God nou m’n vriend heeft het voor elkaar, we gaan nu Star Wars kijken. Benieuwd ik het trek haha. We beginnen chronologisch, dus nu episode 1.
The Mandalorian vond ik wel heel tof iig
Ik kijk nu naar colony. Moest er echt doorheen maar nu kan ik niet meer stoppen.
Jaa zo leuk hè!!!
the circle usa
En echt?! Ik vond Trevor/Deleesa juist mega leuk, hoopte juist dat ie zou winnen
Leuk!! Echt leuke acteurs spelen erin. Sawyer van Lost, Sara van Prison Break, een dokter van House!
Haha ok dank je, want het is idd echt een beetje gek. De geforceerde dialogen alleen al
Woooo Natalie Portman en Keira Knightley waren echt identiek toen ze jong waren???
the circle USA
Ja ik vond Trevor gewoon saai/nietszeggend? Ik vond heel de interactie tussen Chloe-Courtney-River zo leuk!
Ik schrok wel van die agressiviteit tussen Terylisha en Savannah in de finale. Doe kalm!!!
Haha vast ook geïnspireerd door May The Fourth Be With You deze week
the circle usa
Jaaa echt catfight vies. En Trevor was misschien wel saai ja! Ik vond dat ze zich goed voor deed als man en ze had een gun factor voor me. En jaaa dat trio was leuk idd!
Pff die race duurt eindeloos
Dit laatste seizoen van Younger is echt een flop gewoon? het gaat echt nergens heen ofzo
Spoiler S07E7
Nu ook weer die verhaallijn dat Charles evt een vader is van iemand, en Kelsey die meedoet aan een tv-show. En maggie die les gaat geven op een school met die irritante baas, gelukkig was dat maar ff. En heel weinig Josh
Ik zit helemaal in New Amsterdam🤍 heb echt een zwak voor Max en Iggy.
Ik denk dat ik oprecht nog nooit iets zo extreem slecht heb gevonden als Younger. Maar toch moet ik er naar kijken, alsof het een ongeluk is.
Ik haat letterlijk elk personage.
Wat ik het allermeest haat is dat ze Josh bombarderen tot de meest sexy man ooit. Hij is, als ik super lam ben, amper gemiddeld aantrekkelijk. Het hoofdpersonage is prachtig, maar ook op geen enkel moment ook maar enigszins geloofwaardig als 27 jarige.
Zelfs Hillary Duff is onuitstaanbaar in de serie. Wat een ongelofelijke tyfus serie, maar ga toch even verder kijken
Circle usa finale
Ik ben wel blij dat Trevor/Deleesa gewonnen heeft! Geld komt vast goed terecht voor haar gezin. Chloe had ik niet zo leuk gevonden omdat ik nog steeds vind dat zij haar shine al had gepakt in Too hot to handle.
Binnenkort ga ik beginnen aan de Franse Circle (die heet The Circle Game op Netflix)
Net de laatste aflevering van temptation usa season 3 gekeken
Spoiler
Nog nooit zoveel stellen samen naar huis, wow! Al heb ik eigenlijk vooral vertrouwen in de kristen en haar kerel (ben ff z’n naam kwijt). Moest echt janken bij die proposal
circle usa
Volgens mij hebben die meiden wel nadat ze zijn geblockt nog weken in isolatie moeten zitten. Dus ze zitten al die tijd in hun eentje na te denken over waarom ze eruit zijn gestemd en die ruzie te overdenken en nu kunnen ze elkaar eigenlijk confronteren
Please like me vind ik ook zo leuk! Ik ga Lovesick ook nu toevoegen aan mijn kijklijst. Ik zocht al naar een leuke serie. Ben benieuwd!
Ahh dat is echt een van m’n favoriete series, vind m echt heel goed en spannend! Vind die hele sfeer, dat Scandinavische en hoe men leeft en hoe de huizen zijn ingericht enzo al zo fijn
Jaa echt zo jammer! Vond het echt een leuke serie de eerste seizoenen.
Op Disney+ de film The Way Way Back! Werd zo blij toen ik deze film zag staan in hun aanbod. Heb de film zo zes jaar geleden gezien en vond het echt heel leuk. Het is een coming of age-film. Het heeft een goed script en leuke karakters. Echt een aanrader!
Ja hoor, vanaf 15 mei ook nieuwe seizoenen van Real Housewives Of NY op Netflix!!!