Irritainment ten top.
Haha lijkt me best leuk! Die een blonde meid van rond de 30 denk ik vind ik altijd wel geinig op tiktok.
Edit: Roxanne Kwant heet ze.
Zij is echt nog geen 25
Never have I ever gaat weer door, vast weer lekker vreselijk dus ga maar eens een kijkje nemen! (al vond ik het einde van het vorige seizoen wel zielie).
Haha zij is 22/23 (heb ik helaas net moeten lezen op een website die gewoon.voorhem.nl heet toen ik het googelde)
Jemig 't zijn wel allemaal van die B-influencers hé
Ook die Femke 'ja jullie kennen me misschien van ât junior songfestival 10 jaar geledenâ
Ehm nee wie ben jij
Virgin River seizoen 3 al weer uit. Heb echt een zwak voor die Jack hoor
Ik ben vandaag begonnen aan de serie Sisters op Netflix. Best een prima serie, kijkt wel lekker weg, dus als iemand nog op zoek is naar iets nieuwsâŠ
Pohhhh wat is sex/life slecht zeg hahahah
Heb het in 1 keer uitgekeken
Yesss, laatste () seizoen van Suits staat er sinds vandaag ook op
Hha ik kijk sex/life maar wat is dit slechttt. Waarom zit dr haar telkens als een vogelverschrikker. En hoe vaak ga ik r tieten nog zien?
Vaak
Hahaha in sex/life hebben die mensen zo vaak op random momenten seks dat mân vriend (die af en toe meekeek) afgelopen weekend toen we ergens bij een verlaten stukje steeg waren: âals we nu zoals die mensen in die serie waren hadden we nu sowieso seks hierâ
Nog een feelgoodserie-tip: Mozart in the jungle op Amazon. Gaat over een meisje dat een plek wil bemachtigen in het orkest van New York. Geweldige rol voor de acteur die de dirigent speelt, maar verder ook goed gespeelde personages!
Ik heb blijkbaar zin in dramafilm want ik heb er 3 gekeken afgelopen dagen
Me before you: mooie film Houd van die actrice en zo leuk dat ze een beetje op dezelfde manier speelt als in Last Christmas
All the bright places: deze keek ik zonder te weten waar de film over ging en kwam echt wel binnen. Pfoe.
The book of Henry: heftige, indringende film. Volgens mij al wel wat ouder? En ik kon m ook niet in 1 keer afkijken, daar vond ik het te zwaar voor. Maar toch een mooie film.
Idd mooie film en die scĂšne met die verjaardagscadeaus is echt goud. Wat haar vriend toch dachtđ
Samenvatting
Ik wil het eigenlijk niet kijken want die wappie tisjeboyjay zit er ook in toch. Wordt er benoemd of alle deelnemers getest zijn vooraf ofzo? Waarschijnlijk niet want anders zou die gast misschien niet meedoen? Of toch wel voor de fame?
Ik ben er gisteren achter gekomen dat de hele serie Heartbreak High op Netflix staat Doei wereld tot over 3 weken haha
Suits s9â