Series & Netflix #3

De charteraars die in het programma komen, krijgen sowieso een flinke korting las ik een keer

2 likes

Ik ben ook beginnen kijken! Ben is :heart::heart: inderdaad. Voor de rest niet veel sympathieke personen, zo onvolwassen allemaal. Maar voorlopig wel vermakelijk genoeg om te volgen.

3 likes

Nee nooit van gehoord zelfs! Het staat op Netflix zie ik, staat op m’n lijst nu :+1:

Gisteravond op Netflix de film Paddleton gekeken en echt wow, wat was dat een mooie film :sob: Janken tot en met, maar was zwaar onder de indruk, echt echt echt een aanrader!

1 like

Zijn de fooien wel echt?

Die zijn echt, maar de gasten maken dit gewoon over en productie regelt dan de gevulde envelop voor het effect (heb mezelf een avondje flink verloren in behind the scenes info op Reddit haha)

1 like

Oh geweldig love Reddit. Goed om te weten haha
Ik heb de instas van sommigen wel opgezocht (Rocky en Sam etc). Ik heb de Hayu app ook, dus kan de spin offs nu gaan kijken

Haha jaloers dat je nog zo veel kunt kijken! Below Deck Mediterranean is ook echt top :ok_hand:t2:

2 likes

Zet het in het filmtopic! :grinning::grinning: haha ik snap dat ie hier ook past want Netflix, maar het filmtopic loopt zo langzaam :cry:

2 likes

Is er nog iemand die Sanditon heeft gekeken? Het is nu zeker dat er een seizoen 2 komt, maar las ook dat Theo James niet meer terug komt als Sidney :sob:

Ik ben nu bezig met El Inocente. Inderdaad ingewikkeld op een gegeven moment met al die verhaallijnen. Wel lekker veel cliffhangers, waardoor je steeds door wil kijken. Veel geweld ook wel.

Toevoeging; nu helemaal klaar. Spannende serie, veel twists. Wel heel heftig. Echt heel heftig. Veeeel geweld naar vrouwen en beelden van seksueel misbruik etc. Echt wel heftig.

1 like

Ben net met Colony begonnen en dit was wel een mindfuck meteen in scène 1. Alsof de plot van Lost nog even extra ontspoorde en ze ineens met de hele groep in Prison Break terecht waren gekomen, haha.

4 likes

Vanavond episode 2! Whaha en jullie?

1 like

Hahahah we leven in een parallel universum

@Duchess we beginnen NU!!

1 like

Seizoen 1? Ik ben nu met S3 begonnen, heel leuk vind ik het.

1 like

Door de comments hier vanavond begonnen aan below deck, nu al 5 afl gekeken :sweat_smile:
Vermakelijke tv. Hoeveel is echt em hoeveel gescript?

Wij kijken nu de Mare of Eastton (Hbo) en vind het best ok! Krijg er Big Little Lies, Little Fires Everywhere & The Undoing vibes van.

1 like

Jaa seizoen 1!

ja ik vind dit ook heel goed!

verder heb ik nog als tip cruel summer, van dezelfde producer als the sinner

Elke keer als de moeder van Dina in beeld is bij ‘Oogappels’ zit ik helemaal verliefd naar m’n scherm te staren. Wat een prachtige vrouw is dat zeg :heart_eyes:

3 likes

https://www.instagram.com/tv/COvDcDKHJSV/

Trailer Lupin S2!! 11 juni op Netflix

8 likes