Series & Netflix #3

Dat eerste seizoen was zo kort, weet nu al niet meer waar dat over ging op de grote lijn na 🄲

2 likes

Handmaids tale S4e5

Beter was dat echt moira en niet een waanbeeld en beter gaat Janine niet dood.
Ik ben al de hele aflevering bang dat ze Janine gaan afmaken.

1 like

Ik durf het bijna niet op te biechten tussen alle serieuze tips door maar ik ben heel hersenloos ā€˜De Verhulstjes’ aan het bingen en vind het helemaal vermakelijk.

7 likes

Ik heb het afgelopen week ook gebinged hahah, echt heel vermakelijk

1 like

Haha ik heb ook alles al gezien, vind hun gezinsdynamiek echt heel grappig en vooral Gert zo droog.

2 likes

Waar kijk jij afl 5 al?

Ja heel leuk! Zou er een 2e seizoen komen?

Ik hoop 't!

1 like

Ooooh niet op Videoland idd, een random streaming site. Het komt elke woensdag uit.

3 likes

Ik wil zo graag HBO Max in NL🄺

Mijn SATC reboot hopes & dreams:

Carrie dumpt Mr. Big & ze gaat weer daten met Aidenā¤ļø

3 likes

Kan iemand me aanmoedigen Ozark 3 te kijken.

Het is al 3 weken nog het enige op mn watchlist maar IK HEB ER ZO GEEN ZIN IN maar ik wil wel een lege watchlist en nieuwe dingen kijken.

2 likes

Laura Linney!
En de serie wordt overall nog meer onheilspellend (raar woord nu ik dit lees)

2 likes

De datum voor de friends reünie is aangekondigd :partying_face::star_struck:

https://www.instagram.com/p/CO0iEjUDnac/?igshid=18hhs7nt3ncgy

8 likes

Ik ben echt fan van The Bold Type en het kan zowaar een beetje aan Gossip Girl tippen maar wat is Jane toch een moelijk irritant kind ohmygod

11 likes

Iemand Sons of Sam al gezien?

1 like

Handmaids tale aflevering 3 Nou ik zou toch liever onder een trein komen dan weer stelselmatig verkracht en uitgebuit

5 likes

Hahahh hoezo haat iedereen Jane, ik snap het niet. Vind ze alledrie leuk maar Sutton wel het leukst.

4 likes

Jaaaaa zo hyped hiervoor

Omdat ze zegt open te staan voor alles en iedereen maar ze is zo judgy

8 likes

Waar kijk je dit? Heb vorig jaar tijdens lockdown naar de vlogs van Victor Verhulst gekeken en vond t wel vermakelijk :joy: