Series & Netflix #3

Ahhh Atypical was weer zo leuk, zo jammer dat het nu is afgelopen :broken_heart:

En zag dat er een nieuwe Chernobyl film op staat. Leek mij al leuk (want vind ik heel interessant en die populaire Chernobyl mini-serie van een tijd terug was steengoed) maar hij krijgt een 4,3 op IMDB, meh.

3 likes

Hahaha, was dus gewoon nep!! Ben er nog best blij om ook eigenlijk, want dat was echt monsterlijk :eek:

2 likes

Is dit niet een spoiler?

Op welke streamingdienst is deze?

De film op Netflix, de serie is van HBO, ik had hem destijds gedownload.

Dat maakt toch niet uit? Als je nu die serie gaat kijken, is dat toch een spoiler? En wat is de termijn eigenlijk dat je geen spoiler met hoeft te gebruiken?

2 likes

Nouja ik heb dit gelezen en het zegt me helemaal niks, als ik volgende week deze serie wil gaan kijken weet ik dat echt niet meer hoor

1 like

Serie op HBO had ik ook gezien inderdaad. Die vond ik erg indrukwekkend!
Nou, slechte recensies of niet, ik heb wat te doen vanavond :partying_face:

Dan hoeft nu niets meer in een spoiler.

Net gekeken :sob::sob:

This Little Love Of Mine op Netflix is een aanrader, fijne romantische film, kijkt lekker weg en niet over de top cheesy.

3 likes

Ik vind de nieuwe Gossip Girl echt leuk

Maar niet te vergelijken met de oude

5 likes

ik moet wel echt nog inkomen merk ik, ik snap sowieso die rol van monet en luna niet zo, waarom zijn ze zo bezig met julien? en ik mis blair :cry: maar goed, ik blijf wel gewoon lekker doorkijken uiteraard.

Haha dat van Monet en Luna snap ik ook niet zo en heeft ook niet echt een toegevoegde waarde vind ik

Mja creëert straks wss wel drama

1 like

Oee waar staat die?

11 aug eindelijk seizoen 17 Grey’s op Disney

1 like

30 juli tweede seizoen van Outer Banks :raised_hands:t2:

4 likes

Oeeeeh

14 likes

srsone.top, maar ik download het zodat ik geen reclames en spam heb

Zijn er al mensen begonnen aan de laatste afleveringen van Good Trouble? Ik vind het echt mwaaaaahh. Vooral die verhaallijn met Isabelle is irritant. Geloof er niks van dat Gael de vader is maar hopelijk komt hier nog drama uit

2 likes

Ik ben op zoek naar een serie maar kom niet op de naam. Er speelt een Indiase jongen/man in die nu niet meer de hoofdrol speelt vanwege metoo. In de vorige afleveringen was hij verliefd op een Italiaanse vrouw. De hoofdrol is nu overgenomen door z’n in de serie beste vriendin die een relatie heeft met een vrouw. Vond het echt een hele leuke serie en wil het vervolg kijken maar kom niet op de naam!

1 like

Jaaaaa dank je!

1 like