Series & Netflix #3

Nee ik vond het ook heel moeilijk om te volgen. Had bij dit hetzelfde gevoel als bij game of thrones. :joy:

2 likes

Op deze website staat een stamboom en je kan eerst selecteren bij welke afl je bent zodat er geen spoilers zijn!

1 like

Ik wil aan Ratched beginnen maar ben bang dat ik dan niet kan slapen vanavond :thinking:

1 like

Ik heb echt zoveel zin in het nieuwe seizoen van The Mandalorian.

2 likes

Is Ratched erg bloederig/goor? Ik ga sowieso kijken maar trek martelscenes etc niet zo goed.

Wat ik tot nu toe heb gezien zitten er wel echt pittige scenes in ja.

Bijvoorbeeld een lobotomie, vrij grafisch in beeld gebracht, slasher momenten etc.

2 likes

ooh wat is ratched geweldig. Heerlijk serie en dat decor en die outfits <3 love it

1 like

Grace & Frankie!

Sweet Magnolia’s vond ik ook lekker wegkijken, wel niet zo grappig als Working Moms/G&F

2 likes

Modern family vond ik echt fantastisch

3 likes

Ja eens met @Norma, favoriete serie ever! Ik heb alle afleveringen al 4/5 keer gezien en kan nog steeds echt hardop lachen.

4 likes

The Letdown is ook wel in het straatje van Working Moms, zo jammer dat er maar twee seizoenen van zijn!

2 likes

The Good Place vond ik ook sterk

1 like

jaaaa the good place!

3 likes

Haha deze vraag heb ik ook een keer in dit topic gesteld, toevallig. Maar nee komt geen verklaring voor. Vond ik ook gek!

2 likes

Ja inderdaad, zeker omdat het verder zo goed in elkaar zit

1 like

Ik ben net begonnen aan Zoey’s Extraordinary Playlist. Had niet verwacht dat die op Netflix zou komen. En hoewel ik spontaan zingende mensen haaat, vind ik t toch weer lekker vermakelijk en fijn en gezellig

1 like

Niet lezen @Eddie Er komt toch wel een soort verklaring voor, want Michael verhuist doordat Ulrich hem aanvalt/mee wil nemen. Dus hij is langere tijd gewoon weg uit het dorp.

1 like

Yessss Dark :heart_eyes:

Voor Ines komt nog een verklaring denk ik! Ik denk in seizoen 2 dat ze meer ingaan op Ines haar kant. I.v.m. foto’s van je ouders zien als kind. Eerlijk gezegd, mocht er morgen een jonge versie van mijn moeder/vader voor mij staan, ik zou dat misschien 1 seconde denken en dan gewoon verder gaan. Hannah zag Mikkel in het heden inderdaad niet zo vaak, ze had vooral een affaire met Ulrich. Ze had wel een soort wtf moment in aflevering 1 of 2 dacht ik. Mikkel gaat naar het wc en hij komt Hannah binnen tegen. Dan zegt ze zelfs denk ik dat ze een soort deja vu had.

Geniet van Dark. Zo fantastisch!!!

1 like

er zijn zoveel leuke nederlandstalige films!! De boskampi’s, zoop, sjakie en de chocoladefabriek, mees kees, dummie de mummie, project gio, superjuffie!

1 like

Minoes? Of iets van Ghibli in Nederlands of Engels?

2 likes