Ja maar soms word je positief verrast! ‘Wat is dan liefde’ vond ik bijv echt wel leuk. Alles van die Johan Nijenhuis (Verliefd op Ibiza, Toscaanse bruiloft) vind ik altijd kut.
Meh, lees net dan Rege Jean Page ( TheDuke) niet meer terugkomt in seizoen 2 van Bridgerton Ik bedoel, het oog wil ook wat…
Hier precies zo. En dan heerlijk alle Karens en Chantallen afkraken in de lobby.
Ja die was inderdaad wel vermakelijk. Het zijn die romcoms waarbij ze elke willekeurige BN’er in de cast dumpen die altijd vreselijk zijn, inderdaad die Nijenhuis films etc. Waarom dat zulk meuk nog financiele steun krijgt? Waarschijnlijk wordt het gewoon goed genoeg bekeken.
Omg de nieuwste grey’s anatomy aflevering
SPOILER!!
Lexie op het strand en daarna Mark ook nog En Maggie en Winston
Ooooh die is Nice ja!
Waar kijk je de nieuwste Grey’s? Op de website van KIJK kan ik alleen seizoen 8 zien
Illegaal Mag die site hier niet delen denk ik
Elke dinsdag op Net5
Heh!? Wat kut. Nu weet ik niet of ik nog ga kijken.
Nou idd, waarom zou ik nu het volgende seizoen nog kijken haha
Ondanks mijn schijt hekel aan Halina toch maar een poging wagen met Red Light na alle goede verhalen.
Haha ik kan het woord Bridgerton niet meer normaal/neutraal lezen, ik hoor telkens zo’n overdreven BRRRRidgerTON in mijn hoofd. Heel irritant.
Ben al bij 4! Zit er helemaal in, al vind ik haar nog steeds niks
Ben wel benieuwd waarom je Halina niets vind? In het begin van deze serie ergerde ik me onwijs aan haar stem. Vreselijk. Maar ben er nu aan gewend en volgens mij praat ze ook af en toe ‘normaler’.
Vind Halina verder echt een goede actrice (in bagels en bubbels vind ik haar bijv. Ook heel sterk) en vraag me af wat dan zo irritant aan haar is. Niet dat je iemand niet irritant mag vinden hoor! Ik vind Jan Kooijman echt helemaal niks.
Ja geen idee, soms heb je gewoon mensen die je niks vind zonder enige reden…
Heb je gelijk in.
Binnen 2 weken ben ik alweer beland bij seizoen 5 van The Walking Dead Blij dat ik opnieuw begonnen ben, ik was de hele backstory van de Gouvenor allang vergeten en wat er met iedereen gebeurde na Woodbury. TWD blijft wel echt in mijn top 5 beste series ooit staan.