Series & Netflix #3

Handmaids tale premiere

Heb ik me al geërgerd aan June?
Ja

4 likes

Ja het zakt in. Jammer na de 1e 2 sterke seizoenen.

1 like

Oh das lang geleden dat ik dat heb gezien! Ik ga ff een recap kijken en dan beginnen :blush:

1 like

Ik erger me juist aan Moira lol

Aflevering één gekeken van Shadow and Bone maar het is toch niet mijn ding denk ik.

Hier wel zin in!

14 likes

Ah grappig. Ik heb sinds vorige week seizoen 1&2 gebindged en vind het écht een goede serie. Ben nu bij s03e2 en ja, ik snap denk ik wel een beetje wat je zegt

En ik vind het vaag dat we niets meer te zien krijgen van Fabie met dat ze zwanger blijkt te zijn, maar misschien komt dat nog. En die verhaallijn van Carola vind ik ook een beetje gek en traag

Ik vind het trouwens wel meevallen nog. Als de volgende aflevering nog niet anders word is het wel te saai, maar vind het ook wel mooi om te zien dat ze bijv. Die oudste dochter niet ineens helemaal gelukkig laten zijn.

Fabie

Ze heeft toch een abortus gehad? Zonder met haar vriend samen de keuze te maken? Daar kregen ze die discussie toen over op het strand en mede daarom zijn ze nu uit elkaar dacht ik. Hij snapt haar niet maar ze laat hem ook niet toe in haar gevoelens/gedachten. En daarna vertelde ze in die aflevering dat ze het over condooms heeft met haar kinderen dat ze een abortus had gehad nav de opmerking van haar oudste dochter die heel makkelijk doet over een abortus.

Het is ook niet echt heel duidelijk allemaal in he lr gebracht hoor, was mij ook opgevallen!

1 like

Er zijn er nu drie uitgekomen in Amerika geloof ik, en dan elke week op woensdag komt de nieuwe! Hopelijk staat de derde er ook gauw op!

Ik heb zo vaak nog dat er oude series (die ik ook heb helemaal heb bijgekeken) als “new release” verschijnen. Heel irri, app al opnieuw gedownload etc
Heeft iemand anders hier ook last van?

1 like

Op Netflix? Volgens mij is dat daar gewoon standaard haha. Heb dat altijd al volgens mij, heel stom idd!

1 like

Ja Netflix!
Oh echt? Valt me nu pas op dan. Bijv the Crown (seizoen 4) heb ik in nov/dec gezien, en dan krijg ik nu een melding; New release the crown. Euh nee

Maar je hebt dit dus standaard, dacht dat het vroeger automatisch bijgewerkt werd

Ooooh echt een melding ook? Ik dacht even onder het kopje gewoon op de homepagina. Meldingen kijk ik eigenlijk nooit naar dus dat weet ik niet zeker.

1 like

Handmaids tale

Nou ik vond vooral de eerste aflvering niet zo denderend. Ik vind het gewoon zo irritant dat alles zo langzaam dramatisch is. 2de aflevering vond ik al beter. Dat Serena zwanger is :astonished: hmmm ben benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren

5 likes

Yes ik ben eindelijk bij met Oogappels en omg ik heb echt een crush op Erik Larooi :eek: :whistling: Of naja eigenlijk meer op Ramsey Nasr

5 likes

Heb je overspel gekeken?

Nee hoezo? :smiley:

Ik ben een paar weken geleden aan station 19 begonnen, heb Grey’s altijd gekeken maar dit is ook echt superleuk. Net S4E5 gekeken waarin Miller en Sullivan worden opgepakt nadat ze twee gekidnapte meisjes uit een huis redden en wow zo heftig. Geen idee of ik dit zo mag zeggen maar vind het echt mooi gedaan hoe ze met deze aflevering inspelen op de actualiteiten rondom BLM. Ben nu net aan aflevering 6 begonnen, de crossover met Grey’s en moet de aflevering van Grey’s die erbij hoort ook nog zien dus heb nog wat te gaan vanavond. Echt benieuwd en gelukkig de spoilers kunnen vermijden tot nu toe.

Waar kijk je deze? Of niet op een bekende plek?