Gisteren deze film gezien op Netflix. Heftig, spannend en erg goed! Zeker een aanrader.
Zit Keeping up with the Kardashians te bingen en moet eerlijk zeggen; ik vind Khloe de irritantste van de hele familie.
Vind het heel vervelend voor haar dat ze zo onzeker is en constant als het lelijke zusje wordt bestempeld, dat zal niet makkelijk zijn. Maar neemt niet weg dat ze overkomt als een bemoeizuchtig, irritant persoon die alles beter weet.
Heb je de rest gezien nu?
Ik vond het ook kut en dacht daar gaaaaan we weer. Maar gelukkig gebeurde er nog iets en duurde dat niet drie afleveringen. Wel echt balen van Alma en de rest
Ik was begonnen aan Shadow & Bone maar ik snap helemaal niks van het verhaal⊠het is toch niet noodzakelijk om eerst de boeken gelezen te hebben? Heb aflevering 1 nu bijna af maar ben niet erg gemotiveerd om nog verder te gaan terwijl het me wel tof lijkt, ik hou normaal erg van dit genre. Wordt het nog duidelijker?
Idd vond haar in de eerste seizoenen geweldig. Maar ze is juist heel raar, ook dat hele Khlo money (alter ego) en hoe ze met zussen/vriendinnen omgaat. Nee
Heb precies hetzelfde, ging helemaal stuk om haar in de eerste paar seizoenen, maar vind haar nu echt irritant. Vind Kourtney geweldig though.
Over Ugly Betty:
[spoiler]Ik ben bij aflevering 8 van seizoen 1 en er is ZO VEEL MIS met deze serie. Wat dingen die mij storen: het gaat heel veel over afvallen en eetstoornissen en onzekerheden worden weggelachen. De thuissituatie van Betty is eigenlijk heel zielig. Moeder dood, vader illegaal, vriend gaat vreemd, ze woont met haar vader, zus & neefje in een slechte buurt en hebben ook nog eens geldproblemen. Het ergste van alles vind ik dat Betty gewoon echt keihard wordt gepest op de werkvloer? Ze wordt constant belachelijk gemaakt (in haar gezicht maar er wordt ook over haar gesproken achter haar rug om).
Ik begrijp dat het een serie is hoor maar er zijn zo veel red flags dat ik het eigenlijk helemaal geen entertainment meer vind.
[/spoiler]
Eens, ik heb vroeger alles gekeken toen de show uitkwam en toen was het gewoon allemaal normaal en een tijdje terug wilde ik de serie weer kijken maar ik vond het echt cringeworthy in de huidige tijdgeest (dus vrij snel afgehaakt).
Kunnen Videoland docuâs ook hier? Ik heb de docu âtijd is geldâ aanstaan, over 3 jonge mannen die in de dure horloge handel zitten. Meine gute wat een bedraaaaagenâŠ
Thanks, vond het ook een goede en heftige film!
O m G
Ik ben brak en er staan twee nieuwe seizoenen Below Deck op Netflix đ€đŒ
Ik heb echt onder een steen geleefd, maar ben helemaal Outlander fan geworden.
Dat Schotse accent Nu wil ik met de boot naar Schotland.
Ja heb ik ook gekeken, ik ergerde me kapot aan de hoofdpersoon, telkens die tong uitsteken enzo gadver maar die andere twee vond ik wel leuk!
Hardop gegild bij New Amsterdam, ben echt ziek verslaafd en zat er helemaal in
Omg, mag ik mee?! hahahah
Ja het is super entertainend omdat ze ook echt werken. Heel veel reality shows hangen ze maar een beetje rond en praten ze over niks (kardashians enzo). Hier gebeurt veel meer.
Plus elke gast is anders, dus ook elke aflevering. En elk seizoen heeft weer een nieuwe crew (grotendeels) dus als je je ergert aan iemand (ik HAAT Sam uit seizoen 1) dan ben je er volgend seizoen vanaf.
Haha er gaan nog wel raardere dingen gebeuren met gasten.
Het is vast deels niet helemaal waar, maar perfect hersenloos entertainment.
Ben hier net mee begonnen! Kijkt wel lekker weg
Omg de derde aflevering van de handmaids tale. Echt heftig
Ja idd, en soms zijn ze ook best gemeen over gasten (achter hun rug) lijkt me ook niet goed voor business. Denk deels scripted (of mensen die ook heel graag op tv willen komen)