Series & Netflix #3

Ik ook!!! Vermoeden: Mijn vermoeder is dat het uiteindelijk niet Billy is, maar zijn broer. Dus die man van Lori.

4 likes
Handmaids tale e7

Ik vind June ook heel naar geworden maar ik snap de kritiek niet? Wat is de verwachting dan vraag ik me af, ik hoor ook vaak dat het alleen maar erger wordt etc, maar het is toch om mee te beginnen al een grote distopie geweest? Wat is er nu erger dan in het begin?

Ik zou juist echt geërgerd zijn als er nu ineens een regenboogpad voor haar werd neergelegd en bij wijze van spreken Hannah daar ook nog even op mee zou komen. En als June hier al lachend haar leven zou vervolgen zou ik dat echt een afbreuk vinden aan de complete serie.

Ik vind overigens de verkrachtingsscene met Luke wel ontzettend onnodig, maar kan me ook wel vinden in de quote die @vitaminwater heeft gedeeld, het is aan de andere kant ook een enorme confrontatie. Ik bedoel zo’n beetje heel seizoen 1 zien we die fucking ceremonie de hele tijd, maar dit is dan ineens het punt waarop men zegt “nee kan echt niet”

Hoe ze over Serena sprak maar eigenlijk ook over zichzelf vond ik zo’n sterke scene. Ik vind deze serie eigenlijk totaal niet slechter worden maar juist sterker.

8 likes
Samenvatting

Ik vind het ook niet erger worden en ben ook blij dat June ein-de-lijk in Canada is aangekomen.
Ik vond het allerkutste dat allemaal Martha’s haar hielpen om weg te komen met Holly/Nichole en toen besloot te blijven.
En dat ze vorige aflevering met die boot weg wilde (gvd June nu is het écht klaar), maar die scène was ook wel weer een prima afsluiting (haar schuldgevoel uitdrukken).
Dus eigenlijk ben ik blij dat we nu klaar zijn met dat ‘ik wil blijven voor Hannah’ en kunnen we eindelijk een beetje door.

4 likes

ja dat denk ik ook

1 like

Ja zie inderdaad dat het weinig afleveringen zijn. Ben nu bezig met 4.
Vind jij Samir ook zo schattig? Mijn moeder vindt hem vreselijk ze vindt hem een moordenaar (terwijl hij juist expres iemand niet vermoordde) en niet te vertrouwen enzo terwijl volgens mij is hij juist serieus met Leya en houdt hij echt van haar

2 likes

Ja leuke vent! Vind het intronummer ook super tof

1 like

(ook @Luzarl) ja hij speelt het zo goed ook! De acteur heeft ook een van de hoofdrollen in “Thunder in my heart”, die wil ik hierna kijken

3 likes

Vind ik ook inderdaad, binnenkort maar even aan mijn spotify toevoegen. Houd sowieso wel van niet nltalige rap.

Na 240 afl van mijn comfortserie hawaii five-o gekeken te hebben is het klaar, ik moest huilen. Dusja het enige logische wat je dan doet is weer opnieuw beginnen :joy:

Ik vond de laatste aflevering een klein beetje tegenvallen. Nog steeds heel goed, en sowieso een van de betere series die ik de laatste tijd gezien heb, maar ik werd bij de laatste aflevering op de een of andere manier niet zo meegesleept als bij de rest.

Bijna 20 jaar te laat, maar ik heb net seizoen 1 van The Wire uitgekeken. Wat een serie. Ik wil nu al seizoen 1 opnieuw kijken want ik heb zo veel nuances gemist.
Ik vond het zo erg dat ze Wallace vermoorden. En dan D’Angelo die de deal met de politie toch niet aanvaardt. ben echt benieuwd voor de volgende seizoenen.

En Idris Elba natuurlijk :heart_eyes:

4 likes

Weet niet of meer mensen zijn opgegroeid met iCarly maar er komt een reboot! Originele cast zit erin behalve Sam en Gibby vgm

Het ziet er best goed uit eigenlijk, ga denk ik wel kijken of ik het ergens kan zien hahaha. Jerry Trainor (Spencer) ziet er trouwens echt geen dag ouder uit, echt bizar.

5 likes

Zonder Gibby en Sam is het toch niet compleet?!

1 like

Ja vooral Sam vind ik echt zonde! Maar vgm wilt haar actrice sowieso niet meer ergens in spelen dus er is niet zoveel wat ze kunnen doen helaas

1 like
Handmaids tale aflevering 8

Jezus ik ben die Waterfords zo zat he

En de moraal gaat echt helemaal over de scheef he? Vind het nog bewonderingswaardig dat Moira ertegenin probeert te gaan maar alle anderen zijn het wel een beetje kwijt :joy:

2 likes

Den Victor heeft goed nieuws!! :heart_eyes:

https://www.instagram.com/p/CPoHWH5nJWy/?utm_medium=copy_link

6 likes

Meestal als je een hekel aan de hoofdpersoon krijgt gaan die uiteindelijk dood toch? :joy:

2 likes

Holadiejee!! :partying_face::partying_face:

1 like

@Luzarl @Alocasia
Nou net de laatste aflevering gezien en ik moest jaaaanken dat Salim werd doodgeschoten echt vreselijk mijn favoriete personage gewoon zo door zn kop geknald. Wel een boss ass move van Leya op het laatst! (Al vind ik haar niet zo leuk)

1 like

Jaaaaa :cry: :cry: :cry: ik was daar ook echt even van van de leg haha :cry: ik dacht dat we safe waren toen Sammy bijna verklapt had dat Slim zich verstopt had maar nee, BAM. Hoop wel echt dat er een tweede seizoen komt, ook zonder Salim, want ben benieuwd hoe het verder gaat!

(Snabba Cash seizoen 1)