Series & Netflix #3

Ik ben weer opnieuw aan How To Get Away With Murder begonnen, jaren geleden de eerste twee seizoenen gezien (dat waren ook de enige seizoenen die destijds op Netflix stonden). Ik was de helft al vergeten, maar omg wat is deze serie ongeloofwaardig en vind het eigenlijk ook niet super, maar wel vermakelijk genoeg om in mijn nachtdiensten te kijken. 🄲 Volgens mij bijna klaar met seizoen 2.

Wordt het beter?

Was er al bang voor :joy:

Op Tiktok kwam dit account laatst tegen met allemaal theorieĆ«n wat er gebeurd zou zijn tussen de regisseur en sam… https://www.tiktok.com/@the.real.truth?lang=nl-NL

Ik ben al 10 keer begonnen maar ik kom er niet doorheen.

2 likes
Handmaid's Tale Afl 8

Ben die Waterfords ook zat, ook nog steeds 0,0% spijt. En al helemaal die juichende mensen daarbuiten die ze op zaten te wachten. Stuur ze allemaal naar Gilead, kijken of ze nog zo juichen…

Moraal is ver te zoeken, maar snap ook wel dat boosheid ook een deel is van genezing, daar heeft June een punt. Alleen ben ik bang dat June dit voor haar eigen gewin gaat gebruiken op een niet zo positieve manier.

Ben wel blij dat Luke het doorhad dat ze haar lichaam probeerde te gebruiken om in contact met hem te komen en dat hij duidelijk: NEE zei. En het einde van de aflevering vond ik ook mooi, eindelijk begon ze met hem te praten.

2 likes

Iemand al begonnen aan Follow the SOA? Klinkt wel leuk maar misschien te kinderachtig

Ik ben net de laatste aflevering van het eerste seizoen van StartUp (serie is al een paar jaar oud maar staat sinds kort op Netflix) aan het kijken en ik vind het een hele goede serie! Het gaat over een paar hele verschillende mensen die in een soort van illegaal bedrijfje in cryptocurrency terecht komen.

Op 23 juni komt trouwens het tweede seizoen van Too hot too handle uit en daar heb ik echt beschamend veel zin in. Echt heerlijk om zonder na te denken te kijken haha.

1 like

Ik vind follow the soa dus echt supergrappig

Net Special uitgekeken op Netflix en wat een fantastische serie is dat. Zo’n lieve en grappige serie. Jammer dat er geen derde seizoen komt, maar wel fijn dat ze het hebben kunnen afsluiten met een mooi einde.

6 likes

Zoveel zin in het vierde seizoen van Atypical, can’t wait :heart_eyes:

5 likes

En wat vond je van de 1e aflevering? Ik heb eerder deze week de laatste gezien. Het is indd allesbehalve een sensatiebeluste serie. Puur gericht op het onderzoek en er wordt zo min mogelijk op de moordenaar gefocust. Zijn naam wordt ook bewust geen enkele keer genoemd.
Ik heb deze zaak goed gevolgd dus er kwam inhoudelijk niets nieuws voorbij, maar zoals gezegd draait het om het onderzoek en dat is mooi vastgelegd vind ik.

1 like

Ben vandaag volg de soa aan het bingen

Misschien StartUp? Ben het net aan het kijken. Ben nog niet helemaal overtuigd. Heb je Homeland/The Americans al gekeken?

1 like

Ik ben begonnen aan too hot to handle en ik denk dat ik het dit weekend uit heb gekeken :kissing_smiling_eyes:

1 like

Oh seizoen 3/4 RHOBH ah bingen dit weekend

2 likes

Op wie lijkt die Alex van Quién Mató a Sara? op Netflix? Ik word er echt een beetje gek van dat ik er niet op kan komen.

Hij heet Manolo Cardona in het echt.

Een kruizing tussen Peter van der Vorst en Zac Efron :joy: :joy:

5 likes

Ik moet een beetje aan John Stamos denken maar dat is puur gebaseerd op die foto.

2 likes

Haha ja dit zie ik bij nader inzien ook wel :joy:

1 like

@Hejira @Berlin
Haha ik zie ze allemaal wel, heb net ook gegoogled hoe David Charvet er ook alweer uit zag, haha, maar volgens mij bestaat er echt een soort dubbelganger van hem.