Series & Netflix #3

Oh nou ben benieuwd dan wat ze er van gemaakt hebben!

2 likes

Ik vind het wel tof gedaan. De sfeer en wat ze moeten doen klopt wel met boek 1, alleen andere personages. Lekker vaag dit, haha.

Ben trouwens heel benieuwd of Stormhund nog een plek gaat krijgen in de serie. Ik hoop het, want hij is mijn favoriete personage.

1 like

Ik ben nu bij 6, tot nu toe is Courtney mijn favoriet. Vind het zo leuk haha!

7 likes

Ik zit nog maar aan aflevering 4 of 5! Heerlijk dat ze het een stuk tactischer spelen dan in seizoen 1. Echt slim van Courtney om te doen alsof hij Emily was als Joker

2 likes

Ik kan de laatste tijd geen series vinden die me leuk lijken :weary: ben nu opnieuw begonnen aan Orphan Black en was echt vergeten hoe pakkend die eerste aflevering al is

3 likes

Ik ben nu begonnen aan All creatures great and small (James Herriot) op de bbc. Een 2020 remake. Over een jonge dierenarts op het platteland van Engeland in 1940. Is echt heerlijk bbc en ben al helemaal zen nu.

5 likes

Heel leuk einde van 8, ben benieuwd!

1 like

Ik wil nog even melden dat ik echt teleurgesteld ben over The One. Heb het afgekeken om het afkijken maar jeeeeezus wat langdradig en niet zo black mirror achting als ik had gehoopt. Was echt heel erg jammer, iedere keer dacht ik weer: ā€˜o hopelijk gebeurt er in de volgende aflevering meer!’ maar ja nee. Zelfs het einde was niet zo. Zonde van m’n tijd.

1 like

Dat moet toch bijna wel? Het is nog niet bevestigd maar ik wil iig echt zien hoe Leya nu Ravy op z’n plek zet en hoe het verder gaat met de startup enzo. Vond het wel een open genoeg einde om er nog een seizoen aan te plakken, vooral omdat het maar zo weinig afleveringen waren!

3 likes

Ah ja dat snap ik wel haha! Ik negeer dat soort beschrijvingen eigenlijk vaak dus in mijn hoofd waren ze in de 20 :sweat_smile:

The Lies of Locke Lamora heb ik nog liggen, maar wacht ik steeds mee omdat er nog vrij veel delen uitkomen en die auteur niet heel snel schrijft (dacht ik?). Maar mocht je andere aanraders hebben van (bijna) afgeronde series heb ik wel interesse!

2 likes

Ik snap niets van die shadow films/series.
Is er een bepaalde volgorde? En wat heeft het met Divergent te maken?

Nooob

Ja dat denk en hoop ik ook. Was inderdaad wel een kort seizoen :grin:

1 like

Net 12 monkeys gekeken op netflix, had ik nog niet eerder gezien. Goede film.

2 likes

Shadow and Bone? Heeft niets met Divergent te maken, behalve dan dat het allebei YA-boeken zijn.

JA

2 likes

Kate Daniels staat ook nog op mijn (eindeloze) lijst haha.

K van Karlijn ken ik helaas niet :grimacing:

1 like

Red light helemaal gezien nu. Vond het een leuke en vermakelijke serie, maar het einde vind ik wel bijzonder weet niet of het nu wel/niet ā€˜realistisch’ is dat Sylvia daar in Spanje weer een bordeel runt. Maar goed ze doet het vast beter dan Ingmar, laten we hopen

1 like

Wij zijn weer begonnen met Band of Brothers. Pff dat is echt zo’n goede serie, echt een aanrader!

3 likes

Wel een goede serie though! Heb het gisteren eindelijk afgekeken (na een break van twee jaar ofzo 🄲) haha

2 likes

Ik was ook bij seizoen 6 afgehaakt en ben recent weer begonnen maar seizoen 7 en 8 waren echt weer heel goed spannend. Ben nog niet helemaal klaar maar zit er telkens in. Met de CIA en spionnen. Seizoen 6 was gewoon niet leuk en toen Quinn doodging ben ik gestopt met kijken

3 likes