Series & Netflix #3

Laura Linney!
En de serie wordt overall nog meer onheilspellend (raar woord nu ik dit lees)

2 likes

De datum voor de friends reünie is aangekondigd :partying_face::star_struck:

https://www.instagram.com/p/CO0iEjUDnac/?igshid=18hhs7nt3ncgy

8 likes

Ik ben echt fan van The Bold Type en het kan zowaar een beetje aan Gossip Girl tippen maar wat is Jane toch een moelijk irritant kind ohmygod

11 likes

Iemand Sons of Sam al gezien?

1 like

Handmaids tale aflevering 3 Nou ik zou toch liever onder een trein komen dan weer stelselmatig verkracht en uitgebuit

5 likes

Hahahh hoezo haat iedereen Jane, ik snap het niet. Vind ze alledrie leuk maar Sutton wel het leukst.

4 likes

Jaaaaa zo hyped hiervoor

Omdat ze zegt open te staan voor alles en iedereen maar ze is zo judgy

8 likes

Waar kijk je dit? Heb vorig jaar tijdens lockdown naar de vlogs van Victor Verhulst gekeken en vond t wel vermakelijk :joy:

Ja leuke gast is dat. Ik heb het op Videoland gekeken.

Ooo ik heb vannacht ( door insomnia) twee afleveringen Shadow & Bone gekeken en vind het wel een hele leuke vibe! En jemig wat is Ben Barnes knap :heart_eyes:

4 likes

ja en ze is echt een soort carrie, alles draait om haar. vond onderstaande tweet ook zo treffend haha

16 likes

Ik vond 3 echt het beste seizoen tot nu toe

3 likes

Oh kijk net de trailer door dit bericht! Lijkt me een leuke serie, kijk je het op HBO? :grinning_face_with_smiling_eyes:

jaaaaa het is echt zo spannend he. ik kan alleen echt zo slecht die broer van jeanette, die vriend van kate en zijn broer uit elkaar houden. dat kostte me echt een paar afleveringen. :joy:

En? Interessant en de moeite waard?

Thanks! Was halverwege de eerste maar vond het nog een beetje saai, maar even doorzetten dus.

1 like

Vanavond Ferry de film kijken met mijn vriend, zin in! Ben erg benieuwd.

New girl staat op disney plus, ik weet wat ik dit weekend ga kijken :star_struck: hopelijk vind ik t nog steeds leuk

7 likes

Ik ben net begonnen haha. Weet niet meer waar ik ben gebleven en hoe alles ging dus ik begin overnieuw.

1 like