Belgische Netflix!
Waarom cringe? Denk dat je de serie dan niet begrijpt, kan gebeuren.
Paar afleveringen van gezien nu, erg spannend.
Heeft iemand op Ziggo Norway’s Darkest Day gekeken en wat vond je er van? Ik zit op het puntje van mijn stoel. Ik herinner me die dag als de dag van gisteren.
Kärlek & Anarki is zo leukkkkk
Nog bedankt voor de tip voor Get Out, gisteravond gekeken en vond het echt een goede thriller.
Spoilers
In het begin vraag je je de hele tijd af wat er aan de hand is, en op het einde zit je op het puntje van je stoel of hij nog zal ontsnappen. En laf de comedic relief van Rod.
O heerlijk. Vind zijn stem zooo ontspannend icm mooie beelden
Ja
Jaaaaa goede serie he! In 2 dagen gebinged, dat doe ik normaal nooit. Ik las dat de acteur die Knippenberg speelt, een Brit is. Had ik dus helemaal niet door haha. Vond het juist fijn dat de Nederlanders NL spreken, en Engels met een NL accent. En idem voor de Fransen. Zo veel toffer dan iedereen Engels (looking at you, chernobyl, waar alle Oekraïners Engels spreken in hartje koude oorlog)
Totdat hij weer begint over hoe er ooit tienduizenden van deze soort waren maar nu nog maar twee, die met plastic om hun nek en in hun maag van een berg af storten door klimaatverandering.
Oeps
Ik had het ook niet door haha, ik vond de Nederlandse stukjes tussendoor ook leuk en hoort er ook gewoon bij.
Nog maar 10 afleveringen Jane the Virgin, vlieg er echt doorheen
Vind het wel heel jammer dat voor Knippenberg geen NL acteur is gecast. Genoeg talent hier toch? Vind deze acteur ook echt slecht (op basis van de eerste 2 afl)
Qua uiterlijk wel goed gecast.
Oké ik ben klaar en omg En nee mijn Halina haat is niet weg, maar kon het naast me leggen omdat de serie zo goed was.
Klaar?? Ik kon de laatste paar nog niet zien, terwijl ik gewoon npo plus heb
Huh er zijn er 10 toch, of komen er nog meer?
Ja maar ik kan de 8e niet kijken? Jij wel?