Series & Netflix #3

Yesss, laatste (:sob:) seizoen van Suits staat er sinds vandaag ook op

4 likes

Hha ik kijk sex/life maar wat is dit slechttt. Waarom zit dr haar telkens als een vogelverschrikker. En hoe vaak ga ik r tieten nog zien?

4 likes

Vaak

3 likes

Ik ben nu bezig met little fires everywhere, weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. Krijg er een ongemakkelijk gevoel van (misschien is dat ook de bedoeling), maar wel intrigerend in ieder geval!

Hahaha in sex/life hebben die mensen zo vaak op random momenten seks dat m’n vriend (die af en toe meekeek) afgelopen weekend toen we ergens bij een verlaten stukje steeg waren: “als we nu zoals die mensen in die serie waren hadden we nu sowieso seks hier” :joy:

8 likes

Nog een feelgoodserie-tip: Mozart in the jungle op Amazon. Gaat over een meisje dat een plek wil bemachtigen in het orkest van New York. Geweldige rol voor de acteur die de dirigent speelt, maar verder ook goed gespeelde personages!

6 likes

Ik heb blijkbaar zin in dramafilm want ik heb er 3 gekeken afgelopen dagen :joy:

Me before you: mooie film :heart: Houd van die actrice en zo leuk dat ze een beetje op dezelfde manier speelt als in Last Christmas

All the bright places: deze keek ik zonder te weten waar de film over ging en kwam echt wel binnen. Pfoe.

The book of Henry: heftige, indringende film. Volgens mij al wel wat ouder? En ik kon m ook niet in 1 keer afkijken, daar vond ik het te zwaar voor. Maar toch een mooie film.

3 likes

Idd mooie film en die scène met die verjaardagscadeaus is echt goud. Wat haar vriend toch dacht😂

Samenvatting

https://youtu.be/Gx1SlNUWBcw

2 likes

Ik wil het eigenlijk niet kijken want die wappie tisjeboyjay zit er ook in toch. :joy: Wordt er benoemd of alle deelnemers getest zijn vooraf ofzo? Waarschijnlijk niet want anders zou die gast misschien niet meedoen? Of toch wel voor de fame?

1 like

Ik ben er gisteren achter gekomen dat de hele serie Heartbreak High op Netflix staat :scream::scream: Doei wereld tot over 3 weken haha

12 likes

Suits s9’:partying_face:

1 like

De afgelopen dagen even flink aan het bingen geweest en nu ben ik dan eindelijk bij het nieuwe seizoen van The Handmaid’s Tale. Here we gooo!

1 like

Door jouw post heb ik deze avond Me Before You gekeken. Zo zoetsappig, maar ik heb wel echt zitten huilen tijdens die film. :relieved:

2 likes

Call me old fashioned , maar ik wordt er blij van dat Downton Abbey vanaf 15 aug op Netflix is te zien.

19 likes

Ohhh wat leuk, ik wil dat echt weer een keer opnieuw allemaal gaan kijken. Vooral even Mary en Matthew herbeleven. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja, ik! Ik vond 'm wel leuk. Natuurlijk weer super over de top, maar het zijn wel gekke mensen. Ik vond ook wel dat de kinderen een beetje makkelijk teerden op het succes van moeder, maar goed. Ik zou er nog wel een vervolg van willen zien. Wel fascinerend dat dit is gefilmd in de periode van corona, maar daar zie en merk je niets van. Hugs all over!

1 like

Ik was daar afgelopen week mee begonnen maar ik vond de eerste scene waarin haar dochter en schoonzoon haar advies over seks vragen zo ongemakkelijk dat ik niet verder ben gekomen haha.

1 like

Aaaand done

afbeelding

Ik vond het over het algemeen wel een sterk seizoen.

1 like

Ik kijk nu Sexy Beasts en het is gewoon een veredelde datingshow met make-up. Best saai eigenlijk haha.

Ook kijk ik nu So Not Worth It, een Koreaanse serie over o.a. buitenlandse studenten in een studentenhuis. Beetje flauw, maar wel heel vermakelijk. Het kijkt wel lekker weg.

Ik heb net de eerste twee afleveringen van Gossip Girl gekeken en vind het tot nu toe erg tegenvallen. Iemand anders in dit topic zei het ook al; vind die verhaallijn van de leerkrachten echt saai. Hopelijk wordt het beter!!

1 like