Series & Netflix #3

Iemand nog een serie tip met min 20/24 afleveringen per seizoen?

Liefst op een van de streamingdiensten!

Supernatural! Op prime.

2 likes

Van de laatste categorie!
Heb nu net new amsterdam ook af naast die andere 3 die je noemde.
Ik vind het wel fijn als er lekker veel afleveringen zijn.

Supernatural ooit 2 seizoenen Van gezien. Miss nog een keer proberen!

Good trouble op prime :).

1 like

Ik kom er net achter dat Revenge & Desperate Housewives op Disney+ staan. Echt WAAR haal ik de tijd vandaan?! Ik ben nog steeds bezig met Gilmore Girls, The Big Bang Theory, Superstore, Grey’s Anatomy, Charmed, Jane the Virgin en nog veel meer die ik nu vergeet. Ga ik echt nog een abonnement afsluiten? Het probleem is dat ik uiteindelijk niet meer zonder kan.

6 likes

Ik kijk nu The One. Voelt beetje black mirror achtig aan, maar dan in een langere, meer uitgekauwde vorm (omdat het verhaal natuurlijk over meerdere afleveringen verspreid is). Ben benieuwd waar het heen gaat

Grey’s anatomy aflevering van net op net5: hallo laat meredith nu gewoon eens wakker worden of doodgaan, dit duurt echt veel te lang met dat strand steeds

2 likes

Ja, precies dit! Ben ook gisteren begonnen, ga nu aflevering 2 kijken!

1 like

Blijkbaar was je recensie goed genoeg voor mij want net 2 afleveringen gekeken. Holy shit dat transhumaan/data worden, gsm implantaten en die seksrobot. Hallo Viktor :smirk::smirk:

greys anatomy

Lekkere baan heeft zij hoor, ze filmt alleen maar op het strand en soms heel even in bed. Blijkbaar als ze daar gewoon ligt en niks doet is het een pop??

Ik zou Mark en Lexie nog wel willen zien op het strand dus ze mag nog even bijna doodgaan hahaha, maar daarna is het ook wel echt klaar hoor. Heb ook echt weer zin in een seizoen waar er geen corona aanwezig is, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat dit het laatste seizoen is, vooral met al die cameo’s

4 likes

Ja. dat transhumaan worden vond ik ook even slikken. De afleveringen blijven echt even goed.

2 likes

Oogappels is weer begonnen en ik ben zo blij :partying_face:
Het einde van het vorige seizoen was nogal heftig, en niet alle vragen zijn beantwoord, maar wat fijn dat het weer begonnen is. Ik vind het echt een mooie serie.

12 likes

Heb die interactieve film van Unbreakable Kimmy Schmidt op Netflix gekeken. Het was zo flauw maar uiteindelijk heb ik er toch wel van genoten. Sommige grappen zijn zo lekker hard

1 like

Ah Nice! Ga ik morgen terugkijken. Heb je dertigers ook gezien? Vind ik ook zo leuk.

2 likes

Yes! Dat vond ik ook echt een mooie serie, hopelijk komt daar snel een tweede seizoen van.

2 likes

Ik kon geen interessante serie vinden om aan te beginnen dus ik ben opnieuw begonnen aan Pretty Little Liars haha, zo slecht maar kijkt wel lekker weg. Het stomme is dat het niet eens zo slecht was als ze gewoon na seizoen 2 waren gestopt na de eerste A reveal, maar neeee het was populair dus daar moesten natuurlijk nog wat seizoenen uitgehaald worden.

Ook echt cringe dat ze in de latere seizoenen weer dingen hebben toegevoegd over de pilot, dat Ezra al weet wie Aria is en haar expres opzocht, nu kijk ik er ook weer anders naar.

7 likes

Ik ben nu mocromaffia aan het kijken en heb net seizoen 1 af

Ik vind het soms best verwarrend omdat ik steeds vergeet wie nou bij welk kamp hoort en wie familie van elkaar is en wie niet haha.

En is die De Paus nou twee keer getrouwd? Of was die bruiloft van de tweede aflevering dezelfde als van de laatste (waar die vrouw werd opgeblazen in een auto) maar dan andere momenten op de avond?

Ben nu Jane the Virgin aan het kijken, ben eindelijk halverwege maar ik vind het toch niet een ideale bingeserie. Denk bij veel scènes toch jaahaaa schiet op en dan te bedenken dat ik nog 50 afleveringen moet. Het is ook wel leuk verder, maar gewoon iets te langzaam en voorspelbaar soms.

Maargoed ik vind Rogelio het waard.
Wat een man.

14 likes

Nederlandse dertigers is bijna 1 op 1 kopie van de Vlaamse dertigers. Zelfde plot, andere namen. En daar is S2 al van uit, S3 komt uit op 5 april. Blijft leuk!

3 likes
Spoiler nieuwste promo Grey's 2 april

oh my god, lexie komt dus echt terug voor de strandscène! iK zag het plaatje op de voorvertoning en dacht dat het een fanedit was haha

6 likes