Net de documentaire Seaspiracy gekeken. Vond het goed gemaakt en voor veel mensen nieuwe info denk ik, maar word er echt moedeloos van. Had geen idee van de dwangarbeid in de visindustrie. En die walvisjager was nog sympathieker dan al die fake hypocriete “duurzame” labels
Petra is echt m’n lievelings zelfs haha. Nouja op een gedeelde plaats met Rogelio dan want die man
Ja! Zo blij mee ook. Ben echt fan.
Ik hoop dat het op Prime komt, omdat zij ook de rechten op SUV hebben.
Maar een serie als DH is ook gewoon zwarte komedie, ik zou er niet door zo’n problematische lens naar kijken. Het is intentioneel onrealistisch en af en toe op t randje.
Niet dat ik het perse een goeie serie vind, maar ik bedoel je gaat bij iets als Toren C ook niet zeggen: “Goh, wat misplaatst”.
Heel herkenbaar! Toevallig vandaag ook weer begonnen met het eerste seizoen en ik dat precies dezelfde gedachtes. De meest stabiele van het stel is dan misschien nog wel Edie (terwijl ik haar vroeger ook een sloerie vond). Zij overlijdt ook op een mega tragische manier. Er crasht een klein vliegtuigje in de straat en Edie was de landingsbaan.
Zeker, maar toch zou een opmerking over ‘laat je maar door mijn zakenrelatie in je kont knijpen want dat komt de business ten goede’ nu niet snel meer gemaakt worden, denk ik.
Oh, dat zou best kunnen. Misschien heb ik het verkeerd onthouden! Misschien was het dan de ex van Susan? Het is duidelijk heel lang geleden😅
Jaaa dit is juist haha! Ik herinner het me nog.
Ik vond Mateo ook echt een irritant rotjoch & Jane de hele tijd met ‘mr sweetface’
Mn nieuwe favo is Ginny and Georgie.
Oke ben pas bij aflevering 5 maar teenage drama en een criminele moeder plus komedie
En… Marcus
en Zion (als puber vooral)
Iemand die aan Sky Rojo gaat beginnen op Netflix? Ik ben heel benieuwd!
Gisteren Seaspiracy gekeken. Docu over de visserij en alles wat daar mis aan is. Ik vind 'm nog indringender dan de laatste van Attenborough. Ik werd er wel helemaal hopeloos van maar ook goed om te weten, want je hoort wel altijd vanalles over de veeteelt en ontbossing e.d. maar wat er met vissen gebeurt blijkt nog veel meer invloed te hebben. En ik had daar gek genoeg nog nooit veel over gehoord.
Er is weer een nieuw seizoen van Nailed it, zo heerlijk. Nu doen er mensen in duo’s mee, dus het gaat ook 2x zo fout
Jaaaa! Ik kon even niet werken en heb toen alle seizoenen er in een paar weken doorheen gejaagd en ik mis de personages gewoon echt. Vond het echt een goede en gezellige serie
Ik kijk het dus nu pas, maar ik kwam dus gisteren bij de afleveringen waarin hetzelfde gebeurde als bij ons. Was een hele herbeleving 🥲
Ik kijk nu red light, echt goed
Misschien omdat het ook nog even over moderne ‘piraten’ ging? Piracy is dan wel goed gekozen!
Hahahaha klinkt goed. Thanks!