Jaaa Derry girls . Vind vooral dat schoolhoofd/non echt te grappig. De aflevering met friends across te boarder blijft ook echt te leuk
haha jaaa die non, de schoonvader en het gekat op james. Mijn favoriete aflevering is die van het huwelijk/begrafenis met Rock the Boat “everybody knows it’s a rough routine”
RHOBH seizoen 3 en 4 staan op Netflix, gelijk een hoop drama weer
Ben weer helemaal verslaafd aan The Circle, net als vorig jaar. Wel een beetje raar dat Chloe van Too Hot To Handle (daar mogen ze btw ook wel een nieuw seizoen van maken, was ook heerlijke trash tv) erin zit, nu pakt zij die shine weer
Ja! Zag ik toevallig op Insta gisteren of eergisteren!
Ik heb net seizoen 1 van The Bold Type af. Echt een fijne serie die je zo wegkijkt.
Ik vind Jane zo judgemental. Ik heb alles uit en nu is het wachten op seizoen 4.
Ik vind het ook echt heel leuk!
Ja dat is wel waar! Vind Sutton het leukste tot nu toe!
Ohhh ik was ff vergeten dat het nieuwe seizoen van Younger op Videoland staat
Edit: scheiße maar drie afleveringen
Via NPOplus kun je The trial of Christine Keeler vooruitkijken. Ik kende dat verhaal helemaal niet (geboortejaar van mijn ouders lol) maar vind het wel een hele goede serie, interessante invalshoek, en ik dacht waar ken ik die Mandy nou van maar zij speelt Angela Knippenberg in The Serpent!!!
OOoo thanks voor de tip, zat vorige week al krampachtig de aflevering te downloaden. Hopelijk komt er elke week eentje bij
Ik ben bij aflevering 4 van The Serpent, maar ben nog steeds niet heel enthousiast.
Ohhhhh maar nu ben je bij de spannendste afleveringen met Dominique en Nadine.
Misschien heb ik te hoge verwachtingen door alle positieve reacties haha
Op prime staat Truth Seekers van Simon Pegg en Nick Frost van Shaun of the dead enzo.
Wel een aanrader als je van hun humor houdt en er zit een beetje lichte spanning/horror in maar meer humoristische horror natuurlijk.
Iemand al begonnen met shadow and Bones? Ik ken de boeken verder niet en had niet helemaal door dat het in Rusland af moet spelen in de 19de eeuw. Het verhaal an zich is nogal zoals elke Young adult, maar de aankleding ziet er tof uit. Vond de eerste aflevering wat wazig, maar de tweede word al concreter. Ik ben benieuwd naar de rest.
Heeft iemand al Snabba Cash gekeken op Netflix? Ik heb vroeger de boeken wel gelezen en dit is daar geen verfilming van maar speelt zich wel af in hetzelfde criminele milieu/universum, en het is zó spannend en goed gedaan!
Ik heb het net afgekeken Heb de boeken lang geleden wel gelezen, maar vond de eerste aflevering alsnog erg chaotisch en vaag. Snap dat ze ze veel achtergrondinformatie uit twee boekenseries moesten uitbeelden, maar kwam er in filmvorm niet helemaal lekker uit.
De boeken hebben ook sowieso niet het sterkste plot, maar vond het na die eerste aflevering toch erg vermakelijk. Ben benieuwd of ze de rest ook gaan verfilmen!
Ja ik heb toevallig vandaag de serie helemaal afgekeken. Ik vond het wel een goede serie want ik hou wel van dat genre. Heb jij hem ook gezien of wil je hem gaan kijken?