Series & Netflix #3

De Paddington ( live action) films zijn ook heel erg leuk, en NL gedubt. In het zelfde genre is Christopher Robin ook geweldig.

3 likes

Net klaar met ratched aflevering 3

Spoilers afl 3

Ik kan volgens mij best wat hebben op het gebied van gore maar bij dat stukje met die afgezaagde armen moest ik wel even wegkijken hoor haha. Heb wel het gevoel dat het nu steeds meer op gang komt. Kwam er in het begin langzaam in maar ben nu wel benieuwd naar de volgende aflevering

Edit: ohja en dit is een vd weinige series waar ik het voorstukje niet doorspoel. Love de Efteling vibes van die muziek

2 likes

Dit is zo ongeveer de meest deprimerende (maar wel mooie) film die ik ooit heb gezien, dus niet echt een “leuke” film. Tenzij je het einde skipt haha. Misschien een leuke Disneyfilm, maar weet niet of ze dat leuk vinden

1 like

Pff na aflevering 2.3 van undercover zijn wij er wel klaar mee. Wat een vreselijk slecht tweede seizoen. Vergezocht verhaal met 2 van die Belgische boertjes en dat debiele manege /western verhaal. Kan het totaal niet meer serieus nemen. :-1::-1:

1 like

Huh dit vind ik helemaal niet. Vind het niet anders dan het eerste seizoen eigenlijk, t gaat alleen veel te langzaam.

3 likes

The LEGO movie 1 staat op Netflix en is ook leuk! Ook voor volwassenen trouwens. Niemand gelooft me ooit als ik dat zeg maar zowel deel 1 als 2 zit echt goed in elkaar. Aanrader mensen.

4 likes

Ik ben criminal UK aan het kijken en de tweede aflevering met Kit Harrington vond ik echt indrukwekkend!

2 likes

Ik snap de hype rondom The Social Dilemma echt niet. Ik heb nog niks nieuws geleerd en ik heb nog steeds geen behoefte om alles te verwijderen.

5 likes

De actrice die Ondine Duquette speelt in “Ratched” verdient een award. Wat een geweldige prestatie zeg. :open_mouth:

1 like

Oké ik ben ook maar begonnen aan Ratched en ik vind het fantastisch. Kan het ook goed hebben tot nu toe, moest alleen even wegkijken bij de lobotomie.

2 likes

Ik heb hem uitgezet. Vond het allemaal heel erg voor de hand liggend, en de geacteerde stukjes behoorlijk slecht geacteerd

1 like

Oh daar ben ik ook wel mee eens. Ook jammer van kim

Tonio, Simon en De Liefhebbers vond ik hele mooie films. Ik wil ook nog Instinct en Dirty God zien.

1 like

Ik vond kuthoer echt heel tof gedaan. En ben erg benieuwd naar Rabat, instinct, niemand in de stad en geen koningen in ons bloed. Bedankt voor de tip!

1 like

Ja, vond dat echt een goeie/leuke film!
Heb van de week naar Marionette zitten kijken met Thekla Reuten. Weet niet zo goed wat ik er nou van vond, opzich een heel standaard/voorspelbaar verhaal en toch was het wel vermakelijk.

1 like

Ik wil dit zien. David Attenborough is echt een baas. :ok_hand:t2: Zijn stem is zo heerlijk.

9 likes

Ik vond Niemand in de stad echt top. Af en toe grappig en de studentenwereld wordt lekker cliché neergezet, maar het was echt een mooi en ontroerend verhaal. Aanrader :slight_smile:

2 likes

Heb net My Octopus Teacher gekeken.
Ik ben zo enorm onder de indruk.

Dit is echt een must watch, wat mij betreft.

5 likes

Heeft iemand Enola Holmes al gekeken? Ziet er wel leuk uit!

Zijn er nog meer Santa Clarita diet fans? Het is echt een goede serie dus gaat het zien!

2 likes