Series & Netflix #3

Ja, leuke serie!

1 like

El Inocente net afgekeken. Vanaf het begin meteen erg spannend. Op een gegeven moment moet je wel goed blijven opletten omdat het wat ingewikkeld wordt. Vind ‘m wel een aanrader!

2 likes

Ja ik heb het net uit. Superleuke serie!
Hopelijk niet te lang wachten op s2.

2 likes

andere mensen hier die ook begonnen zijn aan mare of easttown? is een hbo serie, twee afleveringen tot nu toe, erg goed!

2 likes

Hij staat nog op mijn lijstje. Ben heel benieuwd want hoorde er inderdaad veel goeds over.

1 like

Heb zelf pas drie afleveringen gezien. Vond de 2e leuk maar de 3e weer minder. Dus durf nog niet te zeggen of het een echte aanrader is.

Ben begonnen aan the fall, maar weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden

Maar moet zeggen dat het geen lekkere serie is als je al bang bent voor alleen zijn in het donker hahahha

Handmaids tale

Moest er echt weer even inkomen zeg, laatste seizoen iets van een jaar geleden gezien? Maar zat eigenlijk pas in aflevering twee weer een beetje in het verhaal haha. Hoop dat we nog meer van Nick en Jude samen te zien krijgen. En ben benieuwd hoe het de kinderen nu af gaat in de ‘normale wereld’. Lijkt erop dat ze het nu foreshadowen dat die kinderen al te verknipt zijn en dat alle problemen niet direct verholpen zijn. Zou ik wel jammer vinden, ergens houdt het ook gewoon op. Geen zin in een serie die weer seizoenen lang uitgemolken gaat worden, omdat het telkens toch weer mis gaat oid.

2 likes

Voor de liefhebbers: Rachel Bilson (Summer) heeft samen met Melinda Clarke (Julie Cooper) een podcast over The O.C, volgens mij elke week maar dat weet ik nog niet zeker, in ieder geval is hier de 1e.

Ik was echt obsessed met deze serie, en eigenlijk heeft het nog steeds wel een plekkie in m’n hart haha.
Ga hierdoor ook voor t eerst in jaren weer kijken vanaf seizoen 1.

10 likes

Handmaids tale

Ik ben het kwijt
 Was er een aanloop naar Serena’s zwangerschap? Hadden ze nog een liefdevolle relatie (of iig seks :grimacing:). Of is het van iemand anders? Vind het zelf zo ongeloofwaardig dat dat nu gebeurt na al die jaren, de overduidelijke signalen dat Fred onvruchtbaar is en het idee dat het overgrote deel van de vrouwen dat ook is
 nu is er wel meer ongeloofwaardig, maar merk toch dat ik het irritant vind, haha. Vind het feit dat niet alle kinderen blij zijn met de terugkomst wel een interessante en ook wel realistische wending, maar werd er ook wel verdrietig van :disappointed:

3 likes

Handmaids tale

Ik kan me dat dus ook niet zo goed meer herinneren. Er staat me heeel vaag iets bij, dat Serena in de ‘normale wereld’ iemand had ontmoet? En daar verliefd op was geworden? Of verzin ik nu iets. Dat is de enige optie hoe ze zwanger kan zijn geraakt de k ik

2 likes

Ik ben vanavond begonnen aan Ugly Betty. Heb het vroeger nooit gekeken maar ben echt enthousiast! Ik moet nu echt slapen want de wekker gaat weer vroeg maar ik wil nog een aflevering​:crazy_face::rofl:

5 likes

Trouwens, hoeveel lijkt dat meisje uit Handmaids tale wel niet op Kiernan Shipka (van o.a. Sabrina, en Sally in Mad Men)! Dacht eerst even dat ze het was. Zie nu ook dat ze een jongere Sabrina heeft gespeeld.

9 likes

McKenna Grace ja, zij speelt ook in Haunting of Hill house, daarin is ze zo goed.

En een jonge Tonya in I, Tonya en een jonge captain marvel. Ze lijkt ook echt heel erg op de kindversie van brie Larsson.

8 likes

Ik heb The OC een paar maanden geleden helemaal herbekeken. Buiten het laatste seizoen was echt alles zo leuk! Echt nog een vrij goed verouderde reeks.

One Three Hill ben ik nu aan het bekijken, had dat nog nooit gezien. Als je het bekijkt als een soort dagelijkse soap is dat echt prima te doen!

Hierna word het denk ik ik GREEK of Dawson’s Creek.

Alles op dvd trouwens.

3 likes

Ja ik heb alle DVD’s maar heb ze voor t gemak nu gewoon even via torrents gedownload want dat eindeloze wisselenen van discs is iets wat ik NIET mis van vroegah :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik ben heel erg late to the party, maar Derry Girls is geweldig! Vind het echt heel erg leuk.

13 likes

Zoo ik vind die intro van snabba cash zo lekker! Ook toffe serie trouwens, maar je moet wel je gedachten erbij houden omdat het een andere taal is

2 likes

Vond hem ook heel spannend! Aanrader.

ook wel veel geweld, moest af en toe wel wegkijken

1 like

Al een jaar oud maar op deze dag wel toepasselijk om te kijken. Indrukwekkend!

En wat een goede actrice

1 like