Series & Netflix #3

Ohh, ga gelijk even updaten!

Sopranos staat al heel lang op mijn lijstje om “ooit” nog eens te kijken, maar altijd als ik jou er over hoor krijg ik zo’n zin om direct te beginnen bingen haha! Misschien lukt het deze herfst eindelijk!

5 likes

Omg doe het, oprecht een van de beste series ooit gemaakt

2 likes

Heb je The Wire gezien? Die staat zeker naast The Sopranos als 1 vd beste series afgelopen 20 jaar.

2 likes

Ik weet het nog niet. Heb er minder zin in dan ik had bij seizoen 1, maar ben nu al zo ver dat ik het misschien wel af ga kijken.

1 like

Mn vriend ging gisteren meekijken met jane the virgin omdat we echt ff niets leuks meer hadden voor ons samen, en hij heeft de hele aflevering uitgekeken, echt bewonderenswaardig haha. Hij vond het “beter dan gtst”

9 likes

Da’s nogal een understatement hoor

9 likes

Heeft iemand hier love life op videoland al gezien? Afgelopen weekend alle afleveringen gekeken en vond het echt wel leuk en goed uitgewerkt, al vond ik Anna Kendricks personage af en toe bloedirritant.

1 like

ohhhh gilmore girls is zo heerlijk, vooral in het najaar :heart_eyes:

6 likes

Ik was weer opnieuw begonnen met Modern Family, nu eindelijk aangekomen bij seizoen 9 (dat had ik nog niet eerder gezien). Wanneer stopt Julie Bowen met zichzelf verbo(u)wen (lol), zo zonde.

5 likes

Ratched is echt ziek. Echt een goede serie is het wel.

2 likes

Ik moet een beetje lachen, want ik heb zelf ook zooo lang gedacht dat het giRlmore girls was, maar het is zonder R :sweat_smile:

1 like

Oh wauw, echt nooit geweten!

ik had bijna al de beelden al gezien via YT dus voor mij niks verrassend helaas. Had er meer van verwacht!

Ik heb net ook de eerste aflevering gezien! Had er misschien iets meer van verwacht (verwachte sowieso niet heel veel hoor haha). Alle clichés die ik bij dit verhaal verwacht zaten erin, dus vond het een beetje meh. Maar het was pas de eerste aflevering dus wie weet wordt het nog een beeeetje origineler. Heb jij al meer gezien?

1 like

Kijkt iemand klem? Ik heb net het derde seizoen gezien, spannend weer en het lijkt nu ook wel echt klaar

2 likes

Ik ben bijna klaar met seizoen 2! Vind het echt super goed.

Ik vind het inderdaad vrij cliché zoals @Floepsie al zegt maar prima vermaak! En love hoe kort de afleveringen zijn haha

1 like

Ja was het laatste seizoen!

Ja laf it en ben sowieso verliefd op kitty en marius hahahah