Series & Netflix #3

Ik heb echt onder een steen geleefd, maar ben helemaal Outlander fan geworden.

Dat Schotse accent :heart: Nu wil ik met de boot naar Schotland.

11 likes

Ja heb ik ook gekeken, ik ergerde me kapot aan de hoofdpersoon, telkens die tong uitsteken enzo gadver maar die andere twee vond ik wel leuk!

1 like

Hardop gegild bij New Amsterdam, ben echt ziek verslaafd en zat er helemaal in :sob::joy:

3 likes

Omg, mag ik mee?! hahahah

2 likes

Ja het is super entertainend omdat ze ook echt werken. Heel veel reality shows hangen ze maar een beetje rond en praten ze over niks (kardashians enzo). Hier gebeurt veel meer.

Plus elke gast is anders, dus ook elke aflevering. En elk seizoen heeft weer een nieuwe crew (grotendeels) dus als je je ergert aan iemand (ik HAAT Sam uit seizoen 1) dan ben je er volgend seizoen vanaf.

2 likes

Haha er gaan nog wel raardere dingen gebeuren met gasten.

Het is vast deels niet helemaal waar, maar perfect hersenloos entertainment.

4 likes

Ben hier net mee begonnen! Kijkt wel lekker weg :ok_hand:

1 like

Omg de derde aflevering van de handmaids tale. Echt heftig

3 likes

Ja idd, en soms zijn ze ook best gemeen over gasten (achter hun rug) lijkt me ook niet goed voor business. Denk deels scripted (of mensen die ook heel graag op tv willen komen)

De charteraars die in het programma komen, krijgen sowieso een flinke korting las ik een keer

2 likes

Ik ben ook beginnen kijken! Ben is :heart::heart: inderdaad. Voor de rest niet veel sympathieke personen, zo onvolwassen allemaal. Maar voorlopig wel vermakelijk genoeg om te volgen.

3 likes

Nee nooit van gehoord zelfs! Het staat op Netflix zie ik, staat op m’n lijst nu :+1:

Gisteravond op Netflix de film Paddleton gekeken en echt wow, wat was dat een mooie film :sob: Janken tot en met, maar was zwaar onder de indruk, echt echt echt een aanrader!

1 like

Zijn de fooien wel echt?

Die zijn echt, maar de gasten maken dit gewoon over en productie regelt dan de gevulde envelop voor het effect (heb mezelf een avondje flink verloren in behind the scenes info op Reddit haha)

1 like

Oh geweldig love Reddit. Goed om te weten haha
Ik heb de instas van sommigen wel opgezocht (Rocky en Sam etc). Ik heb de Hayu app ook, dus kan de spin offs nu gaan kijken

Haha jaloers dat je nog zo veel kunt kijken! Below Deck Mediterranean is ook echt top :ok_hand:t2:

2 likes

Zet het in het filmtopic! :grinning::grinning: haha ik snap dat ie hier ook past want Netflix, maar het filmtopic loopt zo langzaam :cry:

2 likes

Is er nog iemand die Sanditon heeft gekeken? Het is nu zeker dat er een seizoen 2 komt, maar las ook dat Theo James niet meer terug komt als Sidney :sob:

Ik ben nu bezig met El Inocente. Inderdaad ingewikkeld op een gegeven moment met al die verhaallijnen. Wel lekker veel cliffhangers, waardoor je steeds door wil kijken. Veel geweld ook wel.

Toevoeging; nu helemaal klaar. Spannende serie, veel twists. Wel heel heftig. Echt heel heftig. Veeeel geweld naar vrouwen en beelden van seksueel misbruik etc. Echt wel heftig.

1 like

Ben net met Colony begonnen en dit was wel een mindfuck meteen in scène 1. Alsof de plot van Lost nog even extra ontspoorde en ze ineens met de hele groep in Prison Break terecht waren gekomen, haha.

4 likes