Ik stem op Homeland want love Homeland! Maar Ozark kijken natuurlijk ook wel makkelijk weg. Lovesick (nog) niet gezien.
Lovesick is super leuk! Is een Britse serie over een jongen die een soa heeft en dan al zn ex sexuele partners langsgaat om te vertellen dat ie dat heeft, en per aflevering gaat t om 1 ex en dan zie je hun relatie en wat er mis ging en dan terug naar de huidige tijd waar ze dan vaak weer wat beleven. Personages zijn allemaal heel grappig.
Is heel grappig. En maar 8 afleveringen van 30 minuten per seizoenen ofzo, dus ideaal als je niet heel lang aan iets vast wil zitten.
Edit: Lovesick is trouwens echt een generic kutnaam, de eerste twee seizoenen waren pre Netflix en toen heette het Scrotal Recall hahaha veel beter
Ik zou naar Jane the Virgin weer toe zijn aan iets meer een ingewikkelde serie, dus zou ik voor Homeland of eventueel ozark gaan. Ik moet bij ozark toch ook wel opletten meestal
Ik moest huilen bij de laatste
Ik heb hetzelfde, wil grey’s nu eigenlijk ook niet verder kijken door alle crossovers.
Ik ben ook the serpent aan het kijken
Mega spannend en wat is die Dominique knap
Ik vond the Serpent best goed, maar die tijdlijn?? Veel mensen klagen over de sprongetjes heen en terug in de tijdlijn, dat vond ik niet zo’n probleem, wat ik veel vreemder vind is hoe ze ons
7,5e aflevering laten kijken naar het hele toeristen vermoorden en Knippenberg die er maar achteraan zit. Het blijft maar doorgaan.
En dan vervolgens nemen ze zijn vlucht naar Frankrijk, vlucht naar India, arrestatie in India, gevangenisstraf in India, Marie-Andrees dood, ontsnapping uit de gevangenis in India, nieuwe veroordeling in India, verjaring van de feiten in Thailand, terug naar Frankrijk, interviews in Frankrijk, terug bij Juliette in Frankrijk, reis naar Nepal en uiteindelijke levenslange veroordeling in Nepal en dat proppen ze in 30 minuten?
Wie kijkt er naar zo’n script en zegt ja top idee helemaal goed zo?
Ik vind het laatste seizoen van Grey’s zo verwarrend en mis steeds van alles, maar dat komt dus blijkbaar omdat die verhaallijnen op gebeurtenissen in station 19 volgen. En dat je het dus eigenlijk niet kan snappen zonder station 19 ook te kijken
Inderdaad, een paar crossovers om Station 19 te introduceren oke, maar nu is het te vaak en wordt het lastig om te volgen als je niet alles kijkt.
Ben gister ineens de serie Special tegengekomen.
Het is een mini-mini-serie, 8 afleveringen van een kwartier. Het gaat over een jongeman met cerebral palsy (hersenverlamming) die zich op de (homo-) datingmarkt begeeft.
Echt heel aandoenlijk met een rauw randje. Geschreven en gespeeld door Ryan O’Connol ( heeft zelf CP) en geproduceerd door Jim Parsons.
Ergens in mei komt seizoen twee met afleveringen van een half uur.
Ik vind dit ook zo vervelend worden, het is echt te vaak nu. De aflevering van morgenavond in Amerika is ook weer een crossover.
Ja die crossovers deden ze vgm niet met die andere spinoff met Addison, snap niet dat dat nu wel elke keer moet.
En vooral laatst toen een storyline van greys grotendeels in station 19 zat en het helemaal verwarrend was als je die skipte en meteen greys keek doe ff niet
Hoogstens een enkele keer met private practice idd. Snap niet zo goed waarom het nu standaard is? Maarja ik heb het maar geaccepteerd en zit elke dinsdag om 20.30 voor de tv om eerst station 19 te kijken en dan greys anatomy. Het is niet alsof ik heel veel beters te doen heb
Nee, volgens mij was dat gerucht weer eens de wereld in geholpen door een of ander dom (fan)account op Facebook. Ik geloof dat soort berichten daardoor tegenwoordig pas als ik ook echt iets van een trailer oid zie, haha.
Ja deze vonden wij ook heel leuk! Voor mijn gevoel was het meer 2070 ofzo, qua hoe hard ontwikkelingen waren gegaan. Maar misschien heb ik niet door hoe snel alles zal gaan straks
Nee het nieuwe boek is uit!
Heerlijke serie inderdaad! Kijkt lekker snel weg ook
Ik heb net Death To 2020 gekeken. Heb het niet eerder gedaan want had niet zo’n behoefte aan een recap van alle horror in 2020, maar damn, het is zo goed gedaan.
Het is satire en daarom even hilarisch als super pijnlijk.
Dikke tip!
Mijn vriend en ik zijn op jullie aanraden gestart met The Serpent. Ik vind het zoooo spannend. De sprongen in de tijd zijn wel wat verwarrend.
William is echt