Series & Netflix #3

Ja vreselijk ventje. Doe mij maar liever die bitches van Petra

7 likes

godverdmm ik vind juist Jane en Sutton het nmsvpeste. Kat soms zooooo dramatisch. Eigenlijk allemaal wel trouwens :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Kijk jij dezelfde serie? Het is bijna alsof ze drie woke onderwerpen in elke aflevering willen proppen. Overigens wel goed hoor, maar soms ligt het er wel te dik bovenop. “Hebben we het wapen beleid al gehad? Nee? Stop er snel een in Suttons kast!”

Nja ik vind het minder random dan bij andere programmas. Laatst bij een serie ging het over hele andere problemen en in 1 aflevering ff 2 minutjes over racisme zo van ohja shit dit moet ook.
Hier bij vind ik het meer gewoon dat het hoort bij die media wereld. En ohja je spoilerd nu godverdmm

1 like

Iemand tips voor horror/thrillers/crime?

Beide :grinning:

Ik heb echt lang volgehouden ook, tm dit seizoen, maar ben inmiddels ook afgehaakt. Geen idee meer waar het over gaat of waar ik naar zit te kijken. Jammer, want vind de cast wel heel l.euk.

2 likes

30ste deze maandHandmaids tale season 4 op videoland :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Heb de trailers gezien en het ziet er zooooo vet uit

5 likes

Kingdom! Serie netflix koreaans, heel goed

Oh scuzi helemaal vergeten!

Series op Netflix:
Ash vs Evil Dead (moet je wel de films gezien hebben, iig de originele Evil Dead 1 en 2)
Haunting of Hill house/bly Manor
The mist
Marianne (Frans) deze is de enige die ik echt best eng vond

Maar ik loop heel erg achter mer series dus ik hoop binnenkort meer gezien te hebben.

Films op Netflix:

Die ik echt wel entertainment vond:
Get Out en His House( meer kwaliteit horror met maatschappelijke issues), Hush, Creep en Creep 2, Aterrados (deze is best eng), Annihilation (heeeel vreemd maar best geweldig), geralds game, alle classics zoals the exorcist, Shining, child’s play, Cabin in the woods

Moderne classics: Conjuring/Insidious/Sinister alle delen zijn vermakelijk en prima voor de scares en wel oké verhaal. Annabel is een spin off en erg matig.

Films die ik een 7ish zou geven: Malevolent, deliver us from evil, the babysitter (is meer horror comedy), the ritual, the perfection, don’t breathe, relic, Final girl, split

Meh/een 6: in the tall grass, the invitation, the vvitch (maar heel veel mensen vinden dit n hele goeie maar ik vind m saai), El bar, Carrie, shelter

Kijk dit niet echt heel slecht: wounds, the forest, strangers 2

7 likes

Man man man wat zijn dit voor vage afleveringen steeds in Seizoen 17 van greys anatomy. Vind er vrij weinig aan zo

1 like

Ja, denk dat je His House dan ook wel Cool vind.

Heb je prime? Suspiria is ook super vet (duurt alleen wel echt 3 uur ofZo maar hij is zo Nice)

2 likes

De ouwe of de nieuwe? Ik vond de nieuwe supercool maar kan de oude niet vinden

1 like

Nieuwe staat erop!
Oude is helaas moeilijk te streamen, maar wel vet. Wil de rest van le tre madri ook super graag zien, sowieso Dario Argento films zijn visueel zo vet.

Ken best veel Franse horror, Spaanse en zuid Amerikaanse, maar Giallo nog heel weinig en ben wel geĂŻnteresseerd om er meer te zien. @anon28710462 weet jij hier toevallig meer van, qua aanraders?

Vind wel dat Luca de nieuwe suspiria echt goed heeft gemaakt en ook heel eigen, vond de sombere kleurkeuze echt werkten (origineel is super technicolor) en ook vet dat er echt meer gedanst wordt, staat veel meer centraal. Was ook onder de indruk van Dakota Johnson.

4 likes

Ik kijk Sky Rojo met papi Miguel Angel Silvestre

1 like

Herkijk de Nederlandse serie Bagels en Bubbels en het is zo leuk. Echt een goede Nederlandse serie.

1 like

ah ja marianne was echt eng

1 like

Wat zijn die NL romcoms toch keer op keer weer TERGEND slecht. Hoe krijgen ze t voor elkaar om constant zulke walgelijke producties af te leveren?
Dit gaat over ‘Just say yes’ waarbij ik na 10 minuten al sterf van ellende.

6 likes

Ik ga die morgen met een vriendin kijken, we gaan altijd alle slechte Nederlandse romcoms af samen :joy: Liefst nog op een Prosecco Premiere of Ladies Night in de bios om het nog vreselijker te maken.

4 likes

Ik kan me voorstellen dat het in die context nog wel leuk kan zijn ja. Ik zit hier nu gewoon in m’n eentje me te ergeren, nuchter :joy:

1 like