Series & Netflix #3

Ja the magicians, ik vond het ook zo leuk! Wel echt heel heel erg kut dat alleen de eerste twee seizoenen op Amazon staan, ik heb ze al vaak gestalkt met de vraag wanneer de rest komt, maar nooit een antwoord gekregen :roll_eyes:

1 like

Ik ben voor het eerst the IT crowd aan het kijken. En ik weet niet wat ik ervan moet denken. Er zitten stukken in waarvan ik denk huh dit is niet echt grappig. Maar ook ineens van die hele random rare dingen waarbij ik wel echt moet lachen. Best wel mixed feelings dus.

Die eerste aflevering al helemaal, maar de tweede was al beter. Voor de mensen die her gezien hebben; het een stijgende lijn of is die eerste aflevering wel echt hoe het verder gaat?

Mocro mafia vraag

ik snap gewoon NIET hoe die cameras in die bunker zijn gekomen. Als Kobus dat heeft gedaan in opdracht van Romano om achter de gegevens van Tia te komen, met wie zat Romano dan op die boot? Als dat de mexicanen zijn zullen ze toch wel weten waar Tia is? Of denk ik te makkelijk?

Derde seizoen van You, 9 april.

14 likes
spoiler

Zaten die camera’s daar niet al de hele tijd? En de Mexicanen zijn volgens mij weer een andere partij dan Tia Alvarez. Dus ze weten denk ik niet waar ze zit.

2 likes

Ik mis echt Channel 4 in Nederland. Ik wil gewoon de hele dag domme tv kijken zoals Made in Chelsea. :cry:

4 likes

Gogglebox!

Ja wordt beter! Al is het laatste seizoen volgens mij ook weer weird. Ik heb ook een haat liefde verhouding met de serie. Hele grappige stukken maar ook echt cringe dingen.

2 likes

Die zijn gehackt denk ik. Want die cameras hingen er om de paus in de gate te kunnen houden.

1 like

Oh Made in Chelsea, dat is er nog? Ik keek dat echt al een hele tijd geleden toen het net was begonnen.

Ahhh ik wil deze serie ook graag zien, maar moet eerst de boeken nog lezen voor ik me er aan waag haha.

Ze staan inmiddels wel al ruim een jaar in mijn kast, maar nog niet begonnen :rofl:

1 like

Waar lees je dat? Ik zie alleen maar dat het later is maar dat het boek waarop het gebaseerd is wel in april uitkomt

1 like

Dit stuurde m’n vriend me :stuck_out_tongue:

6 likes

Ja precies dit idd! Vooral door het gelach van het publiek denk ik steeds huh moet ik dit grappig vinden?? Ik snap het niet? Maar dan ineens komt er wel een heel grappig stukje, dus dan denk ik oké leuk. En dan weer niet. Maar ik ben pas bij aflevering 3.
Die stukjes aan het einde zijn sowieso wel leuk waardoor ik geneigd ben om verder te kijken.
Dus sowieso nog even door!

Kijkt iemand The One op netflix? Ik ben bij aflevering 6, vind het wel spannend!

Dat kan bijna niet kloppen. De opnames zijn pas in februari begonnen omdat ze het uit moesten stellen. De verwachting is pas eind van het jaar.

Denk inderdaad dat deze “bron” in de war is met het boek

Oh echt :sob:

Edit: in november begonnen.


Maar dan is april ook nog wat vroeg.

Ja, dat is pre-productie, denk ik. Lees overal dat de opnames in februari zij
begonnen.

Maakt ook niet verder. April lijkt me sowieso niet mogelijk.

Ah jammer daar heb ik wel zin in! Misschien binnenkort seizoen 2 maar even herkijken.

Ik merk dat er de laatste tijd weinig series zijn die me kunnen bekoren… jammer.

Vaak duurt zoiets minstens een half jaar voor dat het uitgebracht word