Series & Netflix #3

Wij zijn weer begonnen met Band of Brothers. Pff dat is echt zo’n goede serie, echt een aanrader!

3 likes

Wel een goede serie though! Heb het gisteren eindelijk afgekeken (na een break van twee jaar ofzo 🥲) haha

2 likes

Ik was ook bij seizoen 6 afgehaakt en ben recent weer begonnen maar seizoen 7 en 8 waren echt weer heel goed spannend. Ben nog niet helemaal klaar maar zit er telkens in. Met de CIA en spionnen. Seizoen 6 was gewoon niet leuk en toen Quinn doodging ben ik gestopt met kijken

3 likes

Is Below Deck scripted? Kijk het nu voor het 1st, maar toch niet niet leuk voor je gasten als je ze van drugsgebruik beschuldigt, of een van de gasten lelijk noemt (“op haar foto’s zag ze er veel knapper uit dan ih echt”)

EINDELIJK.
Zo blij mee ( Disney+ star, geen Netflix)

8 likes

Hahhaa ja dat dacht ik ook altijd. zeker als ze super ontevreden zijn over de tip aan het einde! Zal wel lekker nep zijn, ondanks dat vind ik het wel leuk :grin:

2 likes

Ik hoor net dat het t/m seizoen 8 gaat! Op Hayu

Leuk ook dat ze een reünie doen en Tell all

1 like

Ik heb Soof 1 en 2 laatst weer gekeken en dacht leuk, ga ik de serie ook opnieuw kijken. Maar ik snap niks van hun woonsituatie? Super vaag. Is dit nu dezelfde woning als in film 1? Hoe konden ze dan in film 2 nog een huis betalen en waarom moest Kasper in een loods gaan wonen? Oh en hoezo zijn ineens de keukenhulpjes vervangen door een nieuw persoon? Denk dat achter elkaar aan kijken niet zo’n heel goed idee was, haha.

Pff hopelijk weet ik nog waar ik ben gebleven toen op Netflix, ik heb daar toen alles gezien wat er online stond daar. Iets zegt mij dat er 5 seizoenen op Netflix stonden? Of ik begin overnieuw.

Ik heb net Quién Mató a Sara/Who Killed Sara gekeken. En ik vind het tegelijk erg spannend en extreem frustrerend. Echt hatelijk als een seizoen eindigt met zo veel onbeantwoorde vragen.

1 like

Ik ben nu bij aflevering 6, ben benieuwd hoe het afloopt! Zag al wel dat seizoen 2 ergens half mei op Netflix komt, dus hoeven gelukkig niet heel lang te wachten!

1 like

Hmm, ja, ik weet dus niet of ik het tweede seizoen nog wel wil zien :see_no_evil:.

Geen echte spoiler, maar als je helemaal niets wil weten, misschien beter niet kijken :stuck_out_tongue: (geen specifieke informatie, maar het gaat wel over het einde).

Het gaat niet om wat losse eindjes die nog uitgeklaard moeten worden. Het stopt gewoon midden in het verhaal, en kom, we gooien er ook nog wat nieuwe elementen en extra cliffhangers bij. Ik voel me altijd zo in 't zak gezet als een serie of film zo eindigt.

Ah dat is wel zuur als dat gebeurt ja. Dan is het straks meer seizoen 1.2 ipv seizoen 2. Ben nu wel nog benieuwder dus ga NU verderkijken haha

Ja, inderdaad! Enige troost is dat ze wel vaart maken met het 2e seizoen (is blijkbaar ook samen met het eerste opgenomen), maar ik denk dat ik enkel ga kijken als ik hoor dat het dan wel een soort van afgerond verhaal is.

Veel plezier, haha, er gebeurt nog véél :smile:.

2 likes

I love you once. I love you twice. I love you more than beans and rice😢 Ben echt keihard aan het janken om Desperate Housewives.

Mike hadden ze ECHT NIET hoeven vermoorden. Ik vind sowieso die hele storyline met Renee/Ben weinig toevoegen. Ik ben nu echt zo gefrustreerd over seizoen 8.

Ik ben begonnen!

2 likes

Ojaaa zo maar de eerste aflevering kijken van the handmaids tale! Ben benieuwd

Ohja omg! Meteen 3 zie ik
Edit: ik moet eerst tabula rasa afkijken van mezelf

1 like

3?! Nice! Maar ook kut want ik heb helemaal geen tijd voor drie en ik ben niet verstandig genoeg om dan ook niet te kijken :disappointed:

4 likes

Haha oeps neeee ik bedoel het LIJKT alsof er drie opstaan maar er is er maar 1 beschikbaar voor Floepsie zag ik net :stuck_out_tongue:

2 likes