Ben voor de tweede keer Crazy Ex-Girlfriend aan het kijken, wat een heerlijke serie is dat toch. Echt een dikke aanrader voor als je van iets zwartere humor houdt.
Ik kijk de bold type en vind het ook een leuke serie! Maar ik irriteer me wel dat ze Jacqueline zo weg proberen te zetten als een strenge/pittige baas (a la devils wear prada), ik zou bijna willen dat ik zoân baas had. Aangeklaagd worden en geen sorry hoeven zeggen? No way Jose.
Jeej eind mei eindelijk deel 2 van seizoen 5 Lucifer.
Ik vond de eerdere seizoenen van The bold type wel leuker dan de laatste
spoilers t/m seizoen 4
Jane werd echt irritant op een gegeven moment?? die meid heeft voor alles een trauma om haar point of view te ondersteunen. En ik vind het nog steeds kwalijk dat ze tegen Sutton iets zei in de trant van âjij hebt tenminste nog een moederâ terwijl Sutton heel duidelijk was over hoe verwaarloosd ze was vroeger
Typisch ook weer dat Kat degene is die het met iedereen doet terwijl de 2 hetero hoofdpersonen veel development krijgen in hun relaties en 1 vaste love interest hebben. En nu krijgt ze weer een love interest en is het iemand die politiek helemaal tegenover haar staat, hoe dan De actrice (Aisha Dee) heeft zich hierover ook uitgesproken op Insta tegenover de schrijvers omdat het een rare storyline is.
En op een gegeven moment in seizoen 4 hadden ze het ineens over dat alle gebeurtenissen vanaf seizoen 1 in 6 maanden hebben plaatsgevonden, hoe dan??
Seizoen 5 is trouwens de laatste en maar 6 afleveringen lang Ben wel blij dat ze nog een einde krijgen maar het had wel langer door mogen gaan
6 afl maar? waar staat dat?
Ik ben hier nu ook helemaal hooked aan, terwijl het genre an sich echt totaal mijn ding niet is ben ik het echt helemaal eens met je recensie, love it en tot nu toe heb ik nog weinig met mân hoofd geschud, hype waard imo
Kan niet echt een linkje vinden dus misschien is het in een video gezegd maar op de Reddit gaven mensen aan dat het maar 6 afleveringen zijn
Vanavond eindelijk de laatste aflevering van The 100 kijken. Ik ben wel een beetje bang dat veel vragen niet beantwoord gaan worden en het niet helemaal af gaat voelen, maar eerst maar eens kijken voordat ik begin te piepen
Omg jongens mag ik alsjeblieft Rogelio hebben wat een mAn
Seizoen 3 beetje spoiler maybe?
Ik vind hem later nog veel leuker worden
ja ik vind jane ook heeeeel irritant
Zo ik zag een nieuwe trailer voor the handmaids tale, ben echt benieuwd naar het seizoen na zo lang wachten.
Ik zou alleen de trailer wel afraden, ik heb het idee dat er veel spoilers inzitten en dat ik de helft van het seizoen al weet
Oké goede tip want ik kan ook echt niet wachten, maar spoilers in een trailer zijn wel echt vervelend haha. Ff opzoeken wanneer we in NL kunnen gaan kijken.
Wow 30 april op Videoland
Ik heb al wat vermoedens zonder trailer!
Samenvatting
Shots van June van dichtbij met grijns.
June van alles flikt en er te goed vanaf komt.
June die niet ontsnapt ook al had dat wel gekund.
Ik kink nu the bold. Love kat en jacqueline. Maar ik vind jane en dat sutton? Wat minder. Maar vind alle actuele dingen wel tof en ze doen het subtiel en niet zo van kijk wij zijn feministisch en woke enzo goed he !!
Ik wil de oudere seizoenen van Midsomer Murders zo graag weer een keer kijken, maar het is echt onmogelijk om die te vinden. Waarom knallen ze die niet ook gewoon online bij de NPO?
Oke, ik heb een tip voor je maar hij is wel omslachtig Ik heb sinds kort Acorn.tv, een streamingsdienst bomvol engelse detectives, waaronder midsomer, met 21!!! seizoenen!
Je hebt wel er een VPN voor nodig, omdat het nederlandse aanbod vrijwel niet bestaand is. Als je je VPN op amerika zet krijg je het volledige aanbod. De app mag nog wel iets gebruiksvriendelijker worden, maar ik ben zo blij! Ben nu aan The Murdoch Mysteries bezig, nog 160 afleveringen te gaan
Oh ik ga dit meteen proberen. Welke VPN gebruik jij?
Ik gebruik Surfshark, heb 50 euro betaald voor 2 jaar en 3 maanden extra gratis met de code JOSHUA
Yay nog maar 1 aflevering Jane The Virgin en dan ben ik klaar met seizoen 4!
Voor wie het heeft gezien, vinden jullie Mateo ook echt een ongelofelijk kutkind? Echt een onopgevoede hond.