Jaaaaa goede serie he! In 2 dagen gebinged, dat doe ik normaal nooit. Ik las dat de acteur die Knippenberg speelt, een Brit is. Had ik dus helemaal niet door haha. Vond het juist fijn dat de Nederlanders NL spreken, en Engels met een NL accent. En idem voor de Fransen. Zo veel toffer dan iedereen Engels (looking at you, chernobyl, waar alle Oekraïners Engels spreken in hartje koude oorlog)
Totdat hij weer begint over hoe er ooit tienduizenden van deze soort waren maar nu nog maar twee, die met plastic om hun nek en in hun maag van een berg af storten door klimaatverandering.
Oeps
Ik had het ook niet door haha, ik vond de Nederlandse stukjes tussendoor ook leuk en hoort er ook gewoon bij.
Nog maar 10 afleveringen Jane the Virgin, vlieg er echt doorheen
Vind het wel heel jammer dat voor Knippenberg geen NL acteur is gecast. Genoeg talent hier toch? Vind deze acteur ook echt slecht (op basis van de eerste 2 afl)
Qua uiterlijk wel goed gecast.
Oké ik ben klaar en omg En nee mijn Halina haat is niet weg, maar kon het naast me leggen omdat de serie zo goed was.
Klaar?? Ik kon de laatste paar nog niet zien, terwijl ik gewoon npo plus heb
Huh er zijn er 10 toch, of komen er nog meer?
Ja maar ik kan de 8e niet kijken? Jij wel?
Ja ik heb net 10 gekeken met plus!
Nou ja zeg dan zal ik eens even in en uitloggen want ik betaal netjes elke maand mn 3 euro hahaha
Haha ja ik heb ook ‘iets’ tegen Halina, echt irrationeel en nergens op gebaseerd, heel triest eigenlijk. En het einde pfffffffffffffff, goede serie wel idd.
Ben vanavond t/m ep3 gekomen; idd heel erg Black mirror, benoemde dat toevallig ook onder het kijken
@voortaan ook op Amazon prime
Ik heb niks met horror films maar wel met progmuziek, supervet dat nummer
Ik wil zoooo graag Station 19 seizoen 3 kijken maar dat blijkt echt onvindbaar. Echt jammer want nu wordt seizoen 4 uitgezonden op Net 5 maar wil dat niet zien zonder seizoen 3
Years and years is echt een aanrader!
Realiteit maar net een stapje verder, hoe het kan zijn/worden qua mensenrechten en standaarden in de maatschappij als extreem rechts/links het voor het zeggen krijgt.
Black mirror maar toch anders
Mooi en creatief in beeld gebracht
de vluchtelingen die Het Kanaal overstaken, wat een wanhoopsactie. Moest er wel van huilen pff, zet alles in perspectief
Voor al mijn Housewives fans: vanaf 15/4 komen er seizoenen van RHOBH bij op Netflix!!!
oh ook niet in dat stukje in het begin op die tennisbaan als ie Nederlands probeert te spreken? hij is echt niet te verstaan en spreekt alle woorden zo snel en haastig achter elkaar uit. Beetje zoals ze in Friends Nederlands praten.