Series & Netflix #3

The Bold Type algemeen over Jane

en is ze nog steeds zo judgy? Zo veel geluk kan je toch niet hebben in je leven

1 like

haha ik ben er dit seizoen op gaan letten nav jouw kritiek eerder en ik snap nu wel wat je bedoelt. Maar ben sowieso team Kat <3 (en Sutton ook wel)

1 like
The Bold Type

Hahaha ja Jane is echt nog een jonkie, er moet toch wel iemand zijn met wat meer ervaring? En hoe moeten we ineens voor haar gaan rooten als ze 1. letterlijk geen enkel artikel in de serie in 1x goed heeft geschreven omdat ze te judgy is en 2. een leider moet voorstellen terwijl ze in de vorige afleveringen heeft laten zien dat ze niet goed is in managen??

Had het logischer gevonden als ze nog een time skip hadden gedaan, maar goed. Hoop dat Kat en Adena endgame zijn. Richard en Sutton weet ik niet hoe ze dat op moeten lossen, zou het wel een beetje lame vinden als ze een karakter creëren die gewenst kinderloos blijft en dan in de laatste aflevering toch ineens zegt dat ze van gedachten is veranderd.

5 likes

Ja ik vond dat ook echt superdom! Ze is echt 27 ofzoiets, ze heeft letterlijk 3 jaar ervaring daar ofzo, doe even normaal. Ze heeft net een eigen mini team dat ze ook voor geen meter kon leiden, maar tuurlijk ze wordt wel even de hele baas.

Ik vond de eerste afleveringen/seizoenen van de serie wel leuk omdat ze idd heel actuele onderwerpen aansnijden, maar het is daarna in rap tempo in een overdreven Amerikaanse zuurstokspiraal beland helaas :roll_eyes:

3 likes

Haha jaaaa! Ik moest echt zoooo hard lachen haha. Maar heb ook een aantal keer terug gespoeld :sweat_smile:

1 like

Haha ja snap wel wat je bedoelt en ben er ook mee eens! Maar het is zo’n heerlijk fout verhaal haha. Ik zie het ook meer zoals een kasteelromannetje dan echt een serie serie. De seksscùnes zijn ook vooral geschreven met het vrouwelijke oogpunt.

The Bold Type s5

Nou, inderdaad, erg ongeloofwaardig. Dit hele seizoen is zoooo overhaast. Als het langer dan 6 afleveringen was geweest, hadden ze er denk ik wel een beter verhaal van kunnen maken. Ik vond het zo’n leuke serie, dus vind het wel heel jammer dat het stopt.

2 likes
Samenvatting

Maar ook dat ze rare beslissingen nemen om afleveringen mee te vullen. Zoveel van aflevering 4 ging over dat microdosing, grappig maar meer iets als er 10-15 afleveringen in een seizoen zijn niet als je in 6 afleveringen een serie moet afsluiten

3 likes

Ik vond het begin leuk maar dan kreeg het plots vreemde paranormale wendingen. Spoiler is niet echt spoiler over de gebeurtenissen, maar het type wending.

Ik heb het een paar jaar geleden wel gekeken, maar ben toen niet verdergegaan. Geen idee meer waarom, dus misschien na Lucifer maar weer opnieuw beginnen!

1 like

Oh yes nieuwe afleveringen van THTH staan online, zin om te bingen. Vind het een leuker seizoen dan de eerste

2 likes

Ja, dit vond ik ook wat apart hoor. Voelt ook als een gemakkelijke keuze van de makers.

Ik lees nu dat dit een heel kort seizoen is van The Bold Type (wist ik niet). Ik snap nu ineens die overhaaste dingen wel.

1 like

Jaaaa, love RHONY :heart: Waar kijk jij het? Bij Netflix staat het er maar t/m seizoen 4 op. Maargoed, begin dit jaar was 't alleen nog maar S1 & 2 dus moet gewoon geduld hebben denk ik :woman_shrugging:t3:

1 like

Ja nu ik dit forum lees snap ik het ook. Zat er helemaal in want was drie weken geleden begonnen en de sfeer van dit seizoen is zo anders. Maar dus nog maar 1 aflevering??? Ik vond het een goede serie maar dat gevoel daalt wel nu

Ik zoek een Italiaanse serie op Netflix die de moeite waard is om te kijken, terwijl ik m’n taal-skills een beetje kan oefenen, tips?! :it:

Ja, ik heb ben ook rond die tijd begonnen. Voor mijn gevoel is het seizoen ook pas net begonnen.

1 like

Summertime? Het is geen hoogstandje :joy: maar wel prima om de taal te oefenen denk ik doordat het meer een tienerserie is

3 likes

Curon vond ik best leuk!

4 likes

Baby! Summertime wil ik ook nog gaan kijken inderdaad, en @kika raadde hierboven Zero aan :blush:

1 like

Net sherlock afgekeken, gaat 14 juli van netflix af en ik wist niet eens dat het erop stond maar hele toffe serie!

4 likes