Series & Netflix #3

Wat is the handmaid’s tale toch goed zeg.

Geen spoiler, maar toch in spoiler mocht het triggering zijn.

Ik merk wel aan mezelf dat ik het steeds moeilijker vind om June los te zien van Elisabeth Moss. Ik sta zo lijnrecht tegenover alles waar zij in gelooft. Ik kan bijvoorbeeld ook geen films met Tom cruise meer kijken om dezelfde reden.
Ik probeer het de “pret” niet te laten bederven, maar het valt niet mee

4 likes

Daar viel hij mij direct op

1 like

Ja dat laatste indd

2 likes

Wat vinden jullie van Scandal?

Is het heel ‘zwaar’ zoals Scandinavische crimes of ook een beetje luchtig zoals Desperate Housewives en Pretty Little Liars?

Geen van de twee, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar het is wel een typische Shondaland producte. Ik vond het spannend, grappig en leuk tegelijk.

2 likes

Geen van beide echt? Zeker geen te zware serie, kijkt makkelijk weg, maar ook spannend en neemt ook actuele thema’s mee etc. Mss eerder wat als how to get away with murder. Ik vond het zeker een aanrader!

2 likes

Idd, geen van beide!

het is een glossy - en soms juicy - politiek drama (latere seizoenen iets meer spionage), interessante inkijk in de lobby politiek van Washington, goed geacteerd, cast met leuke dynamics en eigenaardigheden, hele sterke soundtracks/kleding etc.

Aanrader, vooral seizoen 5 is echt mijn fave. Lievelings aflevering zit in seizoen 4 (Run!)

Sorry ben heel enthousiast net gebinged haha

The Circle France is zo goed!!! Ik vind het echt beter dan The Circle USA. Heb echt al vaak hardop moeten lachen. Sommigen zijn zo tactisch en anderen beginnen gewoon openbaar ruzie te maken onder het mom van: “ik ben eerlijk!”. Echt heerlijk om naar te kijken.
Ik wil nu ook heel de tijd praten zoals hen: Coucou ma belle!

3 likes

omg Beugelbekkie op videoland, ik ga ongegeneerd kijken. :joy:

14 likes

Gisteravond beginnen kijken naar Shadow and Bone. Uiteindelijk het hele seizoen uitgekeken haha, ik vond het echt tof. Sommige zaken deden me denken aan Harry Potter, maar het leukste was toch de diverse cast. Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar de boeken!

3 likes

Hoeveel afleveringen Handmaids tale staan er nu op, komen er nog? Heb geen Videoland meer maar ik zal wel ff een abonnement nemen binnenkort en bingen

Twee. Elke vrijdag nieuwe aflevering.

1 like

Ik vind die Quinn en Charles storyline in Younger echt heel irritant.

5 likes

Ik wil ff een kinder serie aanraden hahah.
Kamp koekieloekie. Het is qua filmstijl een beetje vila achterwerkish. Maar er zijn kinderen met actuele problemen enzo.
Elke aflevering heeft een kind een probleem en een oplossing en er is door alle afleveringen 1 rode draad met een ander kind.

Anyhow dr “problemen” zijn dingen bodypositivity , transgender , als jongen ook emoties kunnen tonen en dat soort dingen.

4 likes

@Calypso @JelaBerlijn tnx voor reacties! Ik wacht nog 2 mnd!

Nog meer mensen hier die Upload kijken?

4 likes

Ik vind het helemaal primaaa, want ik wil dat Liza met Josh eindigt

3 likes

Ik had niet echt een voorkeur maar nu Charles zo stom doet misschien wel beter met Josh idd

Ja idem maar vind ik ook van die verhaallijn met die surfer. Voor mijn gevoel was de inspiratie een beetje op dit laatste seizoen.

2 likes

Ja heb ik al af gekeken (s1 althans). Lekker luchtige serie! Best underrated voor m’n gevoel (of iig onbekend)

2 likes