Ik ben nu bij aflevering 6, ben benieuwd hoe het afloopt! Zag al wel dat seizoen 2 ergens half mei op Netflix komt, dus hoeven gelukkig niet heel lang te wachten!
Hmm, ja, ik weet dus niet of ik het tweede seizoen nog wel wil zien .
Geen echte spoiler, maar als je helemaal niets wil weten, misschien beter niet kijken (geen specifieke informatie, maar het gaat wel over het einde).
Het gaat niet om wat losse eindjes die nog uitgeklaard moeten worden. Het stopt gewoon midden in het verhaal, en kom, we gooien er ook nog wat nieuwe elementen en extra cliffhangers bij. Ik voel me altijd zo in 't zak gezet als een serie of film zo eindigt.
Ah dat is wel zuur als dat gebeurt ja. Dan is het straks meer seizoen 1.2 ipv seizoen 2. Ben nu wel nog benieuwder dus ga NU verderkijken haha
Ja, inderdaad! Enige troost is dat ze wel vaart maken met het 2e seizoen (is blijkbaar ook samen met het eerste opgenomen), maar ik denk dat ik enkel ga kijken als ik hoor dat het dan wel een soort van afgerond verhaal is.
Veel plezier, haha, er gebeurt nog vƩƩl .
I love you once. I love you twice. I love you more than beans and riceš¢ Ben echt keihard aan het janken om Desperate Housewives.
Mike hadden ze ECHT NIET hoeven vermoorden. Ik vind sowieso die hele storyline met Renee/Ben weinig toevoegen. Ik ben nu echt zo gefrustreerd over seizoen 8.
Ik ben begonnen!
Ojaaa zo maar de eerste aflevering kijken van the handmaids tale! Ben benieuwd
Ohja omg! Meteen 3 zie ik
Edit: ik moet eerst tabula rasa afkijken van mezelf
3?! Nice! Maar ook kut want ik heb helemaal geen tijd voor drie en ik ben niet verstandig genoeg om dan ook niet te kijken
Haha oeps neeee ik bedoel het LIJKT alsof er drie opstaan maar er is er maar 1 beschikbaar voor Floepsie zag ik net
Haha bij de eerste paar woorden geloofde ik je nog bijna
Waar? Op videoland is het toch pas vanaf de 30e?
Oh gewoon in het algemeen! Gister was de seizoenspremiere, maar hier nog niet te zien dus excuus!
Ja ! Weet iemand hoe laat handmaids tale erop komt?
Oh zo laat pas, jammer
Heh? Ooh ik dacht dat je bedoelde morgen (de 30e) om 22u
Ik kan hem nu aanklikken!!!
Yesss zo leuk. Ik bewaar hem ook nog even!
Opzetje naar een corona leven denk ik
Seizoen 2 van discovery of witches staat eindelijk op vid3oland! Lang op gewacht.
Meer hier die het kijken?