Series & Netflix #3

Ja leuke gast is dat. Ik heb het op Videoland gekeken.

Ooo ik heb vannacht ( door insomnia) twee afleveringen Shadow & Bone gekeken en vind het wel een hele leuke vibe! En jemig wat is Ben Barnes knap :heart_eyes:

4 likes

ja en ze is echt een soort carrie, alles draait om haar. vond onderstaande tweet ook zo treffend haha

16 likes

Ik vond 3 echt het beste seizoen tot nu toe

3 likes

Oh kijk net de trailer door dit bericht! Lijkt me een leuke serie, kijk je het op HBO? :grinning_face_with_smiling_eyes:

jaaaaa het is echt zo spannend he. ik kan alleen echt zo slecht die broer van jeanette, die vriend van kate en zijn broer uit elkaar houden. dat kostte me echt een paar afleveringen. :joy:

En? Interessant en de moeite waard?

Thanks! Was halverwege de eerste maar vond het nog een beetje saai, maar even doorzetten dus.

1 like

Vanavond Ferry de film kijken met mijn vriend, zin in! Ben erg benieuwd.

New girl staat op disney plus, ik weet wat ik dit weekend ga kijken :star_struck: hopelijk vind ik t nog steeds leuk

7 likes

Ik ben net begonnen haha. Weet niet meer waar ik ben gebleven en hoe alles ging dus ik begin overnieuw.

1 like

Pff ja heerlijke vent om naar te kijken :heart_eyes:. En leuke serie uiteraard haha.

2 likes

Ik ben begonnen met Jessica Jones en ooh wat is dat spannend! Heel leuk.

7 likes

Ik heb colony helemaal afgekeken. Zo stom dat een serie dat niet meer afgemaakt wordt op Netflix staat. Ik wil gewoon van begin tot eind kijken.

Hopelijk komen ze binnenkort met een soort banner ofzo als een serie van de buis is gehaald. Dan hoef ik er ook niet aan te beginnen, hoe leuk het ook is.

Oh wat jammer! Heb het gisteren ook afgekeken. Hadden ze beter bij S2 kunnen stoppen.

Ik heb net de Ferry film gekeken maar vond het niet zo boeiend

1 like

Echt geen aanrader of gewoon net vermakelijk genoeg? Of nog erger? :scream:

Zat er genoeg spannend verhaal in? Goed geacteerd?

Hmm ja gewoon
 niet zo spannend?

Dan streep ik hem van m’n lijst voor vanavond!

huh wat, ik kreeg hem telkens bij aanraders enzo. Dus heb net 3 afleveringen van seizoen 1 gekeken. Maar dit heeft dus wss een heel random eind of zelfs niet af? Of is het toch wel de moeite hem te kijken?