Series & Netflix #3

Ben net begonnen aan Real Housewives of NY. Jammer dat je op Netflix pas vanaf seizoen 3 kunt kijken. Ik moet echt even in alle verhaallijnen komen. Die vrouwen zijn echt intens, ze bekken elkaar continu af en blaffen door elkaar heen.

Niet op netflix toch denk ik? Amazon. Maar idd hele goeie serie, als ik aan die scène op het water denk….

Ik ben een paar weken geleden hieraan begonnen, bij seizoen 1. Toen ik aan het einde van seizoen 2 was wilde ik verder kijken en waren seizoen 1 en 2 er ineens af.
Ik vind het ook heel intens, zoveel ruzies. Maar soms wil ik even iets op de achtergrond hebben dus daarvoor is dit wel soort van okĂŠ

Il processo!

5 likes

Belgische netflix in ieder geval wel. Ja die waterscène greep me idd bij de keel…

Ik ben de eerste 5 afleveringen al zonder huilen doorgekomen! Vind het wel echt een aanrader om te kijken :slight_smile:

2 likes

Omg nostalgie!

1 like

Ik heb laatst alle Goosbumps afleveringen weer gekeken, staat ook op Netflix.
Ik heb een klein jeugdtrauma opgelopen van de aflevering met die doodenge spons onder het aanrecht :weary:

4 likes

Sex/Life binnen 1 dag uitgekeken, echt een foute maar snelle wegkijk serie.

Too Hot To Handle kom ik echt niet lekker in, vind dit seizoen stom ten opzichte van de eerste.

1 like

Vind dit seizoen van THTH wel leuk eigenlijk :face_with_hand_over_mouth: Wat vind je er minder aan ten opzichte van de vorige?

Tabitha is trouwens net een mixje van Miley Cyrus en Megan Fox :upside_down_face:

Wilde net vragen of iemand m al gezien had, veel slechte recensies online. Ik had nog wel hoop door de R rating. Ga m nu toch even kijken maar ik vermoed dat ik 2 uur van m’n weekend weggooi.

Ik vind Melinda uit too hot to handle zo leuk. Echt heel knap en leuke lekker extra persoonlijkheid haha

1 like

Ik zit er nu 20 minuten in maar ik erger me heel erg aan de eindeloze muziek, 20 liedjes in 1 scene gepropt en dan ook nog de filmscore erbij.
Ben benieuwd wat Scream 5 nog eventueel gaat doen, of daar nog wat vernieuwing in zit want dit slasher genre is zo opgedroogd.

Anyway, opening was tof en ik kijk gewoon door.

Ben nu bezig met red Light. Moet zeggen ik had er niet veel van verwacht, omdat het en Nederlands is en ook over prostitutie gaat. Maar valt me echt mee, qua sex scènes en er zit gewoon een verhaal in. Vind het wel een aanrader.

1 like

Ik dacht eerst dat het echt ruk zou zijn (hehe), maar het valt me eigenlijk wel mee. Ik ben alleen nog niet over De Scene uit afl. 3 heen. Elke keer als Hij in beeld is, moet ik eraan denken.

6 likes

Heb m afgezet. Vreselijk!!!

1 like

Ik weet meteen wat je bedoelt, echt abnormaal :eggplant:

5 likes

Suburra :green_heart:

Ik vond Too Hot To Handle weer echt vermakelijk hoor

Alleen

Spoiler finale

Ik vind het ook weer zo belachelijk dat Marvin heeft gewonnen hahah, vind hem zo fake? Tuurlijk is die relatie niet echt. Hetzelfde geldt voor Cam hoor, die in de laatste aflevering nog even z’n relatie officieel maakt en op het einde nog zegt ‘I love you’ :crazy_face: :crazy_face: En Emily trapt er nog in ook. Vond Carly nog het leukste van allemaal

Ben wel benieuwd naar de reunie (als die komt)

2 likes

Ik ben ook benieuwd naar de reĂźnie! Spoiler winnaar: Was wel verbaasd dat Marvin won. Ik vond Carly ook het leukst.

1 like