Ik vind de nieuwe Gossip Girl echt leuk
Maar niet te vergelijken met de oude
Ik vind de nieuwe Gossip Girl echt leuk
Maar niet te vergelijken met de oude
ik moet wel echt nog inkomen merk ik, ik snap sowieso die rol van monet en luna niet zo, waarom zijn ze zo bezig met julien? en ik mis blair maar goed, ik blijf wel gewoon lekker doorkijken uiteraard.
Haha dat van Monet en Luna snap ik ook niet zo en heeft ook niet echt een toegevoegde waarde vind ik
Mja creƫert straks wss wel drama
Oee waar staat die?
11 aug eindelijk seizoen 17 Greyās op Disney
30 juli tweede seizoen van Outer Banks
srsone.top, maar ik download het zodat ik geen reclames en spam heb
Zijn er al mensen begonnen aan de laatste afleveringen van Good Trouble? Ik vind het echt mwaaaaahh. Vooral die verhaallijn met Isabelle is irritant. Geloof er niks van dat Gael de vader is maar hopelijk komt hier nog drama uit
Ik ben op zoek naar een serie maar kom niet op de naam. Er speelt een Indiase jongen/man in die nu niet meer de hoofdrol speelt vanwege metoo. In de vorige afleveringen was hij verliefd op een Italiaanse vrouw. De hoofdrol is nu overgenomen door zān in de serie beste vriendin die een relatie heeft met een vrouw. Vond het echt een hele leuke serie en wil het vervolg kijken maar kom niet op de naam!
Jaaaaa dank je!
Heb je inmiddels al gekeken? Vond het tweede seizoen zo tegenvallen, echt heel saai
Nou inderdaad, niet doorheen te komen. Zo traag. Heel anders dan seizoen 1.
Nou ik heb gisteren 10 minuten gekeken en het toen maar afgezet om naar Amy Winehouse te kijken Ik zie alleen maar saaie dingen tot nu toe, het lijkt haast een langzame art house film. Dat wordt niet echt beter dus?
Nope, kwam er echt niet doorheenā¦
Oh jeetje wat jammer. Dan ga ik ook niet verder kijken!
Zo jammer hĆØ. Die manier van filmen waarbij de camera niet beweegt komt nogal geforceerd over. Halverwege de eerste aflevering dacht ik echt: waar kijk ik naar??
Haha ja, ze hebben het ook echt too much gedaan want op mij had het nou niet echt het effect dat ik er opgewonden van werd ofzo, dacht meer jezus mina je zal het maar in je bed hebben liggen
Ja, super jammer! Echt zonde van zoān eerst leuke serie.
Voor de 3e keer opnieuw aan Dark begonnen omdat ik telkens afhaak na aflevering 3 en daarna vergeet hoe t ook alweer ging.
Ik zou naast het kijken meer over de personages/hun stambomen opzoeken (op Reddit), heeft al velen inclusief mijzelf zo erg geholpen! Als je eenmaal alle verbanden snapt is het zoān steengoede serie, staat echt wel in mijn top 3 beste series ooit.
Haha nou succes Vond dat echt een pittige serie om doorheen te komen. Wel echt de moeite waard verder, maar je moet wel echt goed opletten en scherp zijn op namen en gezichten om het een beetje goed mee te krijgen allemaal.
Edit: ja eens met wat @Crystalfire zegt, maar die stambomen opzoeken zou ik pas doen als je zelf de behoefte krijgt om dat na te zoeken. Anders zie je misschien onnodig spoilers ofzo (karakters die daarin staan die nog niet geĆÆntroduceerd zijn zegmaar).