Series & Netflix #3

Ja zij is leuk!! Maar was idd een goede aflevering dit

Ja en het valt ook zo op omdat de rest zo goed speelt. Vooral die vrouw, het feit dat ik haar naam niet eens weet? Ze heeft ook echt niks om mee te doen moet ik eerlijk zeggen, amper een eigen identiteit in t verhaal en alles wat ze dan doet wordt met 1 expressie geacteerd. Vond de actrice die haar rol in seizoen 1 speelde het ook niet fantastisch doen maar in ieder geval zat daar meer dan 1 emotie in.

Finale van The Circle USA:

Zo stom dat Trevor gewonnen heeft. Vond dat echt de minst leuke uit heel de serie. Pfffff echt geïrriteerd de finale gekeken

En ook The Circle France uitgekeken. Echt beste reality dat ik in jaren heb gekeken + het is goed voor je Frans!
Was echt aan het wenen omdat de finale zo grappig was. De ontmoeting tussen Valeria en Romain was zo fantastisch. “Ik ben verliefd geworden op je ziel”

Samenvatting

https://youtu.be/KIzLgWTn51Y vanaf 2min36

2 likes

Wie dan? Afl 7 staat nog niet online toch

Ik ben Jane The Virgin beginnen kijken en het is echt een hééél ander soort serie dan ik me had voorgesteld bij die titel :joy:. Love it, al die drama, over the top, die verteller :rofl: :rofl:.

11 likes

Loveeeeee it!

2 likes

handmaid’s tale: Ik kijk graag naar deze aflevering reviews. Ga helemaal stuk als ie daar in z’n rode handmaid kleding zit, of in het bruin voor de Aunts of zoals in de laatste aflevering van vorig seizoen groenblauwe van de wife. Lijst met video reviews Seizoen 3. En pas op! seizoen 4 inclusief aflevering 4 maar de thumbnail laat niets zien

In aflevering 2 van seizoen 4 bespreekt hij dat er een bepaalde symboliek was in S3e11. Fred en Serena rijden in een auto en spreken hoe dit vroeger vieze lucht en vies water had en nu niet meer. In die aflevering gaat het meer om wie zij waren voor Gilead. Dan is er een romantische scene van die twee en vraagt Serena Fred bij haar in bed. Daar was dan ook de symboliek van de baarmoeder gevormd door die twee lampjes.

Samenvatting

Hele lange threads of reddits met speculatie er over toendertijd

Dus ik neem aan dat de conclusie die we moeten trekken is dat doordat de externe factoren die een invloed hebben op vruchtbaarheid zijn teruggedrongen dat het nu wel lukte.

Denk wel dat Mark(die man van de overheid) een crush heeft op Serena maar of ze het ook hebben gedaan, weet niet.

5 likes

Omg dit is echt geweldig

2 likes

Tumblr_l_133948755240179

7 likes

Gisteren red light afgekeken en vond het een goeie serie. Was wel grappig om Carice met zo’n plat Nederlands (ik kan het niet plaatsen) accent te horen en dan die overgang naar Engels :joy::ok_hand:t5:

Nu begonnen aan it’s a sin op canvas. Dat gaat over de “opkomst” van HIV/aids in Groot-Brittannië.

1 like

God nou m’n vriend heeft het voor elkaar, we gaan nu Star Wars kijken. Benieuwd ik het trek haha. We beginnen chronologisch, dus nu episode 1.
The Mandalorian vond ik wel heel tof iig

5 likes

Ik kijk nu naar colony. Moest er echt doorheen maar nu kan ik niet meer stoppen.

2 likes

Jaa zo leuk hè!!!

the circle usa

En echt?! Ik vond Trevor/Deleesa juist mega leuk, hoopte juist dat ie zou winnen

2 likes

Leuk!! Echt leuke acteurs spelen erin. Sawyer van Lost, Sara van Prison Break, een dokter van House!

1 like

Haha ok dank je, want het is idd echt een beetje gek. De geforceerde dialogen alleen al :joy:

Woooo Natalie Portman en Keira Knightley waren echt identiek toen ze jong waren??? :exploding_head::exploding_head:

1 like
the circle USA

Ja ik vond Trevor gewoon saai/nietszeggend? Ik vond heel de interactie tussen Chloe-Courtney-River zo leuk!

Ik schrok wel van die agressiviteit tussen Terylisha en Savannah in de finale. Doe kalm!!!

Haha vast ook geïnspireerd door May The Fourth Be With You deze week :joy:

1 like
the circle usa

Jaaa echt catfight vies. En Trevor was misschien wel saai ja! Ik vond dat ze zich goed voor deed als man en ze had een gun factor voor me. En jaaa dat trio was leuk idd!

3 likes

Pff die race duurt eindeloos

Dit laatste seizoen van Younger is echt een flop gewoon? het gaat echt nergens heen ofzo

Spoiler S07E7

Nu ook weer die verhaallijn dat Charles evt een vader is van iemand, en Kelsey die meedoet aan een tv-show. En maggie die les gaat geven op een school met die irritante baas, gelukkig was dat maar ff. En heel weinig Josh