Series & Netflix #3

The green mile en Booksmart!

1 like

Weet iemand waar je nu nog Gossip Girl kan kijken?

1 like

Woehoe disney+ heeft nu ook het vierde seizoen van the resident, eindelijk. Wel maar 1 aflevering per week dus moet alsnog geduld hebben maar dat is waarschijnlijk beter dan een weekend bingen :woman_shrugging:t2:

Oh jongens Derry Girls is echt fantastisch

Hoezo kom ik hier nu pas achter

12 likes

Jaa superleuk is dat! Er komt nog een derde seizoen

2 likes

Ugh jaloers. Helaas weinig afleveringen per seizoen

Jammer dat je zo tegen Ozark op ziet. Hopelijk zit je er weer snel in, want ik vond het laatste seizoen ook weer echt tof. En dat einde is echt… (ik zeg niks)

Ik ben af en toe naar Friends From College S2 aan het kijken. Moet er soms hardop om lachen dus denk dat het een goede serie is

2 likes

Ik zou die nog eens kijken haha
De laatste paar afleveringen maakte voor mij een hoop goed, terwijl ik daarvoor moest strijden om er doorheen te komen

1 like

Jaaa Derry girls :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:. Vind vooral dat schoolhoofd/non echt te grappig. De aflevering met friends across te boarder blijft ook echt te leuk

8 likes

haha jaaa die non, de schoonvader en het gekat op james. Mijn favoriete aflevering is die van het huwelijk/begrafenis met Rock the Boat “everybody knows it’s a rough routine”

4 likes

RHOBH seizoen 3 en 4 staan op Netflix, gelijk een hoop drama weer :scream:

2 likes

Ben weer helemaal verslaafd aan The Circle, net als vorig jaar. Wel een beetje raar dat Chloe van Too Hot To Handle (daar mogen ze btw ook wel een nieuw seizoen van maken, was ook heerlijke trash tv) erin zit, nu pakt zij die shine weer

3 likes

Ja! Zag ik toevallig op Insta gisteren of eergisteren!

Ik heb net seizoen 1 van The Bold Type af. Echt een fijne serie die je zo wegkijkt.

1 like

Ik vind Jane zo judgemental. Ik heb alles uit en nu is het wachten op seizoen 4.

3 likes

Ik vind het ook echt heel leuk! :raised_hands:

2 likes

Ja dat is wel waar! Vind Sutton het leukste tot nu toe!

2 likes

Ohhh ik was ff vergeten dat het nieuwe seizoen van Younger op Videoland staat :partying_face::partying_face:

Edit: scheiße maar drie afleveringen :sob:

2 likes

Via NPOplus kun je The trial of Christine Keeler vooruitkijken. Ik kende dat verhaal helemaal niet (geboortejaar van mijn ouders lol) maar vind het wel een hele goede serie, interessante invalshoek, en ik dacht waar ken ik die Mandy nou van maar zij speelt Angela Knippenberg in The Serpent!!!

OOoo thanks voor de tip, zat vorige week al krampachtig de aflevering te downloaden. Hopelijk komt er elke week eentje bij

1 like

Ik ben bij aflevering 4 van The Serpent, maar ben nog steeds niet heel enthousiast.

Ohhhhh maar nu ben je bij de spannendste afleveringen met Dominique en Nadine.