Haha dat klinkt wel heel simpel maar ik ga sowieso goed op een Brabants accentje dus ik ga hem toch wel kijken dit weekend
Is er al iemand begonnen met ‘the pursuit of love’? Ik ben wel benieuwd of het idd wat doet denken aan Bridgerton maar dan nog veel beter is.
Het is niet af nee. Het werd wel steeds onrealistische, maar wel eentje die goed in mekaar zat. Ik wil gewoon weten hoe het eindigt en wat er gaat gebeuren.
hmm balen… bedankt voor je antwoord iig!
Ik ben nu bij aflevering 7 van shadow & bone en het enige wat ik kan denken is
Echt ik begrijp helemaal niet waar dit verhaal heengaat en waarom iedereen zo moeilijk doet? Mis ik iets?
Ik kijk nu Ja ik wil op netflix met Elise Schaap en als je zin hebt in slechte nederlandse bruiloften dan is het helemaal wat je wilt.
Oh ik vond Ferry wel tof! Je weet natuurlijk hoe het afloopt, maar alsnog vond ik het wel goed.
Ja ik vond hem ook goed! Leuke film.
Ben het helemaal met je eeens!
Ik heb S2 van Undercover nog niet gezien (staat niet op Netflix in Be). Weet er iemand of je dit seizoen gezien moet hebben om mee te zijn? Zijn er spoilers over S2?
Ik weet niet of je hem van te voren gezien moet hebben. Maar Ferry heeft geen hoofdrol in S2, dus zou denken van niet.
Maar ik zou S2 sowieso niet kijken, vond dat echt een extreem saai seizoen en ik heb nog nooit bij een serie zo’n kwaliteitsverschil tussen seizoenen gezien.
Nee het gaat over ferrys leven voor undercover dus je kan het zelfs kijken zonder seizoen 1
Ik vind Ferry een leuke film. Mijn vriend ook, we hebben ons prima vermaakt.
Ik vond Ferry ook leuk!
Soort spoiler Had wel meer verwacht van het hele drugs gebeuren hoe die dat heeft opgebouwd enzo. Dat was op het laatst natuurlijk maar 1 zinnetje.
Zijn er ook mensen die into anime zijn? Heb dit topic verder niet bijgehouden, dus kan zijn dat er al posts aan geweid zijn, maar die kan ik niet terugvinden. Van Netflix vond ik de series Steinsgate, Erased en Death note ontzettend goed! Iemand nog tips/aanraders?
Ander genre denk ik maar ik vond My Hero Academia erg leuk en Magi, adventure of Sinbad wel oke
Ik vond S2 juist wel leuk, ik vond dat hele wereldje waarin Waes dan weer terecht komt echt interessant. En goed geacteerd door de nieuwe hoofdrolspelers
Niet (meer) op Netflix:
- Fullmetal Alchemist: Brotherhood.
De 2003 versie staat er wel op, maar over het algemeen zijn de meesten meer lovend over Brotherhood. - Attack on Titan (hele goeie serie, maar wel echt zware kost)
Wel op Netflix, maar ander genre:
- Violet Evergarden
- Carole & Tuesday. Voor als je een luchtige serie wil kijken voor tussendoor en van (oude) pop muziek houdt.
Ik vond Haunted s3 tegenvallen in engheid, voor wie die nog wou kijken.
Oh echt precies die wereld en de acteurs vond ik niks! Had het heel graag ook leuk gevonden want was helemaal fan van S1