ja ik vind jane ook heeeeel irritant
Zo ik zag een nieuwe trailer voor the handmaids tale, ben echt benieuwd naar het seizoen na zo lang wachten.
Ik zou alleen de trailer wel afraden, ik heb het idee dat er veel spoilers inzitten en dat ik de helft van het seizoen al weet
Oké goede tip want ik kan ook echt niet wachten, maar spoilers in een trailer zijn wel echt vervelend haha. Ff opzoeken wanneer we in NL kunnen gaan kijken.
Wow 30 april op Videoland
Ik heb al wat vermoedens zonder trailer!
Samenvatting
Shots van June van dichtbij met grijns.
June van alles flikt en er te goed vanaf komt.
June die niet ontsnapt ook al had dat wel gekund.
Ik kink nu the bold. Love kat en jacqueline. Maar ik vind jane en dat sutton? Wat minder. Maar vind alle actuele dingen wel tof en ze doen het subtiel en niet zo van kijk wij zijn feministisch en woke enzo goed he !!
Ik wil de oudere seizoenen van Midsomer Murders zo graag weer een keer kijken, maar het is echt onmogelijk om die te vinden. Waarom knallen ze die niet ook gewoon online bij de NPO?
Oke, ik heb een tip voor je maar hij is wel omslachtig Ik heb sinds kort Acorn.tv, een streamingsdienst bomvol engelse detectives, waaronder midsomer, met 21!!! seizoenen!
Je hebt wel er een VPN voor nodig, omdat het nederlandse aanbod vrijwel niet bestaand is. Als je je VPN op amerika zet krijg je het volledige aanbod. De app mag nog wel iets gebruiksvriendelijker worden, maar ik ben zo blij! Ben nu aan The Murdoch Mysteries bezig, nog 160 afleveringen te gaan
Oh ik ga dit meteen proberen. Welke VPN gebruik jij?
Ik gebruik Surfshark, heb 50 euro betaald voor 2 jaar en 3 maanden extra gratis met de code JOSHUA
Yay nog maar 1 aflevering Jane The Virgin en dan ben ik klaar met seizoen 4!
Voor wie het heeft gezien, vinden jullie Mateo ook echt een ongelofelijk kutkind? Echt een onopgevoede hond.
Ja vreselijk ventje. Doe mij maar liever die bitches van Petra
godverdmm ik vind juist Jane en Sutton het nmsvpeste. Kat soms zooooo dramatisch. Eigenlijk allemaal wel trouwens
Kijk jij dezelfde serie? Het is bijna alsof ze drie woke onderwerpen in elke aflevering willen proppen. Overigens wel goed hoor, maar soms ligt het er wel te dik bovenop. âHebben we het wapen beleid al gehad? Nee? Stop er snel een in Suttons kast!â
Nja ik vind het minder random dan bij andere programmas. Laatst bij een serie ging het over hele andere problemen en in 1 aflevering ff 2 minutjes over racisme zo van ohja shit dit moet ook.
Hier bij vind ik het meer gewoon dat het hoort bij die media wereld. En ohja je spoilerd nu godverdmm
Iemand tips voor horror/thrillers/crime?
Beide
Ik heb echt lang volgehouden ook, tm dit seizoen, maar ben inmiddels ook afgehaakt. Geen idee meer waar het over gaat of waar ik naar zit te kijken. Jammer, want vind de cast wel heel l.euk.
30ste deze maandHandmaids tale season 4 op videoland Heb de trailers gezien en het ziet er zooooo vet uit
Kingdom! Serie netflix koreaans, heel goed
Oh scuzi helemaal vergeten!
Series op Netflix:
Ash vs Evil Dead (moet je wel de films gezien hebben, iig de originele Evil Dead 1 en 2)
Haunting of Hill house/bly Manor
The mist
Marianne (Frans) deze is de enige die ik echt best eng vond
Maar ik loop heel erg achter mer series dus ik hoop binnenkort meer gezien te hebben.
Films op Netflix:
Die ik echt wel entertainment vond:
Get Out en His House( meer kwaliteit horror met maatschappelijke issues), Hush, Creep en Creep 2, Aterrados (deze is best eng), Annihilation (heeeel vreemd maar best geweldig), geralds game, alle classics zoals the exorcist, Shining, childâs play, Cabin in the woods
Moderne classics: Conjuring/Insidious/Sinister alle delen zijn vermakelijk en prima voor de scares en wel oké verhaal. Annabel is een spin off en erg matig.
Films die ik een 7ish zou geven: Malevolent, deliver us from evil, the babysitter (is meer horror comedy), the ritual, the perfection, donât breathe, relic, Final girl, split
Meh/een 6: in the tall grass, the invitation, the vvitch (maar heel veel mensen vinden dit n hele goeie maar ik vind m saai), El bar, Carrie, shelter
Kijk dit niet echt heel slecht: wounds, the forest, strangers 2