Series & Netflix #3

Had super lang stranger things 3 uitgesteld want vond seizoen 2 best saai, maar ben nu halverwege en echt entertained.

Benieuwd hoe t afloopt, maar snap wel eindelijk dat dit plaatje dus niet uit 13 reasons Why komt (ik dacht dat dit het zelfmoordmeisje was maar is gewoon een compleet andere actrice ook?!) maar uit stranger things.

afbeelding

6 likes

@Eddie ik denk aan jou want heb alle dvdboxen van The Sopranos gekocht vandaag en ben weer begonnen met kijken!

4 likes

Loooove Stranger Things! Vooral de bromance tussen Dustin en Steve dit seizoen.

En wist je dat dit de dochter is van Uma Thurman?

2 likes

Oh yes! Op Videoland bedoel je?

Ja helemaal mee eens dit! Echt een kut einde (gaat over Red Light)

1 like

pfff gister de eerste ep gekeken en ik weet nu al dat het m’n hart gaat breken :sob:

1 like

Nog maar 1,5 aflevering en dsn heb ik Outlander uit. Vind het zo jammer want het duurt nog een eeuwigheid voor het nieuwe seizoen komt.

Wel snap ik een ding niet. ik dacht dat die maansteen van ottertand aan die ene indiaanse gegeven was? Nu blijkt die toch nog bij Claire tr zijn en dat die steen laat merken dat Jemmy de stenen kan horen/voelen. Komt dit dan omdat die vrouwelijke indiaan verbannen was en Roger toch niet had gered?

Oh echt? Ik heb deze serie echt gebinged, alleen eind seizoen 3 kom ik er wat moeilijker doorheen, verder ben ik helemaal verslaafd!

1 like

Net begonnen aan Virgin River seizoen 2 en was vergeten hoe kut dit was hahahh

En zo nep allemaal, de voorkant van dat cafe ligt aan een prachtig meer en de achterkant staat ineens in een bos

En die Hope, geen woorden voor haar :roll_eyes:

6 likes

Haha wtf is Behind Her Eyes man, zo kut.

Ik vind het sowieso wat zwak als alles leunt op een plottwist die dan opeens verklaard wordt door iets bovennatuurlijks, terwijl dat verder geen onderdeel uitmaakt van het verhaal. Maar voor de rest was ook alles zo tenenkrommend cliché. Ben benieuwd wie er dacht ‘wow die scène dat die chick maniakaal een paprika snijdt was echt iconisch, laten wie die gewoon NOG een keer doen maar dan met een shitload koriander’ :joy:

Wat ik me wel afvraag:

Aan het einde leek het alsof Adele verdacht goed wist hoe je een brand kunt stichten die lijkt op een ongeluk (met die doeken in de meterkast en zo). Heeft zij (evt. samen met David) die brand in haar ouderlijk huis nou zelf gesticht? Ik weet niet of dit niet naar voren komt in de serie of dat ik gewoon niet zat op te letten.

7 likes

Ik zit helemaaaal in The Bold Type, mijn meisjesdroom was ook werken bij een tijdschrift dus vind het echt geweldig.

8 likes

Haha helemaal eens met je eerste alinea

En Adele was natuurlijk niet Adele maar Rob, dus dat lijkt me niet?

Oh ja goed punt!

Ik ben een beetje in de war over wat dat van lichaam wisselen nu precies inhoudt I guess, als al je herinneringen enz. ook mee gaan dan is het inderdaad niet logisch dat de OG Adele het gedaan zou hebben.

Hoe meer ik er over nadenk hoe minder sense het allemaal maakt haha, ook bijv. dat Rob-in-Louises-lichaam Louise-in-Adeles-lichaam vermoordt met die heroïne doordat zij niet kan bewegen omdat ze het nog nooit heeft gebruikt. Maar ze zit toch in Adeles lichaam die al 10 jaar heroïne gebruikt, dat is dan toch niet logisch, het gaat toch over lichamelijke gewenning :thinking:

2 likes

Ik heb dus ooit het boek gelezen en daar is die plottwist al onmogelijk, kan echt niet geloven dat ze hier een serie van gemaakt hebben.

@NoyraSoturi je spoilers doen 't niet helemaal hierboven haha –– o nu wel :stuck_out_tongue:

Haha, ja ik weet niet waar het mis ging, maar het is gelukt :joy:

Behind her eyes

Nee want vlg mij benoemt Adèle ergens (of wordt de indruk gewekt) dat ze ook tijdens de brand bezig was met dat Astral gedoe. En dus haar ouders niet had horen roepen… en hen niet heeft kunnen helpen.

Niet dat ze evt de brand had gesticht zelf

Ik zou je reactie ff in een spoiler plaatsen

1 like

uiteindelijk vind ik het vooral zielig voor Adam, arme knul. Die man heb ik geen medelijden mee want z’n ex is nog geen dag koud en hij trouwt al met de volgende en hij heeft steeds niet eens door dat zijn vriendinnen bijzonder veranderen van persoonlijkheid. Wat ik ook jammer vond is dat ik het eigenlijk alleen voor het plot keek. De serie zelf en personages waren niet bijzonder leuk om te kijken

10 likes

Oh ja! Ik had duidelijk beter kunnen opletten.

1 like

Klopt, en hij is zgn psychiater? Niet dat je dan moet kunnen oppikken dat je vrouw eigenlijk niet je vrouw is, maar toch haha

Ik keek idd ook voor het plot, en de aankleding/film locaties etc. Was wel strak gedaan

1 like