Series & Netflix #3

Hahahah ik ging echt stuk om ‘snurt’

Samenvatting

Eens over Callie trouwens, die meid is zelfs na een time jump nog niet volwassen.
Maar ik vind Alice het stomste karakter want haar hele storyline met ‘comedy’ is zooo cringe ik krijg echt plaatsvervangende schaamte in al haar comedyscenes

2 likes

Fosters is nog leuker vond ik (staat niet meer op videoland wel op disney +)

3 likes

Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb net deel 1 van de onlyfans docu gekeken, en ik vind het schokkend dat niemand het er over heeft dat Levy een toen 17 jarige jongen benaderden om ook OnlyFans te gaan doen.

Ik vind het platform ( niet het werk zelf!) echt enorm problematisch.

6 likes

Ik heb Dash and Lilly afgekeken en vond het echt wel schattig bedacht en de kerstsfeer kwam goed over (dat wil je als je in april een serie kijkt).

Maar ik vond beide karakters wel een heel hoog zelf uitgesproken special snowflake gehalte hebben. En ik vond hun chemie niet helemaal overkomen.

Hetzelfde probleem met de chemie had ik laatst ook bij de film The Tourist met Angelina Jolie en Johnny Depp. De aantrekkingskracht leek er gewoon niet te zijn.

Zowel Dash and Lilly als the Tourist kijken wel gewoon lekker weg. Mooie 6.5.

3 likes

Ik heb The Serpent gekeken, en super onpopulair opinion, ik vind het gewoon echt heel slecht.

De jaren 70 style is zo extreem geknutseld. Het druipt er vanaf hoe fake het is. Als ik er naar kijk zie ik letterlijk mensen uit 2020 die een verkleedpartijtje hebben.
De acteerprestaties zijn ook echt niet om over naar huis te schrijven.

Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat Johan Nijenhuis, the Godfather van Costa, achter dit project zit.

Een twee uit tien voor de moeite.

17 likes

Ik heb Lovesick eindelijk uit, moest eigenlijk alleen seizoen 3 maar heb 1 en 2 opnieuw gekeken en wilde toch ff aanraden voor wie t nog niet gezien heeft.

Zo’n fijne serie om te bingen (eerste seizoen is iets van 3,5 uur totaal) en grappig, herkenbaar en feelgood.

Seizoen 3 wijkt wel een beetje af van het concept van “contact opnemen met de exen” en vond het daardoor ook ietsje minder maar alsnog wel een 8.

Ben benieuwd of er ooit nog een seizoen 4 komt, opzich is het einde vrij open. Maar als ik een beetje op reddit kijk enzo lijkt het alsof weinig mensen de serie kennen. Jammer.

10 likes

Echt net uit gister toevallig, vond het zo leuk. Zo’n serie waarvan je baalt dat er niet nog een seizoen van is. Het was ook gewoon echt m’n humor en vaak zo heerlijk ongemakkelijk.

1 like

Ja dat vond ik ook echt zonde?
Komt er nog een deel 2 eigenlijk? Vond hem best wel abrupt eindigen ofzo?

2 likes

Ik vind het derde seizoen van oogappels ook echt zo leuk weer. De actrice die Merel speelt is óók echt geweldig. Zo goed!

10 likes

Echt waanzinnig goeie actrice. Ik geloof haar rol voor 100%

5 likes

Ben van de week met Lovesick begonnen nadat je het er over had, nu 4-5 afl gekeken en idd echt een leuke serie! Krijg er een beetje Please Like Me vibes van en dat is een van mijn lievelings haha. Denk niet dat ik het had aangeklikt obv het plaatje alleen dus dank voor de tip!

5 likes

Oh er komt een serie over Sisi! Hopelijk wel een stuk meer waarheidsgetrouw dan de films. Ben erg benieuwd!

13 likes

Heeft iemand wat leuke filmtips op Prime of Disney? Alles behalve slasher, horror & science fiction.M :relaxed:

Ik kan jullie Bride Wars aanraden. Gewoon een leuke romantic comedy met een goede cast! Oh en Rocketman natuurlijk! Al honderd keer gekeken en ik moet iedere keer weer huilen​:crazy_face::heart:

2 likes

Nieuwe seizoen van The Circle is begonnen :partying_face: eerste seizoen van US vond ik echt leuk.

7 likes

Ik heb net de eerste aflevering gezien, maar het zijn allemaal zo’n luidruchtige types? Terilisha is de enige die ik leuk vind. Ik mis een shoobie of een seaburn van vorig seizoen haha.

Omg homeland seizoen 8 is echt het beste seizoen ooit.

Fucking spannend, finale was geen teleurstelling :star: :star: :star: :star: :star:

Ben gewoon sad dat het afgelopen is, het werd net weer zo goed joh.

12 likes

American Horror Story seizoen 1 Murder House uitgekeken. Vond het echt leuk en interessant concept. Jessica Lange steelt wel echt de show, topactrice.

5 likes

Ja Jessica is echt geweldig, je moet dan echt ‘Asylum’ kijken ook want daar is ze echt briljant.

5 likes

Ik heb door jouw berichten echt helemaal zin om dat weer verder te kijken, alleen geen idee in welk seizoen ik ben blijven steken

1 like

Duitsland!