Series & Netflix #3

Pff wat een ruk einde van Younger

Super afgeraffeld en vond het echt mega random dat Charles en Liza voor m’n gevoel ineens besloten dat het niet ging werken. Waar kwam dat nou ineens vandaan

1 like

Ik wachtte al heel lang op het vierde seizoen van The Last Kingdom en eindelijk staat dat seizoen op de Nederlandse Netflix. :smiley:

3 likes

Oh ik weet nog dat ik zo gehuild heb bij die aflevering destijds :sob::sob:

Sex Education seizoen 3 komt half September! Zin in.

17 likes

Heeft iemand Outcry gezien op NPO?

Heel indrukwekkend!

Echt bizar hoeveel er is misgegaan in deze zaak en hoe sterk Greg zich houdt. En dat al die betrokkenen die zo nalatig zijn geweest en moedwillig feiten hebben verdraaid/verzonnen niet zijn ontslagen maar gewoon allemaal hun baan hebben behouden of ergens anders een goeie functie hebben :dizzy_face: En Johnathan die nooit meer vervolgd is voor het kindermisbruik, ongelofelijk…

Good Girls is gecanceld :cry:

1 like

Oh nee, wat jammer! Keek zo lekker wwg

2 likes

Neeee waarom?

1 like

Als ik het zo lees: GG trekt veel digitale kijkers, lineair blijft achter. NBC richt zich nu meer op lineair helaas. Benieuwd op Netflix het nog oppakt.

1 like

Maar op een gegeven moment is ‘t toch ook wel klaar toch

In de VS zijn er nog 4 of 5 afleveringen te gaan, hopelijk hadden ze al het vermoeden dat ze op de schopstoel zaten, zodat er geen grote cliffhanger komt.

Iets anders: Tuca and Bertie is opgepikt door Adult Swim en daar bezig met het tweede seizoen. S1 is op Netflix te vinden, S2E1 op youtube. Waar S2 verder legaal te vinden is: geen idee.

1 like

Ik ben begonnen met l’agence (op netflix), makelaarsprogramma/real life soap van een franse familie die een makelaarsbureau runnen voor de high class van frankrijk. Vind het wel heel leuk!

6 likes

Is ‘t vergelijkbaar met Selling Sunset haha?

1 like

Haha tikje minder drama en entrige, maar qua luxe huizen wel!

1 like

Ik heb m net af! Heel indrukwekkend inderdaad. Wat een onmacht…

2 likes

Nee ik denk eerder dat

spoiler handmaids tale einde seizoen

Ze wel wist dat dit tot een breuk met Luke zou leiden en daarom zegt dat ze (van hem/hun huis) weggaat

4 likes

Ik ben met veel plezier nog een keer Sherlock aan het kijken, omdat deze serie binnenkort van Netflix verdwijnt. Zo droog, ik hou ervan…

7 likes

Was dit de laatste aflevering van dit seizoen van handmaids?

Line of Duty seizoen 6 is ook weer goed

2 likes

Oh, in dat geval vond ik het best een tegenvallend seizoen haha

3 likes