Ben het helemaal met je eeens!
Ik heb S2 van Undercover nog niet gezien (staat niet op Netflix in Be). Weet er iemand of je dit seizoen gezien moet hebben om mee te zijn? Zijn er spoilers over S2?
Ik weet niet of je hem van te voren gezien moet hebben. Maar Ferry heeft geen hoofdrol in S2, dus zou denken van niet.
Maar ik zou S2 sowieso niet kijken, vond dat echt een extreem saai seizoen en ik heb nog nooit bij een serie zoân kwaliteitsverschil tussen seizoenen gezien.
Nee het gaat over ferrys leven voor undercover dus je kan het zelfs kijken zonder seizoen 1
Ik vind Ferry een leuke film. Mijn vriend ook, we hebben ons prima vermaakt.
Ik vond Ferry ook leuk!
Soort spoiler Had wel meer verwacht van het hele drugs gebeuren hoe die dat heeft opgebouwd enzo. Dat was op het laatst natuurlijk maar 1 zinnetje.
Zijn er ook mensen die into anime zijn? Heb dit topic verder niet bijgehouden, dus kan zijn dat er al posts aan geweid zijn, maar die kan ik niet terugvinden. Van Netflix vond ik de series Steinsgate, Erased en Death note ontzettend goed! Iemand nog tips/aanraders?
Ander genre denk ik maar ik vond My Hero Academia erg leuk en Magi, adventure of Sinbad wel oke
Ik vond S2 juist wel leuk, ik vond dat hele wereldje waarin Waes dan weer terecht komt echt interessant. En goed geacteerd door de nieuwe hoofdrolspelers
Niet (meer) op Netflix:
- Fullmetal Alchemist: Brotherhood.
De 2003 versie staat er wel op, maar over het algemeen zijn de meesten meer lovend over Brotherhood. - Attack on Titan (hele goeie serie, maar wel echt zware kost)
Wel op Netflix, maar ander genre:
- Violet Evergarden
- Carole & Tuesday. Voor als je een luchtige serie wil kijken voor tussendoor en van (oude) pop muziek houdt.
Ik vond Haunted s3 tegenvallen in engheid, voor wie die nog wou kijken.
Oh echt precies die wereld en de acteurs vond ik niks! Had het heel graag ook leuk gevonden want was helemaal fan van S1
Haha ah echt totaal verschillend dus, grappig! Als er ooit een S3 komt hoop ik dat we hem allebei leuk vinden
Iemand die mij een goede/leuke serie kan aanraden?
Series die ik goed vind/leuk vind:
- Breaking Bad
- Dark
- Game of Thrones (t/m seizoen 7)
- Chernobyl
- Black Sails
- The Haunting of Hill House (deel 2 vond ik minder)
- Narcos
- Downton Abbey
- Stranger Things
- The Queenâs Gambit
- Arrested Development
- Community
- Dirk Gentlyâs Hollistic Detective Agency
- Derry Girls
- The Witcher
- Shadow & Bone
- The Fall (seizoen 1 was wel het best, maar serie had toch alleen maar 3 seizoenen)
Jane the Virgin heb ik gebingewatcht tot seizoen 4. Kijk het nu zo af en toe verder. Ben soms een beetje Jane of Jane en Rafael moe
The Stranger! Het is 1 seizoen, maar echt binge waardig en één van mijn favoriete series.
Als je Breaking Bad goed vind zou ik sowieso Better Call Saul kijken.
Verder is het een nog gevarieerde voorkeur dus daar moet ik even over nadenken
Edit: Brooklyn 99 omdat je community en arrested development leuk vind.
Er is een nieuw âLove Death + Robotsâ seizoen. Allemaal korte (animatie) films van rond de 12 - 15 minuten. Vond het eerste seizoen echt super leuk! Allemaal op zichzelfstaande verhalen echt tof. Ik wil hier meer van
@Blush Thanks! Heb het op mijn lijst gezet.
@Frenky , goeie! Ben ooit aan BCS begonnen, maar heb het toen even laten liggen omdat ik toe was aan iets luchtigs op dat moment. Ik ga die weer verder kijken.
En Brooklyn 99 vind ik inderdaad leuk! Alleen jammer dat Netflix zo sloom is met updaten
Vikings!
The 100 (na een aantal seizoenen wel minder leuk)
Peaky Blinders
The Witcher
@Twonights The Witcher vind ik inderdaad tof! Vergeten in mijn vorige post te zetten.
Peaky Blinders ga op mijn lijst zetten. Lijkt me wel wat, thanks!
Vikings heb ik t/m seizoen 5 gezien een hele poos terug, maar om een of andere reden niet meer seizoen 6 gekeken. Ik was iets beu, weet alleen niet meer wat. Ik ben net even gaan googlen en zie dat s6 laatste seizoen is. Dan is het wel waard om verder te kijken, haha
The 100 was ik episode 1 al afgehaakt, haha. Mijn vriend heeft die wel verder gekeken en de seizoenen daarna werden wel beter van wat ik kon zien. Maar ik was al zo afgeknapt van eps 1. Vond het te teenage drama volgens mij?