Ohhh waar kijk ik dit?
S1 en S2 staan volledig op YouTube, S3 zal gratis uitkomen op vrt.be/vrtnu en wss ook op het YT-kanaal van de vrt/één
Dank!
Helaas “niet beschikbaar in jouw land” dus ik ga verder zoeken.
oeh leuk! ik vond de aflevering van deze week echt een van de saaiste ooit van Greys (aflevering die in de VS is uitgezonden bedoel ik dan)
Op Dailymotion kan ik S1+S2 zien :
Dank je wel!
Ik heb ook zo geen zin om deze aflevering te gaan kijken
Jane the virgin spoiler als je seizoen 3 nog niet af hebt:
wat de Fuk hoezo is Michael ineens dood en gaan we 3 jaar vooruit in de tijd, had deze zo niet zien aankomen
hahaha en dat na deze uitspraak
Mocromaffia
Ahh ja thanks! Ik ben nu bij seizoen 3 en vind het echt verwarrend soms omdat ze dan dezelfde periode verschillende keren laten zien, maar dan vanuit andere mensen. Vind het soms zo onduidelijk wat er nu weer is gebeurd en kom er dan halverwege achter waar in de timeline we zitten 🥲
Wie is Joey (die jongen met Down syndroom) trouwens, is hij familie van tatta? Z’n broertje ofzo?
Mpfff ik ben na 1 jaar ofzo (ik kijk series over het algemeen heel langzaam, haha) klaar met de vier seizoenen This Is Us die op Prime staan en nu doe ik er vast weer een maand over voor ik een leuk alternatief gevonden heb. Ik wilde beginnen met Little Fires Everywhere, maar omdat ik het boek nog geen drie maanden terug gelezen heb is het me nog iets te vers. Nnnghhh.
True maar ik moet zeggen ik vind het wel heeeeeel lang duren allemaal.
Voor mn gevoel kijk ik al 3 jaar seizoen 3 en Ik ben pas net halverwege dit seizoen. Ik vind eigenlijk dat een seizoen nooit meer dan 12/13 afleveringen mag zijn. 22 afleveringen is gewoon echt too much.
Gelukkig is er genoeg Rogelio om me entertainen maar ik vind Jane zelf eigenlijk steeds meer een enorme zeikerd. Ben ook totaaaal niet geïnteresseerd in haar carrière en erger me dood aan dat constante gemr sweet face.
Had niet gedacht dat ik Petra leuk ging vinden en Jane kut maar here we are.
Ja ik snap je. Dat is ook de reden dat ik ergens halverwege s1 ben afgehaakt. Gaat me te langzaam allemaal.
Heb een Disney plus abbo aangeschaft voor desperate housewife’s rewatch maar dat is geen aanrader.
In de eerste aflevering wordt Edie omschreven als slet omdat ze wel eens seks heeft. Carlos vind dat een zakenrelatie best aan de kont van zijn vrouw mag zitten. De mannen in de serie doen geen moer in huis of het gezin en nog 1001 voorbeelden van homofobie, seksisme, fatfobia en rasisme.
Bizar dat ik dit 10 jaar geleden normaal vond maar tegelijkertijd mooi om te zien dat we toch een weg hebben afgelegd.
Verder vind ik dat die vrouwen zo belachelijk op de zelfmoord van hun vriendin reageren. Oja, Susan is echt het meest irritante personage wat er ooit heeft bestaan in de geschiedenis van tv! Wat een muts
Vroeger was het echt m’n lievelings serie maar ik kap er mee.
Wie heeft er leuke aanraders op Disney?
Revenge! En als je van ziekenhuisseries houdt The Resident. Toevallig allebei met Emily Vancamp haha
Haha o shit. Ik wil na Greys op Videoland met Desperate Housewives op Disney starten, vroeger ook heel braaf wekelijks met plezier gekeken. Het maakt me niet heel enthousiast wat jij zegt
Jane is ook echt een unlikeable hoofdpersoon, ik vond Rogelio en Xiomara zooooveel leuker
Op een gegeven moment wordt Mateo ook door een ander jongetje gespeeld en toen vond ik hem ook veel minder leuk
Vanuit nostalgisch oogpunt zijn een paar afleveringen wel leuk. Maar warm je kromme tenen maar goed op.
Hahahha ik zou serieus heel graag willen dat Jane The virgin gewoon overging in Tiago a través del tiempo en we elke afleveringen 40 minuten Rogelio’s soap konden volgen met soms een cameo van Xo.