Series & Netflix #3

Heb net Young Royals uitgekeken en vond het erg leuk, hoop dat er een tweede seizoen komt.
Heeft wat weg van Elite maar minder extreem (geen moorden ofzo) en op een manier vind ik de cast ook realistischer ofzo?

2 likes

Jaa dit vond ik ook! In de comments van de trailer op YouTube stond ook dat de acteurs in deze serie gewoon tieners lijken ipv 20+ en gewoon jeugdpuistjes hebben haha.

Deze serie vond ik zo goed!

1 like

Ik vond het wel leuk, een beetje hysterisch ( en met kennis van nu, hier en daar wat problematisch) maar zoals @Mhysa zegt echt lekker om op een gure dag weg te kijken.

Stiekem zou ik best wel in Stars Hollow willen wonen.

14 likes

Ik kijk Betty op HBO en het is zo’n leuke serie!

Ik kijk The hills new beginnings en het doet me zo lachen wanneer ze zeggen dat ze het echt moeilijk gehad hebben door COVID. Thuis moeten blijven, je vrienden niet zien.

Het was moeilijk maar ik zou liever in quarantaine willen zijn in een mansion met 10 slaapkamers, zwembad en zo

10 likes

Oja heel zwaar voor ze inderdaad, en ze hebben allemaal ‘heel veel over zichzelf geleerd de laatste tijd…’
Zo’n bullshit😂

3 likes

“It’s like the world told me to step back” ik ga stuk

1 like

Too hot too handle:

Samenvatting

My god ik vind al die mannen echt eikels. Ze doen echt kut tegen die vrouwen. Op het moment dat ze ineens wèl lief deden geloofde ik ze allang niet meer. Alleen die Joey vond ik echt een lieverd, totdat hij ineens niet op Carly stemde in de finale?! Snap daar echt niks van

ik heb een girlcrush op Krystal uit On becoming a god in central florida (netflix). Zo’n leuke serie, zo’n leuk personage. En shocking dat mensen nog steeds in MLM / piramidespelen trappen

4 likes

Ik heb The Bold type af t/m seizoen 4 :sob: Echt een van mijn favo series ever. Het is zeker nog niet bekend wanneer S5 op Netflix komt?

Kijkt iemand hier trouwens Below Deck? ik kijk nu Below Deck Med S3 en oh wie kan er mee praten ik ben obsessed hiermee haha

1 like

Ja below deck!! heb ze allemaal gezien, met wie is dit seizoen?

Hannah, Joao, Kasey en Brooke etc.

Ik KAN niet met die Joao en waarom ze hem allemaal zo fantastisch vinden, wat een ass. En die hele relatie tussen Hannah en Conrad my god ik cringe zo hard elke keer waarom doen ze zichzelf dit constant aan. De hele sfeer telkens verpesten, arme Colin.
En Colin is mega lief maar krijgt amper screentime omdat hij zo drama vrij is en dat vind ik wel jammer.

Heb me vorig seizoen ook echt DOOD geërgerd aan Malia en haar gezeik met die mannen. Hoewel ik Alex wel echt mega hot vind :heart:

2 likes

Mocht je Videoland hebben, daar staat seizoen 5 van The Bold Type!

1 like

Heb ik niet helaas :frown:

en in het verleden al gehad? Anders gewoon een proefabo nemen voor 0.01 euro en dan binnen 14 dagen opzeggen, zit je nergens aan vast.

S5 was bagger, bespaar je de moeite :stuck_out_tongue:

2 likes

Spreek voor jezelf!!!

2 likes

Haha sorry ik vond seizoen 5 echt overdreven kut

3 likes

Ja de Joao hype snap ik ook niet. Hannah is echt ernstig trouwens, trek haar slecht