Series & Netflix #3

Heb je 14 dan wel gezien? :rofl:

1 like

Ja ik ben helemaal bij nu hahaha maar in 13 heb je Dokter minninck of zoiets?? zoā€™n vrouw die alles opnieuw moet organiseren en zij was zooo irritant. Vond 14 meteen minder erg omdat zij weg was :joy:

Huh is dat 13? Voor mijn gevoel is dat al veel langer geleden :joy:

Op Disney staat t/m seizoen 16, dus je kunt nog even vooruit :wink: 17 is het meest recente seizoen, dat focust zich bijna volledig op corona hoorde ik, dus daar kijk ik niet naar uit.

1 like

Jaaaaaa. Ben er zo gelukkig mee haha. De trailer ziet er ook gewoon goed uit? Wat denk jij?

8 likes

Ja echt top! Zal vast niet hetzelfde zijn/worden (hoeft van mij ook niet) maar t concept is heerlijk om naar te kijken. En laat me denken aan tiener ik :laughing:

Hoop wel weer dat er een Rufus persoon in zit, heerlijk om naar te kijken. Zou graag aanschuiven voor verse wafels :wink:

3 likes

Ja die is echt leuk! Gewoon luchtig en leuk italiaans

1 like

Wie kijkt er nu ook startup? Ik vind het echt spannend en leuk

Ik heb gisteren de eerste aflevering van de miniserie PinguĆÆn Town gekeken en vond het zo leuk :sweat_smile: Combinatie van het mooi in beeld brengen van de dieren en de humor waarmee er een soort soap wordt gecreĆ«erd met de pinguĆÆns als personages, heel leuk gedaan

1 like

oh ziet er goed uit, iets meer zoals de boeken. Ik vond de originele serie iets te gepolijst en minder dat new yorkse ofzo hebben zoals sex and the city dat wel heeft. Ben benieuwd

1 like

O getsie nee ik hoef geen Greys met Corona. Ik wil het laatste juist vermijden :joy:

1 like

Ik zie nu dat ik seizoen 17 bedoelde :joy: ben ergens in het bingewatchen de tel kwijtgeraakt blijkbaarā€¦

Jaaa, leuk. Love tienerdramaā€™s

The OC>>>>Gossip Girl :eyes:

4 likes

Wie kijkt er ook new amsterdam seizoen 3?
Ik vind max met de aflevering irritanter worden. Hij doet altijd eerst dom en ondoordacht, zogenaamd om anderen te helpen of redden. Maar zorgt alleen maar voor extra dramaaaa

Zo jammer had ik bij eerdere seizoenen niet zo

Ik ben 5 minuten geleden aan sweet tooth begonnen en ik moet nu al janken wat is het schattig en zielig tegelijk

2 likes

Aah Zion Moreno speelt mee, dacht al dat ik haar herkende (van control z), heb de rest nog niet goed gecheckt maar goed dat ze de cast wat diverser maken.
En de trailer doet me wat aan Elite denken maar veel van dit soort tienershows lijken ergens wel op elkaar

Staat 3 al op netflix?

Too hot to handle seizoen 2 staat sinds vandaag (voor de helft) op Netflix :tada: Lekker bingen

Hopelijk zit er dit keer weer een soort Harry Jowsey in :drooling_face:

4 likes

Ik zie maar vier afleveringen :frowning: of zal de rest later online komen?

1 like