Series & Netflix #3

Ik vind haar verschrikkelijk. Ze heeft iets arrogants/uit de hoogte en vooral toen ze vaak met Carice ergens zat, vond ik die vriendschap ook irritant :sweat_smile: (omg toen ze dat boek gingen uitbrengen, houd op)
Red Light ga ik zeker wel proberen! Instinct vond ik namelijk ook vermakelijk

4 likes

Echt hè. Vind het soms wel langdradig, maar zit weer elke maandagavond klaar om op fox de nieuwste uitzending te bekijken.

1 like

Ja precies! Sommige afleveringen zijn te langdradig of net even teveel backstory (zoals de allernieuwste, maarja begrijpelijk in coronatijd). Maar het verhaal blijft altijd goed vind ik en er komt altijd wel weer een twist. S7 vond ik volgens mij minder, maar toen S8 en S9 opeens weer steengoed.

1 like

Begonnen aan The Serpent. Goeie serie! Spannend ook. Moet nog twee afleveringen zo. Het is een mini serie.

Meer mensen die kijken? :ok_hand:

5 likes

Ik weet niet of je into gamen bent, maar de TWD games zijn echt super goed! Je moet ook helemaal niet zo veel doen/klikken dus het voelt soms alsof ik tv aan het kijken ben.

2 likes

Ja dat lijkt me inderdaad wel leuk! Jaren geleden keek ik let’s plays van Pewdiepie die dat speelde (die met Clementine in de hoofdrol?), was inderdaad net alsof je een serie keek!

1 like

Ik vond de laatste aflevering echt één van de slechtste afleveringen ooit. En ik begrijp helemaal dat die backstories als “opvulling” dienen om het seizoen af te maken door hoe alles verliep met Corona en dat we er misschien niet al te veel van moesten verwachten, maar deze had echt volledig achterwege gelaten mogen worden van mij. En dat terwijl ik die met Aron & Gabriel van 2 weken eerder bijv wel heel goed vond, dus ze konden het nog wel :wink: Volgens mij nog ééntje en dan het nieuwe seizoen!

1 like

Shit, ik zie dit nu pas! Ik ken vooral oude Italiaanse horrorfilms, uit de jaren '70 en '80. Dat was volgens mij wel het hoogtepunt, met de films van Dario Argento (Profondo rosso is mijns inziens de allerbeste, maar Suspiria is ook geweldig en Quattro mosche di velluto grigio is een persoonlijke favoriet), Pupi Avati (La casa delle finestre che ridono), Lucio Fulci (…e tu vivrai nel terrore! L’aldilà, en Quella villa accanto al cimitero) en Mario Bava (La maschera del demonio, uit 1960, en Lisa e il diavolo). Shadow van Federico Zampaglione is de enige moderne horrorfilm die ik mooi vond, uit 2009, die heeft wel een heel spannende en gewelddadige sfeer, niet per se heel horrorachtig eng. @vitaminwater

Die progmuziek in de jaren '70 horrorfilms ook omg :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ooooh super Thanks! Precies wat ik zocht, de 70s en 80s zijn mn faves voor horror!

Ga eens kijken welke ik kan vinden.

1 like

Heb net aflevering 4 van Years & Years gekeken. Had de dood van Daniel echt nooit zien aankomen. Zo heftig.

Heel de serie doet mij een beetje denken aan Black Mirror. Hoop echt dat de wereld er niet zo uit ziet over x jaar.

Zit nu in de eerste aflevering maar die Nederlandse stukjes? Wat een cringe

Belgische Netflix!

1 like

Waarom cringe? Denk dat je de serie dan niet begrijpt, kan gebeuren.

1 like

Paar afleveringen van gezien nu, erg spannend.

2 likes

Heeft iemand op Ziggo Norway’s Darkest Day gekeken en wat vond je er van? Ik zit op het puntje van mijn stoel. Ik herinner me die dag als de dag van gisteren.

Kärlek & Anarki is zo leukkkkk

5 likes

Nog bedankt voor de tip voor Get Out, gisteravond gekeken en vond het echt een goede thriller.

Spoilers

In het begin vraag je je de hele tijd af wat er aan de hand is, en op het einde zit je op het puntje van je stoel of hij nog zal ontsnappen. En laf de comedic relief van Rod.

7 likes

Omg zin in!

Alles wat hij inspreekt is geweldig.

4 likes

O heerlijk. Vind zijn stem zooo ontspannend icm mooie beelden

1 like

Ja :heart_eyes::heart_eyes: