Series & Netflix #3

Ik kijk nu Cruel Summer, maar vind het een beetje Disney channel thriller. Het is in ieder geval niet echt op volwassenen boven de 25 gericht gok ik zo? Ga t denk ik ook niet afkijken.

Iemand De Oost op Prime al gezien? Heb ‘m net aangezet, heel benieuwd.

Ja ik! Vond het een boeiende film, wel fijn dat ook dit stukje geschiedenis meer naar voren zal gaan komen op school.

1 like

Ik ben bij aflevering 3 en vind het ook maar vaag. Snap het doel ook niet goed. Het ziet er alleen allemaal zo mooi uit maar ik vind het ook maar een vreemd verhaal. Weet nog niet of ik het uit ga kijken.

Is Orange is the new black een aanrader?

Ja is leuk!

1 like

Ja ik zei net al tegen mijn vriend, ik weet hier ernstig weinig van
 Heel goed dat er hier een keer een film over wordt gemaakt.

Ik ben hier gisteravond ook aan begonnen en vind het ook heel leuk! Volgens mij hebben Gert en z’n vrouw zo’n fijn leven samen

2 likes

Gister ‘The woman in the window’ (Netflix) gekeken, en vond hem ontzettend vermakelijk ondanks de slechte recensies. Ik hou van dat soort klassieke thrillers/mysteries.

4 likes

Dat is die film met Amy Adams toch? Ik vind haar ook echt een geweldige actrice! Zo stom dat zij nog nooit een oscar heeft gewonnen.

2 likes

Het boek is beter! :nerd_face: (wel echt zo)

1 like

Oh dat geloof ik ook meteen, is eigenlijk altijd zo. Maar als je t boek niet gelezen hebt en je dat vergelijkingsmateriaal niet hebt ontvang je een film ook neutraler.

1 like

Jep, Love her!!!

1 like

Bates Motel is geweldig!

3 likes

Zeker waar. En vond de film alsnog plezierig om te kijken!

Ik heb deze film zaterdag gekeken maar jeetje ik vond het echt zo saai. Helaas is Netflix over het algemeen niet zo goed in films maken, ik kan voor mezelf de goede Netflix films wel op 1 hand tellen.

1 like

Ja ik vind de Netflix thrillers dus vaak wel goed haha, vond Bird Box, I am mother, fractured etc. allemaal leuk terwijl de meeste ze oersaai vinden. Zal wel wat over mij zeggen :joy: :joy:

Ik vond De Oost echt heel goed, heel mooi gefilmd ook! Echt een aanrader op Prime.

Ik krijg steeds een error bij die titel, maar ben wel benieuwd!

2 likes

heb hem gisteravond gekeken en vond hem echt heel goed ook!

1 like

Ben begonnen aan The Circle en ben echt hooked

Alleen die chatgesprekken vind ik soms nog wat traag gaan ofzo. En alles en iedereen is natuurlijk super overdreven Amerikaans enzo, maar goed kijkt wel lekker weg.

3 likes