Ik zie dat het nu ook maar tot 1 oktober op de Amerikaanse Netflix staat. Dus dan had je er toch niet veel aan helaas!
Maaaaar misschien betekent dat dat het binnenkort ook ergens anders te zien is
Grace and Frankie, The Fresh Prince of Bel Air, Unbreakable Kimmy Schmidt maar als ik jou was zou ik inderdaad beginnen met Please Like Me!
Proef abo nemen op Prime? Daar staat het op.
VPN is ook makkelijk gefixt trouwens.
Ja. Wel een luchtige film, verwacht er niet te veel van. Ik had er helaas meer van verwacht (ik vond Sherlock en Mycroft helemaal niet lijken op mijn beeld van hen; en de ‘case’ was te gemakkelijk), maar op zich nog wel fijn weg te kijken als je je niet te veel vragen stelt.
Trinkets!
The Office!
Bojack horseman duurt iets langer, 25 minuten ofzo, maar is leuk!
Ik vond future man op videoland verrassend leuk!
Ik heb Ratched gisteren afgekeken
Spoilers Ratched
Ik vond het best sterk beginnen, vond het leuk dat Mildred zo wijs en manipulatief leek. Maar naarmate de serie vorderde vond ik haar steeds ‘zachter’ worden en leek zij eerder het slachtoffer dan de villain. Ik snap het idee erachter denk ik wel, dat veel mensen gevormd zijn door hun verleden en dus niet perse kwaadaardig geboren worden, maar ik vond het wel afdoen aan de spanning van het verhaal. En ik vond het einde ook erg gehaast en zwak overkomen. Edmund voelde zich ineens enorm verraden en maakt Mildred (de enige familie die hij nog heeft) ineens zijn nieuwe prooi??? En vond het ook onlogisch hoe hij tegen Dolly verkondigde dat hij tegen het doden van onschuldige mensen was, maar vervolgens wel random al die zusters vermoord om Mildred een boodschap te sturen. Ik weet iig niet of ik een vervolgseizoen nog hoef te zien.
dit had ik dus precies ook, ben nog steeds niet door het tweede seizoen heen helaas
Ik vond alle 3 seizoenen fantastisch dus ik zou doorzetten!!!
“Mi Vida” op Videoland, met Loes Luca. Heerlijke film.
Als je je hier nu al aan ergert vrees ik dat het niet veel beter zal worden haha. Ik had dezelfde mening als jou en zeker het 3de seizoen heb ik vooral gekeken om het einde te weten. Maaaar ik vond het einde wel best mooi, dus misschien toch doorzetten!
Fuller house
Alexa and Katie
The big show show
Yes nieuw seizoen van Jane the virgin staat aan
Heb net Enola Holmes gekeken en vond hem erg leuk!
ik ben begonnen aan girlmore girls en als kind vond ik dat stom. Nu weer mee begonnen ik vind het best leuk. En zelfs mn vriend. Ik was echt in shock, hij kijkt bijna altijd actie/crime. Waarbij iedereen wordt doodgeschoten, of de kop wordt afgehakt etc. A la vikings. Ik vind het zo grappig. Dus nu gaan we samen girlmore girls kijken. Kan het nog niet geloven lol.
Ahhh yes de Netflix app (telefoon) heeft eindelijk weer de snelheid functie teruggebracht
Heb de Challenger serie ook gezien en ben er al een paar dagen flink mee bezig. Van alles aan het Googlen etc. Ja, wat een schandaal joh. Die arme mensen.
@Eddie Kijk je nog? Ben het hier niet mee eens, zit aan het begin van seizoen drie inmiddels en lukt me niet om er doorheen te komen.