Series & Netflix #3

Geen idee hoe Downton Abbey is, maar bij comedy-drama moet ik denken aan The Flight Attendant die ik onlangs gekeken heb. Kijkt lekker weg. Dead to me was ook een comedy-drama, komt ook geen seksueel geweld in voor.

1 like

Ik denk misschien aan the crown of Ozark? Maar ben niet zeker
 Zo lastig, in te veel series wordt het als random plotelement gebruikt en er wordt totaal geen rekening gehouden met dat kijkers er zo wel geconfronteerd telkens mee worden.

En wat @Boommm zegt, dead to me is ook zeker een aanrader!

Edit: misschien ook nog little fires everywhere of Russian doll?

Ok thanks, reden genoeg er niet mee door te gaan. Gister een paar afleveringen gekeken en ergerde me echt kapot, praat met je man als je ontevreden bent! Ipv jezelf Carrie Bradshaw te wanen en al je zogenaamde ellende in een dagboek te schrijven, wat je open laat staan zodat je man het leest

3 likes

The Crown?

1 like

Vikings?

Die zit toch vol seksueel geweld? Daarom ben ik ermee gestopt. Of ben ik in de war met iets anders?

2 likes

derry girls is goud waard vind ik (netflix): heel grappig maar niet van die amerikaanse sitcom humor, en tegen de historische achtergrond van ierland in de nineties katholieken/protestanten

on becoming a god in central florida (netflix): donkere humor & drama, over een vrouw die ongewild in een piramide-spel/MLM scheme verwikkeld zit door haar echtgenoot

edit: why women kill, donkere humor & drama, drie verhaallijnen van vrouwen wiens echtgenoten sterven in de fifties, eighties en heden (maar geen horror of crimeserie ofzo). Veel aandacht voor retro kledij en sfeer in het algemeen, als je dat leuk vindt. Bevat wel een relatie tussen een 18-jarige en een volwassen vrouw, maar bevat geen seksueel geweld

7 likes

@Bill Vikings heb ik zelf niet gekeken. Zie ‘t soms voorbij komen. Excuses voor de verkeerde suggestie.

Oeeh Chesapeake shores krijgt in augustus een nieuw seizoen! Geen idee hoe ze dat gaan vullen hahah maar wel zin in

En de tiener in mij gaat nu 't nieuwe seizoen van Never Have I Ever bingen

3 likes

Oh er is nog een verschrikkelijke serie op Videoland: like me I’m famous. Allerlei influencers bij elkaar en ik zit heerlijk te hatewatchen

1 like

Irritainment ten top.

2 likes

Haha lijkt me best leuk! Die een blonde meid van rond de 30 denk ik vind ik altijd wel geinig op tiktok.

Edit: Roxanne Kwant heet ze.

2 likes

Zij is echt nog geen 25 :frowning:

Never have I ever gaat weer door, vast weer lekker vreselijk dus ga maar eens een kijkje nemen! (al vond ik het einde van het vorige seizoen wel zielie).

Haha zij is 22/23 :joy: (heb ik helaas net moeten lezen op een website die gewoon.voorhem.nl heet toen ik het googelde)

1 like

@vitaminwater Oh echt! Vind haar veel ouder lijken!

1 like

Jemig 't zijn wel allemaal van die B-influencers hé

Ook die Femke 'ja jullie kennen me misschien van ‘t junior songfestival 10 jaar geleden’

Ehm nee wie ben jij

6 likes

Virgin River seizoen 3 al weer uit. Heb echt een zwak voor die Jack hoor :drooling_face:

1 like

Ik ben vandaag begonnen aan de serie Sisters op Netflix. Best een prima serie, kijkt wel lekker weg, dus als iemand nog op zoek is naar iets nieuws

1 like

Pohhhh wat is sex/life slecht zeg hahahah

Heb het in 1 keer uitgekeken

3 likes