Haha ik heb de afgelopen maanden ook dawson’s creek en one tree hill weer opnieuw gekeken. Ben nu van voren af aan weer met grey’s begonnen!
Nou ja het had ineens maar 6 afl
Same! Ben nu ook heel nieuwsgierig naar de boeken en kan niet wachten op seizoen 2 van Shadow and Bone. Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten.
Verder moet ik ook echt even kwijt dat Navillera op Netflix een hele mooie kdrama is over een jonge ballerino en een 70-jarige man die ballet wil leren. Heb de serie in 1 dag gekeken
Vond de nieuwe afl. van Oogappels wel weer erg sterk, t seizoen moest even op gang komen (maar is ook al weer bijna voorbij haha).
Kijk jij vooruit? Ga zo ook kijken
Ja! De aflevering van vanavond staat nu al op npostart. Vond het echt de beste van t seizoen tot nu toe.
Vanavond is er geen aflevering ivm bevrijdingsdag. Gelukkig staat 'ie wel online, ik ga kijken!
Oh wat gek dat ze m dan wel vandaag al online hebben gezet! Zal dan wel een planningsfoutje, love zulke foutjes
Love Merel en Chris maar ik vind die vrouw van Jeroen Spitzberger zo slecht acteren
En die fietsenmaker ook geez
Ja ik mis Maryam Hassouni die in het eerste seizoen Dina speelde.
Ja zij is leuk!! Maar was idd een goede aflevering dit
Ja en het valt ook zo op omdat de rest zo goed speelt. Vooral die vrouw, het feit dat ik haar naam niet eens weet? Ze heeft ook echt niks om mee te doen moet ik eerlijk zeggen, amper een eigen identiteit in t verhaal en alles wat ze dan doet wordt met 1 expressie geacteerd. Vond de actrice die haar rol in seizoen 1 speelde het ook niet fantastisch doen maar in ieder geval zat daar meer dan 1 emotie in.
Finale van The Circle USA:
Zo stom dat Trevor gewonnen heeft. Vond dat echt de minst leuke uit heel de serie. Pfffff echt geïrriteerd de finale gekeken
En ook The Circle France uitgekeken. Echt beste reality dat ik in jaren heb gekeken + het is goed voor je Frans!
Was echt aan het wenen omdat de finale zo grappig was. De ontmoeting tussen Valeria en Romain was zo fantastisch. “Ik ben verliefd geworden op je ziel”
Samenvatting
https://youtu.be/KIzLgWTn51Y vanaf 2min36
Wie dan? Afl 7 staat nog niet online toch
Ik ben Jane The Virgin beginnen kijken en het is echt een hééél ander soort serie dan ik me had voorgesteld bij die titel . Love it, al die drama, over the top, die verteller
.
Loveeeeee it!
handmaid’s tale: Ik kijk graag naar deze aflevering reviews. Ga helemaal stuk als ie daar in z’n rode handmaid kleding zit, of in het bruin voor de Aunts of zoals in de laatste aflevering van vorig seizoen groenblauwe van de wife. Lijst met video reviews Seizoen 3. En pas op! seizoen 4 inclusief aflevering 4 maar de thumbnail laat niets zien
In aflevering 2 van seizoen 4 bespreekt hij dat er een bepaalde symboliek was in S3e11. Fred en Serena rijden in een auto en spreken hoe dit vroeger vieze lucht en vies water had en nu niet meer. In die aflevering gaat het meer om wie zij waren voor Gilead. Dan is er een romantische scene van die twee en vraagt Serena Fred bij haar in bed. Daar was dan ook de symboliek van de baarmoeder gevormd door die twee lampjes.
Dus ik neem aan dat de conclusie die we moeten trekken is dat doordat de externe factoren die een invloed hebben op vruchtbaarheid zijn teruggedrongen dat het nu wel lukte.
Denk wel dat Mark(die man van de overheid) een crush heeft op Serena maar of ze het ook hebben gedaan, weet niet.
Omg dit is echt geweldig
Gisteren red light afgekeken en vond het een goeie serie. Was wel grappig om Carice met zo’n plat Nederlands (ik kan het niet plaatsen) accent te horen en dan die overgang naar Engels
Nu begonnen aan it’s a sin op canvas. Dat gaat over de “opkomst” van HIV/aids in Groot-Brittannië.