Series & Netflix #3

Pff ja heerlijke vent om naar te kijken :heart_eyes:. En leuke serie uiteraard haha.

2 likes

Ik ben begonnen met Jessica Jones en ooh wat is dat spannend! Heel leuk.

7 likes

Ik heb colony helemaal afgekeken. Zo stom dat een serie dat niet meer afgemaakt wordt op Netflix staat. Ik wil gewoon van begin tot eind kijken.

Hopelijk komen ze binnenkort met een soort banner ofzo als een serie van de buis is gehaald. Dan hoef ik er ook niet aan te beginnen, hoe leuk het ook is.

Oh wat jammer! Heb het gisteren ook afgekeken. Hadden ze beter bij S2 kunnen stoppen.

Ik heb net de Ferry film gekeken maar vond het niet zo boeiend

1 like

Echt geen aanrader of gewoon net vermakelijk genoeg? Of nog erger? :scream:

Zat er genoeg spannend verhaal in? Goed geacteerd?

Hmm ja gewoon… niet zo spannend?

Dan streep ik hem van m’n lijst voor vanavond!

huh wat, ik kreeg hem telkens bij aanraders enzo. Dus heb net 3 afleveringen van seizoen 1 gekeken. Maar dit heeft dus wss een heel random eind of zelfs niet af? Of is het toch wel de moeite hem te kijken?

Hij is niet slecht hoor! Maar als je een filmavond hebt gepland met borrelhappen en bier denk ik dat je iets spannenders moet gaan zoeken :joy:

1 like

Ow no, ik had me er nog wel op zo verheugd nadat ik vond dat Ferry zo weinig te zien was in s2 :disappointed:

2 likes

Ik zet wel ff in een spoiler wat er gebeurt, dan kan je het een beetje lezen (ik doe geen echte spoilers)

Er is een overval bij iemand thuis, Ferry moet de mannen opsporen maar dat gaat kinderlijk eenvoudig, een daarvan woont op de camping, dan ontmoet hij daniƫlle, doen ze drugs samen, dan is het ineens twee maanden later en ziet hij haar in amsterdam, dan krijgt hij ruzie met zn baas, schietpartij en dan ontmoet hij tim haars en huub smit in een loods

4 likes

Haha dat klinkt wel heel simpel :sweat_smile: maar ik ga sowieso goed op een Brabants accentje dus ik ga hem toch wel kijken dit weekend

1 like

Is er al iemand begonnen met ā€˜the pursuit of love’? Ik ben wel benieuwd of het idd wat doet denken aan Bridgerton maar dan nog veel beter is.

Het is niet af nee. Het werd wel steeds onrealistische, maar wel eentje die goed in mekaar zat. Ik wil gewoon weten hoe het eindigt en wat er gaat gebeuren.

hmm balen… bedankt voor je antwoord iig!

Ik ben nu bij aflevering 7 van shadow & bone en het enige wat ik kan denken is

afbeelding

Echt ik begrijp helemaal niet waar dit verhaal heengaat en waarom iedereen zo moeilijk doet? Mis ik iets?

Ik kijk nu Ja ik wil op netflix met Elise Schaap en als je zin hebt in slechte nederlandse bruiloften dan is het helemaal wat je wilt.

2 likes

Oh ik vond Ferry wel tof! Je weet natuurlijk hoe het afloopt, maar alsnog vond ik het wel goed.

5 likes

Ja ik vond hem ook goed! Leuke film.

4 likes