Series & Netflix #3

Omg ben nu klaar met de enalaatste aflevering van Behind Her Eyes. Wat een gekke turn of events :joy:
Zin om straks eindelijk de spoilers in dit topic (en ook hierboven ineens vet veel!) te kunnen lezen

Ik ben toch maar verder gegaan op Netflix met New Amsterdam maar kan Max echt nog niet loskoppelen van de creep uit The Blacklist :sweat_smile:

Verder echt een big crush op dr.Sharpe, hoe mooi is zij :heart_eyes:

Kijkt wel lekker weg vind ik.
Oh en dr.Bloom is echt een jonge Sandra Bullock!

4 likes

Hahaha jeeeeezus wat een serie.

Dat bovennatuurlijke vind ik nooit zo leuk maar wel vet dat het pas einde aflevering 5 was. Want vond het wel een spannende serie verder, mysterieuze sfeer

1 like

maar je kan altijd een overdosis nemen toch. Niet dat ik t verder wel geloofwaardig vind hoor haha

Ik was heel even heel erg blij , maar helaas. Er staan wel 4 seizoenen maar alleen 1 en 2 zijn beschikbaar in Prime. Echt huilen :cry:

Ik heb ook echt een crush op dr. Sharpe en dr. Reynolds! Sowieso echt een hele leuke diverse cast.

3 likes

Ik vind die psychiater leuk :joy: niet leuk als in aantrekkelijk maar een leuk personage (voordat ik naar dark crush moet…)

4 likes

En ook vet toevallig dat Louise ook nachtmerries had en Rob/Adèle haar daar dan mee kon helpen.

1 like

Ik heb vandaag Deadly Illusions gekeken en ik raad iedereen aan dit niet te doen. Ik snapte echt niet wat voor film het nou was. Heel raar.

2 likes

Jaa hij is ook tof!
Alleen soms wordt hij bij casussen betrokken dat ik denk huh? Sws moet je wel even door alles heenkijkt, net als Greys wordt werken in een ziekenhuis wel mega geromaniseerd.

Maar zoals nu, kopje thee erbij, heerlijk wegkijken
:blush:

1 like

Ik dr Kapoor :heart:

2 likes

Weet iemand waar Cold case te zien is?
Vond ik altijd zo’n fijne serie

1 like

Meer mensen die dit hebben gekeken?? Vond het echt bizar en kon niet stoppen met kijken

4 likes

Ik vond het echt super slecht geacteerd hahaha

2 likes

Ik ben bij aflevering 4 van Quantico en ik snap t niet.

Het acteerwerk is misschien niet het geweldigste ooit (love Hanna wel), maar het is verder wel echt een mooie serie. Zó nodig ook en kijkt lekker weg. Ben benieuwd naar de film die gaat komen!

1 like

Kijkt er iemand naar Years & Years op netflix?
Vind het echt een hele mooie serie. Is ook zeer actueel nu.
Gaat over een Britse familie over een tijdspanne van 2019 tem 2034 en de wereldgebeurtenissen.
Ik zit nu aan afl. 4. Echt een goeie serie met sterke acteurs ook. ( gelukkig ben ik geen recensent kan echt niet onder woorden brengen hoe of wat).

3 likes

Ik was in de veronderstelling dat The One een heerlijk trashy realityprogramma zou zijn, wat de toon al zette voor een grote teleurstelling.
Desalniettemin vond ik het blijkbaar vermakelijk genoeg om alle afleveringen in minder dan een week te kijken, en was ik erg onder de indruk van hoe onuitstaanbaar de hoofdrolspeelster (die me een beetje aan Jaimie Vaes doet denken qua looks) vanaf het begin was.

Spoilers

Laat ik voorop stellen dat ik heel chagrijnig ben om het open einde! Ik vond de verhaallijnen zeker niet boeiend genoeg om er meer dan één seizoen aan te wijden, maar weet nu al dat mijn nieuwsgierigheid over Hannah’s match het waarschijnlijk zal winnen. Ik vond de verhouding tussen Hannah, Mark en Megan het boeiendst in de serie, Kate en Sofia’s relatie daarna, en dan pas Rebecca, Ben en Matheus… dat kan de bedoeling niet zijn geweest. Ik ben aflevering na aflevering teleurgesteld door deze serie: ik verwachtte trash tv, maar het bleek totaal iets anders; de eerste aflevering deed me denken aan Black Mirror, maar de serie bleek bij lange niet zo complex; ik verwachtte een spannende verhaallijn achter Bens dood (en die van Fabio, en Sofia’s identiteit, etc), maar bleek elke keer blij met een dode mus. De sfeer vond ik erg goed op beeld gebracht en ik vond alle acteurs het erg goed doen, maar voor de rest vond ik het een stomme serie.

1 like

Ja, ik ben er ook aan begonnen. Echt fantastisch gedaan maar ook ergens wel ‘eng’ omdat het zo realistisch is en dichtbij kan komen. It’s a sin is van dezelfde makers, ook zo mooi om te zien.

2 likes

Ja het is zeer realistisch. Dan ga ik eens kijken voor it’s a sin.
Vind trouwens de muziek ook echt enorm passend bij de serie. Ga even opzoeken van wie dat is (edit: heb ik nu net ontdekt dat er ook een muziekgroep years & years is. Oh ja zeker :crazy_face:)

1 like