Series & Netflix #3

Hoeveel afleveringen Handmaids tale staan er nu op, komen er nog? Heb geen Videoland meer maar ik zal wel ff een abonnement nemen binnenkort en bingen

Twee. Elke vrijdag nieuwe aflevering.

1 like

Ik vind die Quinn en Charles storyline in Younger echt heel irritant.

5 likes

Ik wil ff een kinder serie aanraden hahah.
Kamp koekieloekie. Het is qua filmstijl een beetje vila achterwerkish. Maar er zijn kinderen met actuele problemen enzo.
Elke aflevering heeft een kind een probleem en een oplossing en er is door alle afleveringen 1 rode draad met een ander kind.

Anyhow dr ā€œproblemenā€ zijn dingen bodypositivity , transgender , als jongen ook emoties kunnen tonen en dat soort dingen.

4 likes

@Calypso @JelaBerlijn tnx voor reacties! Ik wacht nog 2 mnd!

Nog meer mensen hier die Upload kijken?

4 likes

Ik vind het helemaal primaaa, want ik wil dat Liza met Josh eindigt

3 likes

Ik had niet echt een voorkeur maar nu Charles zo stom doet misschien wel beter met Josh idd

Ja idem maar vind ik ook van die verhaallijn met die surfer. Voor mijn gevoel was de inspiratie een beetje op dit laatste seizoen.

2 likes

Ja heb ik al af gekeken (s1 althans). Lekker luchtige serie! Best underrated voor m’n gevoel (of iig onbekend)

2 likes

Ja, leuke serie!

1 like

El Inocente net afgekeken. Vanaf het begin meteen erg spannend. Op een gegeven moment moet je wel goed blijven opletten omdat het wat ingewikkeld wordt. Vind ā€˜m wel een aanrader!

2 likes

Ja ik heb het net uit. Superleuke serie!
Hopelijk niet te lang wachten op s2.

2 likes

andere mensen hier die ook begonnen zijn aan mare of easttown? is een hbo serie, twee afleveringen tot nu toe, erg goed!

2 likes

Hij staat nog op mijn lijstje. Ben heel benieuwd want hoorde er inderdaad veel goeds over.

1 like

Heb zelf pas drie afleveringen gezien. Vond de 2e leuk maar de 3e weer minder. Dus durf nog niet te zeggen of het een echte aanrader is.

Ben begonnen aan the fall, maar weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden…

Maar moet zeggen dat het geen lekkere serie is als je al bang bent voor alleen zijn in het donker hahahha

Handmaids tale

Moest er echt weer even inkomen zeg, laatste seizoen iets van een jaar geleden gezien? Maar zat eigenlijk pas in aflevering twee weer een beetje in het verhaal haha. Hoop dat we nog meer van Nick en Jude samen te zien krijgen. En ben benieuwd hoe het de kinderen nu af gaat in de ā€˜normale wereld’. Lijkt erop dat ze het nu foreshadowen dat die kinderen al te verknipt zijn en dat alle problemen niet direct verholpen zijn. Zou ik wel jammer vinden, ergens houdt het ook gewoon op. Geen zin in een serie die weer seizoenen lang uitgemolken gaat worden, omdat het telkens toch weer mis gaat oid.

2 likes

Voor de liefhebbers: Rachel Bilson (Summer) heeft samen met Melinda Clarke (Julie Cooper) een podcast over The O.C, volgens mij elke week maar dat weet ik nog niet zeker, in ieder geval is hier de 1e.

Ik was echt obsessed met deze serie, en eigenlijk heeft het nog steeds wel een plekkie in m’n hart haha.
Ga hierdoor ook voor t eerst in jaren weer kijken vanaf seizoen 1.

10 likes

Handmaids tale…

Ik ben het kwijt… Was er een aanloop naar Serena’s zwangerschap? Hadden ze nog een liefdevolle relatie (of iig seks :grimacing:). Of is het van iemand anders? Vind het zelf zo ongeloofwaardig dat dat nu gebeurt na al die jaren, de overduidelijke signalen dat Fred onvruchtbaar is en het idee dat het overgrote deel van de vrouwen dat ook is… nu is er wel meer ongeloofwaardig, maar merk toch dat ik het irritant vind, haha. Vind het feit dat niet alle kinderen blij zijn met de terugkomst wel een interessante en ook wel realistische wending, maar werd er ook wel verdrietig van :disappointed:

3 likes