Series & Netflix #3

Ik heb nu een maand videoland en kwam er vanochtend achter dat er een seizoen van the good fight op staat dat ik nog niet gezien heb :star_struck: wel maar 7 afleveringen maar toch

2 likes

Oooh ja nu ik het zo allemaal lees snap ik het!

1 like

Netflixbiecht: ik vind Sex/Life dus echt een heerlijke wegkijkserie. Vind het acteerwerk nog best meevallen, vooral de actrice die Billie speelt doet het prima. Kan niet wachten tot ik verder kan kijken :flushed::flushed:

5 likes

Oehhh ja ik ga straks kijken :star_struck:

1 like

Begonnen aan het laatste seizoen van Atypical, echt jammer dat de serie stopt.

6 likes

Ik ben daarna direct alle boeken gaan lezen. Jammer dat ik daar Ben Barnes niet cadeau bij krijg. :relieved:

4 likes

2e Fear street film is stukken beter dan de 1e. Veel rustiger opgebouwd en niet zo hysterisch.

1 like

Ik had dit eerder ook met die Riverdale-serie dat ik die vader, die acteur die overleden is, het meest interessant van de hele serie vond. Ik begin oud te worden. :relaxed:

@PaigeMichalchuk met een zwarte strik erom? :black_heart:

2 likes

Ja maar hallo dat was Dylan :heart_eyes:

6 likes

Wat is het toch met Elite dat ze steeds ā€˜ā€˜per ongeluk’’ bij elkaar naar binnen lopen als er iemand staat te douchen hahaha er is ook nooit een deur op slot ofzo op die school

4 likes

https://www.netflix.com/nl/title/81289483

Bo Burnham inside staat nu ook sinds een tijdje op Netflix. Als je van nihilistische humor houdt dan is dit echt geweldig. Hij heeft een hele comedy show gemaakt in een kamer tijdens de lock-down. Erg knap gedaan.

6 likes

Ik zie net dat het laatste seizoen van Atypical online staat :pleading_face:

3 likes
Over dagboek etc.

Klopt niet helemaal toch? Op een gegeven moment noemt ze het document ā€˜Thanksgiving recipes’ en verstopt ze het ergens in een map zodat hij het niet meer kan lezen.

Ik begon zelf aan de serie met het idee dat het helemaal kut zou zijn maar uiteindelijk vond ik er nog best interessante dingen in zitten. De laatste paar afleveringen waren wel heel raar, het voelde alsof ze zes verschillende eindes aan elkaar hadden geplakt.

Wat ik trouwens ook heel vreemd vond is dat Brad Billie ervan wil overtuigen dat hij veranderd/serieuzer is, maar zich vanaf het begin af aan als verleidelijke bad boy gedraagt. Dan denk je toch ook: had het anders aangepakt? Of was het idee dat hij eerst wel voor de seks wilde gaan maar uiteindelijk meer wilde?

Afijn, het was allemaal vrij belachelijk/melodramatisch maar ik zat er wel lekker in. De juiste serie op het juiste moment, of zo. Nu kijk ik Young Royals trouwens, dat is wel echt beter.

3 likes

Ik heb precies hetzelfde. Ik ga niet bingen, want wil er zo lang mogelijk over doen :sweat_smile:

1 like

Toss a coin to your Witcher on 17 december 2021. :slight_smile:

14 likes

De eerste 4.5 afleveringen van Atypical alweer gezien, jammer dat dit het laatste seizoen is. :pleading_face:

3 likes

Jongens jongens wat kan die moeder zich belachelijk maken bij Atypical :rofl:

4 likes

Jeej, leuk verjaardagscadeautje voor mij, haha.

1 like

Ik ben eindelijk begonnen aan luther. Super naar maar wat goed

3 likes

Ik weet niet waarom, maar ik vind Big Timber echt heel lekker wegkijken. Over een bedrijf in Canada geloof ik, die bomen kapt en verzaagt en er gaat constant vanalles mis. De mensen die er werken vind ik allemaal wat hebben. Echt lekkere wegkijk tv. Heb in een week al bijna het hele seizoen erdoor gejaagd.

3 likes