Ik ga op en neer met haar. Maar ze is wel vrij problematisch ja
EENS! Ik had liever niet seizoen 5 gezien. Die serie is echt in mijn aanzien gedaald.
Ooooh. Mar het einde van seizoen 4 is nu zo deprimerend. Het gaat met niemand echt goed dus je kan het hier toch niet bij laten?
Nee echt dodelijk saai helaas
@Scorpiovibes thanks voor de tip en dat ie op Amazon prime staat! Wil hem al een tijdje kijken maar heb geen NPO plus. Ben halverwege de 1e aflevering en nu al geĂŻntrigeerd, heel benieuwd naar rest
Ben ik de enige die zich afvraagt hoe Catfish nog steeds nieuwe seizoenen kan draaien in een tijd met zoveel nieuwe technologie en sociale media? Ik ging toevallig even kijken of het nog bestond, en het bestaat nog steeds.
Kijkt iemand het hier nog? Hebben ze inmiddels iets aan het format veranderd of bestaan er serieus nog mensen die maandenlang contact hebben zonder elkaar gewoon te videobellen?
Ik heb het de laatste jaren niet gezien, maar je leest en hoort nu ook nog steeds verhalen van mensen die hun al spaargeld overmaken naar een niet-bestaande droom partner in Afrika.
Er zal wel het 1 en ander in scène zijn gezet, maar ik denk echt wel dat er nog steeds mensen gecatfished worden.
Het nieuwe seizoen van Too Hot Too Handle verloopt echt bijna hetzelfde tot nu toe, maar nog steeds heerlijk vermaak
Bij die oplichters in het buitenland zijn dat ook nog vaak oudere mensen die dat als laatste kans op liefde zien ofzo. En zij videobellen wel maar sturen te vroeg geld, zonder die personen te ontmoeten. Vind ze wel sneu, want ik kan me wel voorstellen dat je op oudere leeftijd wanhopiger wordt.
Ik kijk nu op youtube de Zoom-confrontaties van Catfish, pandemic edition. Dit is zo aangedikt Amerikaans. Ik kan mij helemaal niet herinneren dat er zoveel achtergrondmuziek bij zat. Zonder dat is het ook niks. Wat dramatisch. Dit is echt slecht acteerwerk
Hij pakt de link niet, maar de titel is: catfishâ most explosive zoom reveals, die van 4 juli. Ik lach zo hard. Dit kan niet echt zijn. Zulke langdradige dialogen. Alsof men ter plekke aan het improviseren is. Waarom zou je als catfisher ook toestemmen met een confrontatie? En die presentatoren krijgen ook vijf sterren voor overacting.
Ik vind THTH s2 niet zo leuk. Seizoen 1 vond ik super leuk en heb ik gebingt, maar seizoen 2 kom ik gewoon niet echt door. Misschien juist wel omdat het zo op s1 lijkt
Je kan het ook online kijken, op srsone.top bijvoorbeeld staat heel veel
Blijft bizar idd dat mensen hier nog in trappen, maar blijkbaar gebeurt t nog genoeg
Heb âhow to fix a drug scandalâ gezien. Zit vrij goed in elkaar.
Ongelofelijk: 2 lab medewerksters in dienst vd overheid hadden jaren lang met drugtesten geknoeid (afzonderlijk van elkaar)
Wat ik zo lachwekkend vind bij deze zoom confrontaties is dat de catfish vaak niet eens in het beeld zit als ze de zoom binnenkomen⌠dat ze dan het beeld binnenlopen uiteindelijk
Effe casual bellen terwijl je onder de tafel verstopt zit te wachten op een goed moment voor âde onthullingâ
Waarom? Ik vond het bijzonder dat ze tot op het laatst altijd zo gemeen was.
Spoiler van too hot to handle (na de finale):
Ik was melinda gaan volgen op instagram, en het blijkt uit te zijn met Marvin en ze is nu samen met Peter!! Haha plottwist
Spoiler THTH
Peter? hahah wow die twee zag ik niet aankomen!
Nu vind ik het nog stommer dat Marvin gewonnen heeft. Cam en Emily zijn nog samen zag ik, en Christiana en Robert ook. En Chase reageert steeds flirty onder de posts van Carly dus mss zijn zij ook weer samen
Haha zo heb ik nu een crush op Cody, met zijn goede bachata moves
Ugh nee Cody, zoân gluiperd haha nmsvpe
Je moet iets tijdens pandemic Het spanning opbouwende moment naar het openen van de deur of de catfisher die een garage uitloopt, moet immers op een andere manier tot uiting komen.