Series & Netflix #3

Net de eerste aflevering van Gossip Girl 2021 gekeken en het is echt verrassend leuk. Wel veel teendrama haha

3 likes

ik was ook verbaasd door hoe leuk ik het vond! het was niet perfect en ik vind dat deze personages nog niet allemaal de :sparkles: spice :sparkles: hebben van de OG cast, maar ik ben wel heel benieuwd naar de volgende afleveringen! en de soundtrack was echt heel erg goed

3 likes

Waar kijk je dit ?

Het staat o.a. op srsone.top maar je kunt het ook downloaden

1 like

Elite

Ben ik weer haha, maar ik vind Ari echt zo’n bitch. Moet nog 1 aflevering. Geniet er toch wel weer van. Mencia wil ik een knuffel geven.

1 like

Ik vond die eerste aflevering ook echt meteen een heftige binnenkomer. Dat vergeet ik nooit meer. Maar wel een geweldige serie!

Ja en die ene met Ian Reed en zoƫ!!! Wtf

Ja brrr, emotioneel ook heel heftig. Ik kan best veel hebben, maar soms moest ik echt bijkomen na een aflevering :stuck_out_tongue:

Ik ben begonnen aan L’Angece, reality serie over een makelaars familie in Parijs die zich richten op het duurdere segment. Erg leuk tot nu toe!

4 likes

Ik zou dit normaal niet snel vragen, maar vind 't overdreven om voor 1 seizoen een abonnement af te sluiten en ik kan geen proefperiode meer…

Dus: kan ik bij iemand op 't Videoland account het laatste seizoen van the handmaids tale kijken? Ben denk ik met een weekje wel klaar, daarna zal ik weer uitloggen :slight_smile:

Oh is dat niet ook nog gekoppeld aan je bankrekening? Dan ga ik dat idd ff proberen.

Het werkt inderdaad! Super chill en goed om te weten voor nog een volgende keer hahaha. Kijk namelijk bijna nooit Videoland maar soms hebben ze net series die verder nergens op staan.

1 like

Dit laatste seizoen van Atypical kan me niet echt meer boeien? Ik weet niet wat het is. Het is zo hetzelfde als de vorige seizoenen, en het gaat nergens over? Geen verhaallijn vind ik. En scenes over gender dingen/lgbtqi+ etc. vind ik heel erg geforceerd. Goed dat ze het erover hebben maar het is net niet ofzo.

8 likes

heb hetzelfde ben bij afl 3… tja ga wel afkijken denk ik, die moeder is ook zooo irritant

1 like

Love dat Kristen Bell wel nog steeds de stem is van gossip girl!
Ik weet juist niet zo goed wat ik moet denken van de verhaallijn van de leerkrachten…

1 like

Kijk nu 1e afl van gossip girl 21 en er zit echt een Dan en Chuck 1:1 replica in gewoon

2 likes

Zeker niet op Netflix? :cry:

Neee via die site die hierboven genoemd werd door @Xiomara !

Afgelopen nacht het laatste seizoen van The Bold Type gekeken. Op zich heb ik me vermaakt, maar het is zo afgeraffeld en dat vind ik oprecht heel jammer. Met Jane inderdaad zo ongeloofwaardig als de pest en ze is nog net zo irritant als in andere seizoenen. Richard en Sutton??? Had het wel tof gevonden als Sutton gewoon sterk uit die relatie was gekomen, maar ze zijn weer bij elkaar terwijl zijn kinderwens enorm was? Het was juist tof geweest als Sutton sterk uit die relatie was gekomen. Meh, zo jammer dit allemaal.

Ik ben vanavond begonnen met het opnieuw kijken van The Handmaid’s Tale en ik gruwel weer helemaal van die distopische wereld.

Zodra ik het nieuwe seizoen eindelijk gezien heb, kan ik Videoland weer opzeggen. :laughing:

2 likes

Ik heb geen aanraders voor series maar wel voor een website, namelijk https://www.unconsentingmedia.org/. Voor je begint aan een serie kun je daar even checken wat er precies in zit en in welke aflevering (dus als het specifieke afleveringen zijn zou je die zelfs over kunnen slaan als je de serie verder wel graag wilt zien) en er wordt ook kort beschreven hoe het precies wordt weergegeven zonder spoilers te geven (bijvoorbeeld of je het echt ziet gebeuren of dat iemand over een ervaring vertelt), zie bijvoorbeeld Downton Abbey: Downton Abbey | Unconsenting Media

5 likes