Series & Netflix #3

Waar gaat ratched over?? Heb trailers gekeken maar snap er niks van

Heb de helft al gezien, vind het leuk!

1 like

Ja! Jammer dat het gecanceld is.

1 like

hahaha ja dat heb ik uiteraard al gedaan maar ik begrijp het niet, ik ken dat boek ook niet waar het op is gebaseerd, ik dacht iemand kan t vast wel samenvatten

Vind Good Girls een aanrader. Wel veel van hetzelfde (nu halverwege seizoen 2). Ben benieuwd hoe ze nog 1,5 seizoen gaan vullen. Ben alleen zo fan van Joan (MadMen) en die andere 2 vrouwen zijn ook best grappig

Het gaat over zuster Mildrid Ratched. Dat is de zuster uit one flew over the cuckoo’s nest. In ratched zie je waarom ze geworden is zoals ze is.

Je hoeft one flew over the cuckoo’s nest niet te hebben gelezen of gezien.

2 likes

Okay… hear me out. Julie and the Phantoms is echt heel leuk.
Ja, het is een tienerserie gemaakt door de makers van Highschool Musical ( die heb ik zelf nooit gezien maar kan me voorstellen dat het een :face_with_raised_eyebrow: oproept) maar het is echt zo leuk en feel good! Zit veel toffe muziek in, lieve en supportive personages en ik vond het echt heerlijk om te kijken.
Het gaat over een meisje dat na de dood van haar moeder haar connectie met muziek is verloren maar dan ineens een band geesten ontmoet die op hun 17e zijn overleden en samen gaan ze dan muziek maken en optreden.

2 likes

Ik vond deze ook zo leuk!!

2 likes

Ben net begonnen met The Duchess, love de outfits

4 likes

Weet iemand nog een leuke serie op Netflix of Videoland die maar 20 minuten duurt? Heb voor mijn gevoel de leukste al gezien maar kijk die altijd tijdens het eten :tired_face: Deze heb ik al gezien;
How I met your mother, Community, The Good Place, Workin Moms, Modern Family, Brooklyn 99, Avatar the last airbender, Everything Sucks

Vond Friends en The big bang theory niks aan helaas

IZombie is volgens mij ook niet erg lang. Wel leuk en grappig :grin:

1 like

Younger (Videoland) heeft volgens mij ook korte afleveringen

2 likes

Vermakelijke film wel, alleen dat praten tegen de camera vond ik niets toevoegen aan het verhaal. En leuke acteurs!

1 like

Trinkets, the end of the fucking world, derry girls? Al denk ik dat de afleveringen van die laatste wel langer zijn.

2 likes

Please like me!

4 likes

Als je met een vpn kan kijken dan Parks & rec!

2 likes

Dead to me?

2 likes

Dat wil ik zo graag zien he, maar heb helaas geen vpn :sob:

1 like

Ben best benieuwd, love Susan Wokoma (dankzij The Guilty Feminist podcast), weet ook alleen van het bestaan van de film door haar insta :smile: Lijkt me een heerlijke brakke-zondag-film, eens kijken of het wat voor dit weekend wordt

1 like