Gek, kan ik niet vinden. Ben je België soms?
Ik ging zoeken en kwam hem tegen op Prime ipv Netflix
Ik ben inderdaad van België. Jammer dat die er niet op staat bij jullie. Is echt een aanrader sorry
Verklaart wel waarom ik er hier niets over terug vond.
Tiny pretty things, bridgerton, skins misschien leuk?
Elite vind je dan ook wel leuk denk ik!
Ginny&georgia vind ik echt zo leuk hè. Nooit verwacht. Mega skeptisch na voorstukje. Nu nog maar 2 afleveringen te gaan
Younger!
En de zanger van Years & Years speelt dan weer een grote rol in It’s a sin
It all comes together!!
Ik vind the vampier diaries eigenlijk wel gossip Girl maar dan in een vampieren setting.
Ja ik! Heb het ook in één keer gekeken. Echt bizarre zaak, begon halverwege toch nog wat te twijfelen over of ie het wel/niet gedaan had.
Ik heb deze ook net helemaal gekeken en vond het ook echt leuk!
teen wolf of TVD the originals?
Wat denk jij?
Ik denk dat hij het wel gedaan heeft. Het waren alletwee wel echt zeer bijzondere types. Zij werd afgeschilderd als bipolair/ borderline en hij als narcist / pathologische leugenaar. Ik geloof niet dat haar verwondingen door die zogenaamde valpartijen zijn gekomen en als je afgaat op de verklaringen van die mensen in het hotel gebeurde daar echt wel dingen die niet in de haak waren. Zo raar ook dat over die medicatie die ze niet in het lichaam aantroffen en die plastic zak en die houding hoe ze lag & hij die zogenaamd op het bed was gaan slapen na zo’n zieke ruzie cq aanval
Klopt echt niks van.
Ben nu ook Glow up NL gaan kijken
Wat vind ik die Kostijn een ongelooflijke kwal zeg
Ben begonnen met Red Light. Eerste aflevering vind ik tot nu toe goed geacteerd. Alleen, blijft Halina Reijn zo kinderlijk praten of wordt dit beter? Vind wel dat ze goed acteert hoor, maar dat stemmetje wat ze op zet tegen haar vader en man. Pff.
Het karakter blijft wel een wereldvreemd vogeltje, het stemmetje valt me nu een paar afleveringen verder minder op, maar ik weet niet of het ook echt minder is.
Mooie omschrijving in combinatie met je naam. Maar dan ga ik me proberen er niet aan te storen en accepteer ik dat dit bij haar rol hoort. Vind het maar eelsk klinken, haha.
Stemmetje is mij niet echt opgevallen, dus hopelijk wordt het beter. Wat is eelsk trouwens?
Eelks is Gronings. Vergeet altijd dat dit geen standaard begrip is. Lastig uitleggen, maar beetje klagelijk, zeurderig praten en dan tegelijktertijd overdreven doen. Zoiets.