Series & Netflix #3

Zoveel zin in het vierde seizoen van Atypical, can’t wait :heart_eyes:

5 likes

Ben vandaag volg de soa aan het bingen

Misschien StartUp? Ben het net aan het kijken. Ben nog niet helemaal overtuigd. Heb je Homeland/The Americans al gekeken?

1 like

Ik ben begonnen aan too hot to handle en ik denk dat ik het dit weekend uit heb gekeken :kissing_smiling_eyes:

1 like

Oh seizoen 3/4 RHOBH ah bingen dit weekend

2 likes

Op wie lijkt die Alex van Quién Mató a Sara? op Netflix? Ik word er echt een beetje gek van dat ik er niet op kan komen.

Hij heet Manolo Cardona in het echt.

Een kruizing tussen Peter van der Vorst en Zac Efron :joy: :joy:

5 likes

Ik moet een beetje aan John Stamos denken maar dat is puur gebaseerd op die foto.

2 likes

Haha ja dit zie ik bij nader inzien ook wel :joy:

1 like

@Hejira @Berlin
Haha ik zie ze allemaal wel, heb net ook gegoogled hoe David Charvet er ook alweer uit zag, haha, maar volgens mij bestaat er echt een soort dubbelganger van hem.

Net the girl on the train gekeken. Kut film.

1 like

Beetje vibes van Richard Madden (the Bodyguard serie)

ik vind carlton zó vervelend (S4)

2 likes

Vind het op basis van deze ene foto een beetje Michael Bublé

images

Edit: ook ver weg een beetje Teun van de Keuken vibes

1 like

Ik deeeenk… Dat ik hem op Waylon vind lijken!

afbeelding

2 likes

Vreemd figuur idd! Hoe ze omgaat met haar nanny ook

Ik ben begonnen met parks and recreation, het is zo droog :joy: en wel ff fijn na underground railroad.

6 likes

Ik ben al de hele dag sweet tooth aan het bingen. Wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten, maar ik vind het zo mooi. Verdrietig, pijnlijk en lief tegelijk.

6 likes

Jaa, dol op die serie!

Ik heb net Little fires everywhere uit, na eerder al het boek te hebben gelezen. Echt super goed! Al ging ik na het afkijken naar reddit en daar lijkt iedereen te haten op de serie. En mijn week gratis apple tv was ook top om the morning show eindelijk te kunnen zien. Daar ben ik ook echt doorheen gevlogen.

3 likes

Ja :smiling_face_with_three_hearts: wij hebben dit weekend ook bijna het hele seizoen erdoorheen gejaagd, ondanks het heerlijke weer. Echt hele mooie serie! Nog maar twee afleveringen te gaan, zo jammer dat het er maar zo weinig zijn…

1 like