Dat eerste seizoen was zo kort, weet nu al niet meer waar dat over ging op de grote lijn na š„²
Handmaids tale S4e5
Beter was dat echt moira en niet een waanbeeld en beter gaat Janine niet dood.
Ik ben al de hele aflevering bang dat ze Janine gaan afmaken.
Ik durf het bijna niet op te biechten tussen alle serieuze tips door maar ik ben heel hersenloos āDe Verhulstjesā aan het bingen en vind het helemaal vermakelijk.
Ik heb het afgelopen week ook gebinged hahah, echt heel vermakelijk
Haha ik heb ook alles al gezien, vind hun gezinsdynamiek echt heel grappig en vooral Gert zo droog.
Waar kijk jij afl 5 al?
Ja heel leuk! Zou er een 2e seizoen komen?
Ik hoop 't!
Ooooh niet op Videoland idd, een random streaming site. Het komt elke woensdag uit.
Ik wil zo graag HBO Max in NLš„ŗ
Mijn SATC reboot hopes & dreams:
Carrie dumpt Mr. Big & ze gaat weer daten met Aidenā¤ļø
Kan iemand me aanmoedigen Ozark 3 te kijken.
Het is al 3 weken nog het enige op mn watchlist maar IK HEB ER ZO GEEN ZIN IN maar ik wil wel een lege watchlist en nieuwe dingen kijken.
Laura Linney!
En de serie wordt overall nog meer onheilspellend (raar woord nu ik dit lees)
De datum voor de friends reünie is aangekondigd
https://www.instagram.com/p/CO0iEjUDnac/?igshid=18hhs7nt3ncgy
Ik ben echt fan van The Bold Type en het kan zowaar een beetje aan Gossip Girl tippen maar wat is Jane toch een moelijk irritant kind ohmygod
Iemand Sons of Sam al gezien?
Handmaids tale aflevering 3 Nou ik zou toch liever onder een trein komen dan weer stelselmatig verkracht en uitgebuit
Hahahh hoezo haat iedereen Jane, ik snap het niet. Vind ze alledrie leuk maar Sutton wel het leukst.
Jaaaaa zo hyped hiervoor
Omdat ze zegt open te staan voor alles en iedereen maar ze is zo judgy
Waar kijk je dit? Heb vorig jaar tijdens lockdown naar de vlogs van Victor Verhulst gekeken en vond t wel vermakelijk