigenlijk best leuk.

4 likes

Maar GA is toch óók simpel? :stuck_out_tongue: (verstopt zich voor de fans die me willen aanvallen).

1 like