Ik heb zo vaak nog dat er oude series (die ik ook heb helemaal heb bijgekeken) als “new release” verschijnen. Heel irri, app al opnieuw gedownload etc
Heeft iemand anders hier ook last van?
Op Netflix? Volgens mij is dat daar gewoon standaard haha. Heb dat altijd al volgens mij, heel stom idd!
Ja Netflix!
Oh echt? Valt me nu pas op dan. Bijv the Crown (seizoen 4) heb ik in nov/dec gezien, en dan krijg ik nu een melding; New release the crown. Euh nee
Maar je hebt dit dus standaard, dacht dat het vroeger automatisch bijgewerkt werd
Ooooh echt een melding ook? Ik dacht even onder het kopje gewoon op de homepagina. Meldingen kijk ik eigenlijk nooit naar dus dat weet ik niet zeker.
Handmaids tale
Nou ik vond vooral de eerste aflvering niet zo denderend. Ik vind het gewoon zo irritant dat alles zo langzaam dramatisch is. 2de aflevering vond ik al beter. Dat Serena zwanger is hmmm ben benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren
Yes ik ben eindelijk bij met Oogappels en omg ik heb echt een crush op Erik Larooi
Of naja eigenlijk meer op Ramsey Nasr
Heb je overspel gekeken?
Nee hoezo?
Ik ben een paar weken geleden aan station 19 begonnen, heb Grey’s altijd gekeken maar dit is ook echt superleuk. Net S4E5 gekeken waarin Miller en Sullivan worden opgepakt nadat ze twee gekidnapte meisjes uit een huis redden en wow zo heftig. Geen idee of ik dit zo mag zeggen maar vind het echt mooi gedaan hoe ze met deze aflevering inspelen op de actualiteiten rondom BLM. Ben nu net aan aflevering 6 begonnen, de crossover met Grey’s en moet de aflevering van Grey’s die erbij hoort ook nog zien dus heb nog wat te gaan vanavond. Echt benieuwd en gelukkig de spoilers kunnen vermijden tot nu toe.
Waar kijk je deze? Of niet op een bekende plek?
Wat is the handmaid’s tale toch goed zeg.
Geen spoiler, maar toch in spoiler mocht het triggering zijn.
Ik merk wel aan mezelf dat ik het steeds moeilijker vind om June los te zien van Elisabeth Moss. Ik sta zo lijnrecht tegenover alles waar zij in gelooft. Ik kan bijvoorbeeld ook geen films met Tom cruise meer kijken om dezelfde reden.
Ik probeer het de “pret” niet te laten bederven, maar het valt niet mee
Daar viel hij mij direct op
Ja dat laatste indd
Wat vinden jullie van Scandal?
Is het heel ‘zwaar’ zoals Scandinavische crimes of ook een beetje luchtig zoals Desperate Housewives en Pretty Little Liars?
Geen van de twee, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar het is wel een typische Shondaland producte. Ik vond het spannend, grappig en leuk tegelijk.
Geen van beide echt? Zeker geen te zware serie, kijkt makkelijk weg, maar ook spannend en neemt ook actuele thema’s mee etc. Mss eerder wat als how to get away with murder. Ik vond het zeker een aanrader!
Idd, geen van beide!
het is een glossy - en soms juicy - politiek drama (latere seizoenen iets meer spionage), interessante inkijk in de lobby politiek van Washington, goed geacteerd, cast met leuke dynamics en eigenaardigheden, hele sterke soundtracks/kleding etc.
Aanrader, vooral seizoen 5 is echt mijn fave. Lievelings aflevering zit in seizoen 4 (Run!)
Sorry ben heel enthousiast net gebinged haha
The Circle France is zo goed!!! Ik vind het echt beter dan The Circle USA. Heb echt al vaak hardop moeten lachen. Sommigen zijn zo tactisch en anderen beginnen gewoon openbaar ruzie te maken onder het mom van: “ik ben eerlijk!”. Echt heerlijk om naar te kijken.
Ik wil nu ook heel de tijd praten zoals hen: Coucou ma belle!
omg Beugelbekkie op videoland, ik ga ongegeneerd kijken.
Gisteravond beginnen kijken naar Shadow and Bone. Uiteindelijk het hele seizoen uitgekeken haha, ik vond het echt tof. Sommige zaken deden me denken aan Harry Potter, maar het leukste was toch de diverse cast. Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar de boeken!