Ja geweldige serie! Al een tijd geleden gezien
Ik zit er ook over na te denken Revenge weer opnieuw te kijken. Zat zo goed in elkaar!
Ben alleen bang dat ik het nu te geprobeerd ofzo ga vinden?
@dombo maar deze man heeft nederlandse ouders! Had het even opgezocht want in aflevering 6 (?) spreekt ie wat langer nederlands en vond dat eerlijk gezegd wel heel goed klinken. Dus toen dacht ik: hij móet de taal wel deels echt spreken
Ik zit helemaal in Red Light, spannend en vermakelijk!
Ik vond dat ook juist heel goed klinken! Als je echt goed luistert wel wat kleine dingetjes, maar echt veel beter dan Knippenberg in ieder geval haha.
Oeps helemaal gemist dat er nog een seizoen was. Thanks!
Ben begonnen met Murder House en best leuk. Niet steengoed, maar zeker vermakelijk. Ben benieuwd hoe het allemaal in elkaar zit
Asylum & Freak Show zijn mijn favoās, maar alles tot en met Freak Show is goed vind ik (FS is heel polarizing).
Vanaf Hotel vind ik het echt ontzettend patchy allemaal, af en toe een goeie aflevering en dan opeens 3 idioot slechte/rare.
Jaa zij is zo leuk. Blanca Suarez vind ik ook een leuke actrice. Ze zitten allebei in El Bar. Aanrader!!!
Ik moet zeggen dat ik the serpent helemaal niet zo fantastisch vind. Met al die flashbacks enzo is het nogal verwarrend. En dan al die slecht nederlands/frans/duits sprekende mensenā¦
Het is leuk gefilmd en interesant omdat het waargebeurd is masr verderā¦
Dat dacht ik ook (heb het niet eens gekeken). Zag een voorstukje op tv en dacht ook dat het a la een docu op Discovery channel af en toe van die āreconstructieā stukjes was. Zodat de kijker zich een beeld ervan kan vormen
Bleek later dus een full on mini serie op Netflix te zijn?
Door the serpent wil ik ook een sjaal in mān haar en 70 zonnebril haha.
ja ik vond hem eerder klinken als geƫmigreerde Nederlanders.
Ik ben net klaar met seizoen 2 van Good Trouble (Videoland). Alles komt er wel in voor (BLM, LGBTQ, de twee hoofdpersonen hebben 2 moeders etc.) en de cast is ook heel erg divers. Echt een heel leuke serie, die blijkbaar een soort van vervolg is op The Fosters, wat ik zelf nog nooit eerder had gezien. In Amerika zijn ze nu bezig met het uitzenden van seizoen 3. Canāt wait.
Jaa ik ben inmiddels bij S03e8 (gelijk met Amerika), lovvvvv it. Ook al is 't soms wel erg tienerdrama.
Oeeeh, waar kijk jij S3 als ik vragen mag? Voelde me heel leeg toen het ineens klaar was haha. Eens met dat het soms wel veel tienerdrama is, maar te leuk om te kijken verder
Ik download gewoon torrents op van die sketchy websites haha. Doe ik altijd met series die al wel in Amerika bezig zijn maar nog niet in NL, dat duurt soms echt jaren
Ga ik donderdag ook doen met het laatste seizoen van Younger, yasss
Ben begonnen aan new Amsterdam s03 met VPN
Ik vond aflevering 4 Nederland themafeest en aflevering 7 wasberen echt de leukste afleveringen van seizoen 3. Ik vind het vooral jammer dat Callie echt geen character development heeft gehad sinds The fosters, voor de rest vind ik het echt een leuke serie
Hahah ja die aflevering was zo random ook, alsof wij Nederlands elke dag snert eten met bitterballen. En eens wbt Callie. Ze laten haar heel erg hangen in haar puberale fase waardoor ik haar soms ook echt irritant vindt. Maar verder vind ik het helemaal leuk, al mogen ze die storyline van Alice met dat cabaret wel skippen
Haha love snert, maar niet elke dag inderdaad En ik vind de Alice cabaret storyline wel leuk, maar die man die racistische stereotypen zo grappig vindt mag wel even verdwijnen