Series & Netflix #3

Woow die laatste afl van mocro maf. Ik ben nog bezig maar ik voel echt die adrenaline en wat is Nadira toch een moordwijf

5 likes

Opzich, maar na 16 seizoenen raak je te involved xd dus tijd voor luchtig vermaak

1 like

Ja shit was echt spannend.

Ik heb ooit 1 aflevering van Dexter gezien maar het kon me toen niet zo boeien. Ga nu weer begonnen omdat hij altijd zo hoog scoort. Ben benieuwd.

4 likes

Tonnano! Hij maakt dit seizoen echt zo tof, love zijn personage.

spoilerrrrrrrr

Ik denk dat Paus, Tatta en Potlood samen tegen Romano (de fuck waar kwam hij trouwens vandaan) en de Mexicanen gaan.

4 likes

Aaah jaa goeie .

ik had bij paus ook een gevoel van dat hij zoiets had van oke waar zijn we mee bezig we waren vrienden enzo.

2 likes

Ik ook!! Is het al bekend wanneer ze komen?

1 like

Ik had videoland aagemaakt voor mocromaffia maar ik wist niet dat nog niet heel seizoen 3 er nig niet op stond. Dus ik dacht ja hoor moet ik voor de laatste aflevering betalen. Maar mn videoland doet t nog… heb nooit betaald maar is primaa

1 like

Ja denk ik ook! Want kobus werkt dus blijkbaar met/voor hem anders kon hij die beelden niet zien?

1 like

Hmm idk.

Paus heeft potlood z’n zwangere vriendin vermoord. Die kunnen toch nooit samenwerken?

2 likes

Ik heb When calls the heart ontdekt! Het is zo slecht dat het leuk is, beetje Virgin River meets Little House on the Prairie. Lekker Amerikaans en zoetsappig. En ik wil ook een mountie

2 likes

Ach het is wel vermakelijk. Kijkt lekker weg.

Ben dit gaan kijken door jouw tip en puur door de chemistry tussen Ginny en Marcus blijf ik kijken haha. Sommige andere scènes zijn wel cringe.

Maar vermaak me prima :grin:

2 likes

Girllll same. Ik heb de verhaallijn van Georgia grotendeels gemist omdat ik dan afgeleid raakte en op m’n telefoon keek. Maar laf iedere scène met Marcus erin, sorry not sorry

1 like

Haha ik kijk deze serie PRECIES op dezelfde manier haha. Ook half met een telefoon in de hand. Denk dat ik hem zondag wel uitgekeken heb op dit tempo.

1 like

Ik ben op Disney + naar Love, Victor aan het kijken. Echt super leuke tienerserie en afleveringen zijn maar 25min.

2 likes

Nee ik vind sommige mensen ook heel slecht achteren, maar het is wel leuk.

1 like

Ja of dat die oorlog stopt. Maar het lijkt me niet dat achmed nasrdin uit de serie schrijft haha

Mocro maffia

Ik denk dat ze wel ‘moeten’ omdat ieder voor zich niet meer lukt.

3 likes
spoiler mocro maffia

Ja. Of hij heeft een plannetje om hem te gebruiken. Keep your friends close, your enemies closer - idee. En ze weten nog niet dat romano met de Mexicanen samenwerkt. Denk nog niet dat de oorlog stopt tussen paus en potlood.

2 likes